/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
FEJL ved installation af Battlefield 2
Fra : kkoldsoe
Vist : 431 gange
300 point
Dato : 22-09-05 15:05

Jeg har et enormt stort problem lige for tiden... )-:

For et stykke tid siden købte jeg Battlefield 2.. længe ventet, havde forudbestilt det...
Men fandt ud at jeg ikke kunne spille det på grund af mit grafikkort.. havde kun et gammelt Geforce 2.. men ingen problem, ofret 1500 kr. på et 6600 Gt kort.. skide godt gfkort.

Nok om det.. spillet virkede osse fint i starten og fik spillet en masse.. men en dag kunne jeg ikke komme ind i spillet, den startede op fra dvd'en som den plejer, men nåede kun til EA logoet og gik derefter ud på skrivebordet igen.. og jaa det er ligesom ikke så fedt derude.. vil hellere ind og spille !!! men jeg prøvede at slette spillet som man plejer fra dvd'en men det ville den ikke.. den sagde at der manglede en fil af en eller andet art.. så prøvede jeg at gå ind i tilføj/fjern og der ville den godt slette det.. men da jeg så ville installere spillet igen.. kom den ikke længere end 1/4 del og så siger den den mangler filer og at jeg skal starte installationen forfra.. og hver gang jeg prøver er det nogle foreskellige filer der mangler.. har prøvet at diskdefragmentere min harddisk og med diverse antivirusser..

Kan det være en fejl på dvd'en eller hvad..

Håber i lige kan hjælpe mig her..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-09-05 15:18

Jeg syntes det lyder som om, ikke alle filer er blevet slettet, gå ind i kør, skriv "regedit" tryk søg, skriv battlefield tryk f3 og slet alt hvad der kommer frem, tryk f3 hver gang lige til der ikke kommer mere, installer på ny

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-05 15:35

Du kan da prøve at rense DVD'en med en blød fnugfri klud! Kør indefra og udefter med kluden!

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 22-09-05 15:36

er der problemer efter det, så må du lige skrive hvad nogen af de problematiske filer hedder.. så kan jeg se om de er på min dvd - dvs om det er skiven den ikke kan læse.

Kommentar
Fra : kkoldsoe

Dato : 23-09-05 13:24

Den bliver ved med at gøre det.. og sjovt nok så er det forskellige filer den ikke kan finde.. Og en af de gange jeg installerede blev den faktisk helt færdig. men der manglede en masse filer så jeg kunne ikke spille det. sidst manglede den de to her "objectsclient.zip og objectsserver.zip"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-09-05 16:00

Efter du har afinstalleret det, har du så været inde på C-roden i programmer og fjerne hele mappen til spillet?? Hvis du har gjort det, fik du så gjort som jeg skrev kl.15.18 igår?? Hvilke virusprogrammer har du prøvet?? www.virusfri.nu
www.spywarefri.dk www.arlet.dk Når det engang lykkedes for dig, at få spillet installeret så gå på nettet, og se om der
er en opdatering.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 00:08

Prøv at lave en mappe på dit c drev eller hvor du nu har plads, så prøv at kopiere samtlige filer på dit dvd drev overpå det! Hvis windows siger fejl er der fejl på din DVD!

Accepteret svar
Fra : chrazqx

Modtaget 300 point
Dato : 02-10-05 19:23

hey kkoldsoe.
jeg har haft det samme problem med andre spil.
jeg kørte en formatering for at kunne spille, og det virkede skam!
men efter et par dage fik jeg samme problem igen, da hørte jeg om crc (Complete Registy Cleaner) hentede jeg den fra www.abexo.com og siden har jeg kørt en scanning 1 gang om måneden og jeg har ingen problemer mere.
der er dog et lille problem... når man henter crc er det kun en demo og man skal derfor højreklikke og trykke D for at slette de filer den finder.
der vil altid være filer den ikke kan slette men ved at gå ind i fejlsikret tilstand kan du slette de fleste af disse.
håber du finder ud af noget.
Hilsen: Chrazqx

Kommentar
Fra : Studerende4444

Dato : 31-01-06 18:37

jeg har også haft problemer med Battlefield 2, med at der er forskellige filer som ikke bliver indlæst, og den brokker sig, og patchen virker ikke osv.
Jeg havde prøvet alt troede jeg. Jeg troede også at det var mit DVD drev siden at den ikke kunne læse alle filerne...

Det der dog var galt var mit RAM. I dag fjernede jeg min noname 512 mb ram klods, og satte en ny Kingston Value RAM i, istedet.

Nu virker alt...

Køb altid god RAM

Godkendelse af svar
Fra : kkoldsoe

Dato : 02-04-06 23:51

Tak for svaret chrazqx.