/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Dannebros vinduer.
Fra : smutter50
Vist : 694 gange
100 point
Dato : 22-09-05 20:23

Er der nogle, der kan anbefale et firma, som skal leverer 3 stk. Danneboes vinduer. Det er ikke standard mål, og de skal være hvide.
Vi har tidlige fået et fra "bedst og billigst". Det var helt fint, men det forlyder, at firmaet er gået konkurs.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 22-09-05 20:27

tinghøj døre og vinduer i arden er rimelige med priserne på vinduer uden for standard

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 22-09-05 20:47

tjaa, nu arbejder jeg selv på outline døre og vinduer, så dem kan jeg da varmt anbefale..

http://www.outline.dk

Kommentar
Fra : smutter50

Dato : 22-09-05 21:07

Hej Melander.
Det ser da helt fornuftigt ud. Jeg kan se, at der er forhandlere i "min "by. Er prisen hos forhandleren så den samme som på "din" hjemmeside.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-09-05 21:12

Jeg kan godt anbefale JP Hem http://www.jphem.dk/
Samlefinish er ikke den bedste, men priserne er lave og grundkvaliteten er i orden.
Leder du efter topkvalitet skal du nok finde en anden leverandør, men se dig godt for. pris og kvalitet følges ikke altid ad.

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 22-09-05 21:44

Hej
Her er et par stedder: www.vipo.dk /www.byggeri.dk www.danske-vinduer.dk /www.kipa.dk www.jna.dk
Prøv disse jeg selv fandt den bedste pris på maghoni hos vipo
ZITA

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 100 point
Dato : 22-09-05 22:23

ja det burde den være, men den kan også være billigere, da vores modtagere som regel bestille mange af gangen... og kvali er i top... har selv derfra..

Kommentar
Fra : ElseR

Dato : 23-09-05 07:19

Her finder du en masse links til vinduesleverandører.
http://www.idenyt.dk/html/levguide/vinduer?subCat=828
Mvh Else

Godkendelse af svar
Fra : smutter50

Dato : 23-09-05 09:15

Tak for svaret Melander.