/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
System tray
Fra : Pjevser
Vist : 462 gange
50 point
Dato : 22-09-05 22:57

Jeg har et lille spørgsmål, jeg har 3 programmer nede i min system tray jeg gerne vil have til at ligge ved siden af hinanden.
Så jeg ville blot vide om der er nogen som kender et program hvor man kan ligge sine ikoner i række følge?

/Pjevser

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 23-09-05 00:08

Kan du ikke bare bytte dem om, højreklik på linien, der skal ikke være flueben ved lås, proceslinien

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 23-09-05 00:18

Hvis de skal ligge ved siden af uret, kan du evt. skjule de andre ikoner

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 23-09-05 00:24

Du kan godt skjule de andre, bare træk "vinduet" helt til venstre
Hvis du vil have iconer ned til uret, tror jeg du skal finde mappen, i C:/ Windows, så skulle der være en mulighed, for at ligge flere ind, muligvis i menuen start ?

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 23-09-05 00:32

Altså jeg vil hverken have flere derind eller have nogen fjernet, jeg søger blot et program som kan sætte dem i en rækkefølge som jeg selv vælger, jeg ved skam godt jeg kan skjule ikoner, men jeg vil ikke til at skjule alle mine ikoner bare for at de andre skal ligge ved siden af hinanden.

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 23-09-05 00:40

og lige en ting mere, det er ikke Quick lunch/Quick start vi snakker om men System tray vi snakker om, i ved den nede ved uret i højre hjørne

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 23-09-05 02:07

Nu hører jeg til dem der synes at ikonernes placering i sys-tray er noget af det mest ligegyldige der findes, men det kunne være sjovt at lave et lille program der kan bytte om på dem.

Hvordan forestiller du dig at du vil specificere ikonernes rækkefølge?

At lave programmet bør ikke være svært.

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 23-09-05 02:11

tja altså jeg ved ikke lige hvad for række følge det skulle være, men jeg ville gerne have mine temperatur målerne til at være ved siden af hinanden, jeg har både temperatur over mine harddiske, cpu og kabiet og så har jeg også så jeg kan se hvor mange mb ram jeg har ledige

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 23-09-05 02:16

Man kunne måske starte med at lægge ikoner for samme program sammen?
Jeg prøver at kikke på det en gang i løbet af weekenden.

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 23-09-05 02:21

tja det kunne man også, men det er jo hver sit program sååå det er lidt grimt hvis de så ikke ligger ved siden af hinanden
Men det kunne være nice hvis man selv kunne vælge hvor de skulle ligge henne

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 23-09-05 22:09

Tror du ville ha flere ram ledige, hvis du IKKE brugte alle de programmer. (bare en tanke)

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 23-09-05 22:28

CiviC<<<<<<<<<<<<
Det æder RAM, for at se hvor meget RAM du bruger,,,,hæ/hæ
mvh

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 23-09-05 22:42

Jeg har rigeligt med ram så intet problem i det og jeg søger også for at mine ram kører så godt som muligt

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 23-09-05 22:42

og så kan jeg ikke engang stave lol

*sørger

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 23-09-05 22:42

og så kan jeg ikke engang stave lol

*sørger

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 23-09-05 23:20

BARE være ligeglad, der ekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkooo.
Eller er det, bare KANDU, der blevet lidtttttttttttt, hurtigere.
Stavefejl, troede ikke, man fik karakter,,,,,,,,,, i folkeskolens,,,,, blindskrivning.
Så var der ikke mange herinde, der fik et gammelt 7+ = bestået,,,,,,,herinde
MENT SOM EN bad joke .
I´ll beeeeeeeee bukkkkkkk
mvh
Håber de lærer, noget om BIEN og ????
Men ind/ud skal det.
he/he

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 23-09-05 23:22

Ikke flere kommentarer herfra, kan, ikke få skrevet, det man gerne ville,,,,

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 23-09-05 23:23

Hvas betyder LOL ?????

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 23-09-05 23:44

Hvis du mener det seriøst:

Laughing Out Loud
ROFL: Rolling On the Floor Laughing

Mvh

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 23-09-05 23:44

Hvis du mener det seriøst:

LOL: Laughing Out Loud
ROFL: Rolling On the Floor Laughing

Mvh

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 23-09-05 23:45

Hvis du mener det seriøst:

LOL: Laughing Out Loud
ROFL: Rolling On the Floor Laughing

Burde næsten få point for det ;)
Mvh

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 23-09-05 23:46

Hovsa....

Det trækker vidst lidt ned i pointene igen :(

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 23-09-05 23:54

Der var stadig echo, på mine FUTTER.
Katten skulle lige lege med en LEVENDE rotte, på, CA: 20 meter,,,,,,,,tilhvertilfald STOR
Mellem mine ben/ "LOL" fødder, men den er blevet ædt "LOL"
Men hader at hører MIS æder friske varer.........
Hvad betyder så GG, engang mere s henter vi det fra nettet.
HAR DU FLERE:
Opretter lige ?
Dette er siden til det.
Men held og lykke med BAKKEN,,,,,,,,,
mvh

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 23-09-05 23:58

Hold jer venligst til emnet

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 24-09-05 00:58

det gør vi osv

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 01-10-05 00:14

Jeg har kikket mere på det, og det er desværre ikke så let som jeg havde forventet.
Projectet er opgivet (indtil videre)

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 01-10-05 05:55

BertelBrander
HÆ/HÆ

Af skade lærer man.
Så tag dog at hold jer til emnet.........hi/hi
Et program/pakke, der skal, ved uret,,,,,

Må det være i ren HTML,,,,,, ikonet,,,,,,ALTSÅ
Eller skal jeg holde mig til emnet

mvh