/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
I dag er det miritdk's 1 års føsda!
Fra : Camillasmoster
Vist : 646 gange
100 point
Dato : 21-09-05 22:42

I dag har miritdk være på KANDU i et helt år!

HIP HIP HURRA

[tilykke]

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-09-05 22:43

UPS! sorry

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 21-09-05 22:44

tillykke fra mig

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-09-05 22:47

mirit.dk

mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-09-05 22:58

Og et megakæmpe tillykke fra mig også

Hvor var det godt du fandt Kandu.dk

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 23:28

miritdk - hjertelig tillykke her fra det fynske land
Det var det første år, vi håber på mange flere endnu
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-05 01:02

1 år? Nah hun har mindst snakket for 4?

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 22-09-05 01:18

miiiiiaaaaauuuhhhhhhh.
fra katten, ikke missen......

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 22-09-05 06:53

håber ikke det er for sent at deltage i koret - Hurrah... osse fra katten og svinet.
(mirit som ved, at vi fik kød på disken i går)

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 22-09-05 07:07

- og et stykke chokolade
http://www.ambassen.dk/mad/choko.php

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-09-05 07:29

Også et [tillykke) herfra

Nordsted

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-05 08:40

En STOR gevindst for Kandu.dk

Vi ser frem til det næste...

Godt gået miritdk

Kærligst </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 22-09-05 09:51

Kæmpe Tillykke!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du gør Kandu sjovere og sødere!!!

Vaxen

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 22-09-05 10:49

TAAAAAK - havde egentlig sat mig for at skrive noget spydigt - men føler mig overhovedet ikke spydig (endnu) - sidder blot her og venter på fødselsdags sangen og lagkagen med 1 lys i

Skal man dele bolscher ud så ????????? (tør ikke foreslå flødeboller - har set det kan udvikle sig til kysseri i en tråd )

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 10:51

hvor er mine gaver ?????

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-09-05 11:12
Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-09-05 11:14

Så Så mirit - du skal jo lige selv komme inden gaverne dukker op, ellers render de andre jo bare med dem
----------------------------
Først får du en lille festsang: http://home6.inet.tele.dk/svaap/text/festsang1.htm

.......... og en rose skal du også have: http://mariah.stud.hive.no/privat/bilder/blomster/rose.jpg
miritdk
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 11:14

uhuuuuuuuuuu mango - efter at have læst balcanards link tør jeg slet ikke gå ombord i sådan en omgang

Kommentar
Fra : ujbv

Dato : 22-09-05 11:15

Puster lige ind med en forsinket jubilæumshilsen .... Tillykke og godt gået miritdk .... er al kagen spist??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 11:17

Benny........ den sang har jeg hørt siden min tidlige barndom
kun en enkelt rose ??????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 11:19

ujbv - venter stadig på kagen

(mangler du rester til romkugler eller studenterbrød ??????)

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-09-05 11:21
Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-09-05 11:23

http://www.fst.dk/FILES/JDF%20-%20stor%20kage.jpg

så nu har du ikke godt af mere..skulle jo nødig være skyld i at du fik mavepine

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 22-09-05 11:24

Jeg sender dig denne i tankerne:

Lækker tærte - selvfølgelig bagt lovformeligt på sigtet speltmel - med nyhøstede brombær og lidt æble ude fra haven. Selvfølgelig nederst en liiiille smule hjemmelavet kagecreme og så et godt lag råcreme fremstillet af norsk urte-fløde og resten af kagecremen...

Håber du nyder den!!! Den er nemmerlig lækker!!!

Vaxen

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-09-05 11:24

mirit -->
Citat
kun en enkelt rose ??????????

.......... var det ikke ET år
Buketten må du vente et par år med
<\\Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 11:26

mango --- den ser godt nok temmelig død ud

vaxen - muuuuuuuuums - tror den skal sendes videre som et godt tip

Mærkeligt - tænker hele tiden på bageren ????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 11:28

benny.... jamen alle de andre får jo store buketter - så vil jeg også ha´ !!!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-05 11:35

[hør] Næeh... ser hér er kage : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/citronmaane.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 11:36

(((((((((((hanne)))))))))))))) molo driller !!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg vil ha´lagkage med et lys i midten selvom der er fare for :

http://www.piktogrammer.dk/upl/produkt_1047.jpg

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-09-05 11:37

Hvem kan sige nej til "barnet" dagen efter fødselsdagen
--------------------------------------
Værs´go mirit -> http://birthe-lunau.dk/buket/buket08.html

<\\Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 11:40

hvis jeg nu deler ud af dem her - får jeg så gaver og lagkage ???? (fedtesmiley her)
http://www.spejdernet.dk/upload/bolche.gif

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 11:44

orv manner LYSERØDE !!!!!!!!

taaaaaaaaaaak benny -

men hvor er mine gaver ??????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 11:49

http://www.bbc.co.uk/parenting/images/300/baby_crying_closeup.jpg

lagkage !!!!!!!!!! Gaver !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 22-09-05 12:00

Så er du altså også selv ude om det!!!!!!!!!

Her er den så!!! http://www.lisoe.dk/Jpg_foto/Daim_lagkage.jpg

Og ikke ét ord om kilo

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 12:09

AAAAAAAAHHHHHH det hjalp med hvert eneste gram vaxen - taaaaaaaak
http://static.userland.com/images/hal/ianis12.jpg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 12:15

(((((((((((((Men hvor er mine gaver ???))))))))))))))))))

http://www.clipartreview.com/_gallery/_LG/15233366.jpg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-05 12:26

miritdk -> Vælg selv, hvad du synes passer til din sarte teint : http://www.nvo.com/pearls/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 12:32

molo ....

den her (ser ud til at kunne give et godt slaw)
http://www.nvo.com/pearls/bracelets/

og du skal blot udfylde her og sende dem - selvfølgelig med portoen betalt
http://www.nvo.com/pearls/howtoorder/

(filans til gave til en et-årig - skal han bygge gravsten igen ham molo ????)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-09-05 13:18

Molo er jo osse kun vant til at købe ind i akvarieimporten http://www.superbest.dk

En rigtig dame som Miritdk, er sikkert mere beklædt af http://www.sheplers.com/home.cfm
Værsågod Mirit du vælger bare, Jeg har et mastermolokort.(kan muligvis kun bruges på a'mar).

Anyhow, Mirit,, Du holder dig godt,

</J von natmad. Alias den blå kampfisk>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-05 13:19

hmmmm... ved nærmere eftertanke : Vil du ikke hellere ha' en (hvisker; dækningsløs) check?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 13:22

natmaden

molo - tsk tsk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-09-05 18:13

Undskyld mit barn=miritdk - jeg har været på sangjob hele eftermiddagen

MOLO - kan du SÅ lade være med at drille miritdk!!!

Mens jeg står og lufter mine vittige bemærkninger og opløfter min sangrøst, muntrer I jer bare til børneføsda, hmmm.

Er der nogle rester, jeg kan få til aftenskaffen???

Og miritdk - jeg vil ikke have bolcher - jeg vil have sorte og brune "fodbolde", jeg vil jeg vil...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-09-05 18:39

Camillasmoster der står du så, og kom for sent til kaffe og kage, men jeg skuer at der stadig mangler en hånd eller to,
ved opvasken

Men mens din kønne stemme er opvarmet, burde der så ikk' lige falde en lille sang af.

Jeg giver da gerne en håndfuld Sismofytter http://www.the-sweet-life.com/images/11_00.jpg

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-09-05 18:44

Hov det var Århusianere (bolcherne hedder det faktiskt)

Sismofytterne er her http://www.the-sweet-life.com/images/09_02.jpg

</uvidene slikmund>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 18:57

hov hov natmaden - hanne skal ikke have bolcher - kun mig - hop hop hop ;)

Hanne - jeg troede du var til kysseboller ????

og så skal jeg forresten have min yndlingsret til aften - hvem giver den ??????

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 22-09-05 19:12

altså mirit - du glemmer vist at tænke på, at det er en GAVE at være med her. se blot alle de gode ønsker for dig. utaknemlige skarn ;-D

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 19:18

aasenissum det er meeeeeeeeeeget svært at være taknemmelig på tom mave

(((((((((((((((((((MAAAAAAAAD)))))))))))))))))))))))

Jeg vil også have en is - altså !!!!!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 19:19

pstt aase.....(hvisker) - jeg river hannes dukkehus ned hvis jeg ikke får min vilje !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 22-09-05 21:33

selvpsssstmiritdk , hvorfor skal det gå ud over et uskyldigt dukkehus? og hannes??
det ville da være synd. riv din altankasse istedet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 22:41

hmpffff - har ingen altankasse -

spiser sesamguf og håber du bliver misundelig aase

rolig hanne - gider ikke rive dit hus ned - men drømmer lidt om det

Stadig hverken livret eller is ????????

ÆW !!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-09-05 23:27

Hov hov, det er sq hver gang, jeg knokler r.... ud af b......., så går I i selvsving herinde

Nu er jeg færdig med mit bryllupstøj, pyhh.

OG MIT DUKKEHUS RØR DU IKKE!

Jeg kalder på min far, hvis du bare nærmer dig det!

Øh, hvad er så din yndlingsret, søde miritdk?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-09-05 23:29

De der bolcher, Århusianerne - hit med dem!

Jeg er indfødt århusianer - og jeg er stolt af det

Kysseboller? Er det flødeboller? måååms

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 23:32

hanne - har du glemt kyssetråden allerede ?????? tsk tsk

bankekød med kartoffelmos

ps vil da gerne snakke med din far (har han is ??????????)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-09-05 00:58

Kyssetråden? - min husker er æ go'!

Uhm, bankekød med kartoffelmos - det vil jeg da godt lave

Min far kommer da forbi et sted, hvor de har is ellers kan han sikkert få noget tøris, når han alligevel er på havnen...

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 23-09-05 07:40

jaja miritdk, du ved, hvornår du kan møde op her, så kan det være at den kommer til at stå på bankekød med mmooooos. og IS! yumyum.
så bare kom an, du der nedbrydningsassistent in spe.

hanne, hvis der er trusler i luften, så nøj's ikke med at påkalde de højere magter, men alle os for hvem navnet elvirasminde betyder noget.
vi er mange. også dukkehusentusiaster.

I ønskes alle en herlig go' morgen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-05 08:47

aws - du rammer godt aase

I mangel af bedre må jeg vel så tage til takke med hannes fars tøris - kunne jo bruges i tilfælde af at strømmen lige smuttede

den der kyssebolle mm fabrik kender jeg altså godt - hah !!!!! (hvad har den lige med dukkehuse at gøre ??????)

Nu er der gået så lang tid at har opgivet både is og bankekød ( indtil videre) - morgenkaffen virkede meget tiltrækkende - og der er bestilt engelsk bøf (på tilbud) - så sæt jer ned og vær misundelige hanne og aase

Men hav en rigtig god dag og godmorgen til jer

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-09-05 14:42

HA! misundelig? næh du, jeg skal jo til stort bryllup i morgen - stik den!

Da min far var inde som soldat, var hans onkel på Elvirasminde.

Han sendte en hel kasse flødeboller til kasernen...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-09-05 16:46

Jeg kan altså ikke lige kommer od og lege nu,
Da jeg er på vej til kb-hallen , for der er jo koncert med NightWish

HA! misundelig?

Fløde boller, så den bliver tyk....

Ha-Ha-Ha-Ha... Ja jeg kunne blive ved Ha-Ha-Ha-Ha

</Ha-HA-åhhikkenuigen>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-09-05 22:18

SKÅL og god fornøjelse
---------------------------------
Je æ li kommen hjem - dagen gået godt - listet rundt i hjørnerne og fejet dørken
ha´et nu godt <\\Benny

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-09-05 22:28

Der var også dejligt sejlvejr!

NightWish - øh, er det nogen, jeg skulle kende?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-05 01:20

sidder lige og kigger på dørken og spekulerer på om jeg mon snart falder om på den

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-09-05 04:23

høh- jeg er lige kommet hjem og dørken kalder.

Altså hanne Nightwish er jo lige hende der den finske sanger, der nok kan gå som operasanger(ok. hun er det),
og så er der jo lige resten af bandet, nok hen ad heavy rock, bland det og du har Nightwish.
Gætter at puplikum var fra 10 til 70 år. der var gang i den på scenen, puh, jeg må lige skrue ørene af og ligge ned.

....

</hik>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 04:29

I dag?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-09-05 04:34

øh ja i går og i dag,
Jeg forstår jo og række det i langdrag

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 24-09-05 07:56

det er vist osse miritdk's 1-års fødselsdag, der er "gået i langdrag"....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-09-05 10:20

Jow jow, men jeg har travlt med at komme til at se bare lidt pæn ud til Camillas bryllup i dag

og pakket gave, printet sangene, lave et kort, printe en kørselsvejledning, lakere negle, og og og ......

I morgen er jeg på fuld kraft igen - øh næsten...

I aften går jeg nok i dørken... men der blir sqtte svabret noget!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-05 10:46

Guuuuudddd var det idag jeg sku' giftes med Camilla ???

Så må jeg sgu hellere se at komme i omdrejninger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 12:21

Nå, skidt Molo, det er jo så moderne at blive gift i haven, på stranden osv - så hvorfor skal tøjet ikke være derefter
...... et par af de blå bukser med smæk må squ da være fine, de kan jo godt være nyvaskede, og ved du hvad, sådan en brud i bikini på strandbredden, det har jeg da altid godt kunnet tænke mig
god lørdag, osse til mirit, nu må den fødselsdag da snart være slut
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-09-05 12:35

Husk lige at vande fiskene først Molo

Til et byllup, er det nok passende at sige,
" I dag er det Din første dag, af Jeres nye liv "

Tillykke til Camilla&co.

Sorry miritdk, det jo osse din Afterpartydag,,,,igenigenigen..(En Føs'dag ta'r den tid, en føs'dag ta'r)
Tømte lige mit kamera, og pludselig kunne jeg huske hvad jeg lavede d. 21-9.
puh. ikke underligt at man var øm i månen.

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-05 12:25

Miritdk - du får desværre poænger i stedet for diverse lækkerier - du kan jo bruge dem på emnet

Knu

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-05 12:31

Jeg skal til at lære, at skrive knus med S.......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-09-05 21:27

HØ... det var da lige fire dages fø´sda´

Hanne snus - ??????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-05 12:49

(((((((((((hanne)))))))))) - skal tråden køre til næste år så passer årstallet jo ikke