/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sikke mange tillykker Hanne's påæng træk~
Fra : classic26
Vist : 295 gange
100 point
Dato : 22-09-05 12:11

miritdk, smider lige en hund oveni, da Hannes påæng så lidt trætte ud!

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 22-09-05 12:19

hahaha - den er jeg ikke sikker på jeg vil have noget med at gøre - hvordan får jeg den væk ?????

http://community.pristontale.in.th/webboard/uploads/Z1Z_dog_angry21.jpg

pstttt - det var jo faktisk igår

Godkendelse af svar
Fra : classic26

Dato : 22-09-05 13:03

Tak for svaret miritdk. og jeg fårstår du er skræmt!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 13:07

faktisk ser den mere sjov ud end skræmmende så man kan da ikke lade være med at trække på smilebåndet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 13:32

du - hvor har du dit id fra - er du campist (fourwinds classic26) - eller ????
(VIL ikke indrømme jeg tænker på 26 flasker classic )

du behøver ikke at svare - men jeg er faktisk nysgerrig

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 22-09-05 13:39

Hmnnnn.......første gang det giver stof til eftertanke, men verden er såmænd ikke så kompliceret..........kører Polo Classic og føs'da den 26 går aldrig under 30 når jeg tænker på classic
Hvad er fourwinds classic 26?????eller koster det påæng?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 13:42
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 13:59

ps det koster da for hulen ikke noget at du skriver her - du har jo betalt på forskud