/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
MP3 til mobilen
Fra : MissXX
Vist : 313 gange
40 point
Dato : 22-09-05 23:25

Hejsa

Hvor på nettet kan jeg via wap på min Samsung E730 hente MP3-filer? Og benytte disse som ringetone?

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 23-09-05 07:31

du må gerne prove www.coolgoose.com.
Hav en gode weekend

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 23-09-05 08:11

der er også meget guf på www.xgryde.dk

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 28-09-05 09:47

Find et godt nummer på en af dine cd'er. Lav en "sikkerhedskopi" af det nummer og overfør det til din telefon.

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 01-10-05 00:15

Så langt, så godt.

Men hvilket program bruger jeg til at konventere WMA-filer til MP3-filer?

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 01-10-05 08:51

Der er masser af muligheder. En jeg har brugt en del er itunes, den kan du finde på http://www.apple.com/itunes/ er egentlig udviklet til Ipods, men virker fint som musikafspiller på din pc. Som sagt er der masser af muligheder, jeg har søgt på google og kan kun anbefale at du læser post #4 i dette søgeresultat. http://www.google.dk/search?hl=da&q=WMA-filer+til+MP3&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=