/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
hvilke udbydere og priser?
Fra : lyhne1
Vist : 657 gange
50 point
Dato : 21-09-05 23:40

Hejsa..

Jeg skal snart flytte.. (juhuu!) me.. Der hvor jeg skal flytte hen, kan jeg ikke få Stofanet

Er der nogen gode bud på hvad man så kan få (og anbefale)
det skal helst ikke kræve et telefonabonement...???
min. hastighed 512/128

Smid gerne links..

På forhånd tak

Lyhne1

Accepteret svar
Fra : Luke2000

Modtaget 60 point
Dato : 21-09-05 23:44

Jeg står i samme problem.. jeg har kun kunne finde cybercity (http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/?csref=GoogleAW4)

Har snakket med Tdc de sagde man skulle have fastnet for at bestille ved dem og det kostede ca. 119 kr/pr. m.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 22-09-05 00:26
Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 22-09-05 08:41

Jeg ville bestemt vælge CC. Der er også mulighed for, at få meget billig telefoni oveni.

Linket har Luke2000 smidt. Men jeg kan kun anbefale dem. De er meget rare til at finde det rette til netop dig osv

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-09-05 09:02

Lyhne.... der er ikke så mange valgmuligheder Cybercity, og Tele2, dvs. Tele2 har et dårligt rygte, så der er kun Cybercity tilbage

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 22-09-05 10:03

kig på jakjoes link og vælg min 512 samt sorter efter pris . så er der mange selskaber der ligger bed end cybercity.
+ Arrownet A+ Arrownet 2048/512 Kbit/s Kabelmodem 2048 512 1047,00 Frit forbrug 0,00

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-09-05 17:32

Ja ja snap(s)til!
Der er godt nok mange udbydere i Danmark, men vi ved jo ikke hvor det er at Lyhne1 vil flytte hend, og derfor heller ikke hvilken muligheder der er på den nye adresse.

Så Lyhne1, du skal lige stikke en finger i jorden, og finde ud af hvilken muligheder du har på den nye adresse!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 22-09-05 21:13

Med dine "krav" ville jeg vælge Cybercity. Uden at blinke.

Godkendelse af svar
Fra : lyhne1

Dato : 05-10-05 00:00

Tak for svaret Luke2000.
Du var hurtigt ude, og jeg tror nu også det bliver CyberCity

Tak til jer alle, for hjælpen..

Lyhne1