/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
studietur til København.
Fra : thea
Vist : 542 gange
50 point
Dato : 22-10-02 19:05

Hej alle.
Vi er en klasse som skal til København på studietur ( April 2003 ) er der nogen der kender et godt sted hvor man bor billigt vi skal være der i 1 uge (ikke hotel jørgensen)
Hilsen Thea

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 22-10-02 23:12

Hej Thea,

da jeg var på studietur til København med VUC for nogle år tilbage, boede vi på Hotel Ansgar... -->
http://www.ansgar-hotel.dk/

mvh.

Strarup

Accepteret svar
Fra : rcn

Modtaget 50 point
Dato : 23-10-02 14:40

Hej Thea

Du er da vist kommet i den forkerte katagori?! ;)
Nå, men jeg kan da heldigvis hjælpe dig alligevel.

Saga Hotel
Colbjørnsensgade 18

En godt og billigt hotel som har rigtigt mange stamgæster. Det siger noget om stemningen og servicen.
God tur!

Mange hilsner,
Rikke

Kommentar
Fra : rcn

Dato : 23-10-02 14:44

PS:
Her er et link til en oversigt med faktasider om hoteller i København. Så kan I samligne priserne.
http://kobenhavn.danskehoteller.dk/

Rikke