/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Procedureindgangspunktet hvad er det ?
Fra : foxterrier
Vist : 1558 gange
100 point
Dato : 23-09-05 10:35

Jeg har nedtaget Picasa2, og var vældig glad for dette program, fordi det kan anvendes til at sende foto via mail, uden at forringe fotos kvalitet.og dog komprimere det.

Så vil jeg prøve en version af correl Draw - var ikke tilfreds - slettede det igen, men så herefter kunne jeg ikke sende foto via picasa. Jeg har herefter søgt på nettet og fundet udad at Corel Draw ændre leer sletter nogle filer..

Jeg har haft slettet picasa igen, og indstaleret igen, men her fik jeg ikke megen hjælp ved det.

Når jeg forsøger at sende en mail via picasa, siger pc'en

Procedureindgangspunktet WNetEnum Cached Passwords kunne ikke findes i DLL-biblioteket MP.DR.dll

Siger dette jer noget - ikke mig - håber i kan komme med gode råd for at få det løst.
Jeg er ikke EDB tekniks - så skær det lidt ud i pap, som man siger

Hilsen Anne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-09-05 10:48

Prøv at trykke- start - programmer - tilbehør - systemværktøjer - systemgendannelse - tryk på datoen til du ser Corel Draw, tryk en dato længere tilbage (altså gendanne systemet, fra før du fik lagt Corel Draw ind) og tryk ok.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-09-05 13:16

You can have Picasa re-prompt you for a choice between Picasa Mail, Gmail, and another email program by going to "Tools" > "Options" > "Email" and checking "Let me choose each time I send pictures."

http://picasa.google.com/support/bin/answer.py?answer=11315&topic=-1

Du har vel afinstalleret Picasa på den rigtige måde? Men burde så få valget om at beholde DB (Data basen) som jo indeholder dine personlige indstillinger af programmet.
Men ellers prøv at afinstallere (Ikke manuel slette) og fjern også DB, hvis du bliver spurgt.
VH Palle Hansen