/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musik fra Gevalia-reklame
Fra : Overmunken
Vist : 799 gange
20 point
Dato : 22-10-02 19:53

Hejsa!

Det er typisk! Man hører en sang, men man har ingen jordisk chance for at finde ud af, hva den hedder, og hvem der har lavet den... Men så kom kandu.dk til verden bl.a. bla.

Det er den sang fra den nyeste Gevalia-reklame, den hvor den snedige prins får prinsessen på besøg ved at lokke hendes kat over på hans egen altan med en simpel mekanisk fisk... Puh, hvor lavt! Men sangen er alt for fed - noget med "I love you baby, don't care..." eller noget i den retning.

Håber, at der er nogen, der kan hjælpe!

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 20 point
Dato : 22-10-02 21:11

Overmunken wrote:
>
> Hejsa!
>
> Det er typisk! Man hører en sang, men man har ingen jordisk chance for
> at finde ud af, hva den hedder, og hvem der har lavet den... Men så kom
> kandu.dk til verden bl.a. bla.

Ja og så siger de 11. september var en katastrofal tragedie.

>
> Det er den sang fra den nyeste Gevalia-reklame, den hvor den snedige
> prins får prinsessen på besøg ved at lokke hendes kat over på hans egen
> altan med en simpel mekanisk fisk... Puh, hvor lavt! Men sangen er alt
> for fed - noget med "I love you baby, don't care..." eller noget i den
> retning.
>
> Håber, at der er nogen, der kan hjælpe!

"Cant Take My Eyes Off Of You"
Så vidt jeg kan finde frem til er det Frankie Valli & The Four Seasons
der inspillede den først men den er vist genindspillet en mio. gange.
Bl.a. har Pet Shop Boys brugt den til at afslutte deres cover af U2s
Where The Streets Have No Name.

/Robert

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-10-02 23:59

"Can't take my eyes off you" var også et hit med Engelbert Humperdinck i
60'erne.

Kurt

Robert Eriksen skrev i meddelelsen <3DB5B0D5.98615F0F@adr.dk>...
>
>Overmunken wrote:
>>
>> Hejsa!
>>
>> Det er typisk! Man hører en sang, men man har ingen jordisk chance for
>> at finde ud af, hva den hedder, og hvem der har lavet den... Men så kom
>> kandu.dk til verden bl.a. bla.
>
>Ja og så siger de 11. september var en katastrofal tragedie.
>
>>
>> Det er den sang fra den nyeste Gevalia-reklame, den hvor den snedige
>> prins får prinsessen på besøg ved at lokke hendes kat over på hans egen
>> altan med en simpel mekanisk fisk... Puh, hvor lavt! Men sangen er alt
>> for fed - noget med "I love you baby, don't care..." eller noget i den
>> retning.
>>
>> Håber, at der er nogen, der kan hjælpe!
>
>"Cant Take My Eyes Off Of You"
>Så vidt jeg kan finde frem til er det Frankie Valli & The Four Seasons
>der inspillede den først men den er vist genindspillet en mio. gange.
>Bl.a. har Pet Shop Boys brugt den til at afslutte deres cover af U2s
>Where The Streets Have No Name.
>
>/Robert

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 23-10-02 08:13

Den var også fra filmen "Deer Hunter"

KANON FILM

/Philip

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-10-02 14:28

Kurt Sørensen wrote:
> "Can't take my eyes off you" var også et hit med Engelbert
> Humperdinck i 60'erne.
>
> Kurt

Lauryn Hill har også indspillet den. Eller noget der ligner.

-Sune

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-10-02 15:34

Kurt Sørensen <ksorens(nospam)@teliamail.dk> skrev i
news:3db5d7cf$0$11421$d40e179e@nntp02.dk.telia.net
> "Can't take my eyes off you" var også et hit med Engelbert Humperdinck i
> 60'erne.

Ja, Engelbert Humbledick fik rigtig ødelagt det ellers lækre nummer!

--
A n d r e a s

Godkendelse af svar
Fra : Overmunken

Dato : 24-10-02 20:02

Jeg vidste det - "There's something outthere...", eller someone, ved det ikke!
Men det var da et sehr schönes Antwort, selv om den dejlige musik er blevet degenereret af reklamebranchen - det er jo roden til alt ondt, na?

Hyg

Kommentar
Fra : Don_Brix

Dato : 17-04-03 13:02

YES!!!!
Endelig en der vandrede forvirret rundt m de samme kvaler som j.
Har ledt som en forvirret høne der leder efter frø, efter navnet på den sang....
Og her snubler jeg bare over d....lækkert:) tusind tak.
Terkel

PS: Den nye gevalia reklamer lugter da for vildt....