/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 2650 klapmobil eller Samsung?
Fra : mej4
Vist : 1970 gange
50 point
Dato : 21-09-05 22:06

Jeg søger en solid lille let mobil der er nem at betjene og sms med og med et godt batteri, må godt være med farveskærm.
Er der nogen der har erfaringer med nokia 2650? Den ser lidt plastikagtig og skrøbelig ud i designet...

Jeg overvejer også en Samsung klapmobil feks samsung X480 eller X640 - er der nogen der ved om der er vibrationssignaler og ex lyssignaler ved ringetoner på disse Samsung?

Jeg har indtil nu kun ejet nokia telefoner...

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 22-09-05 09:39

Samsung helt klart *s* det er den telefon med best skærm og så har den lidt flere funktioner en nokianen

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 50 point
Dato : 22-09-05 10:12

hejsa jeg har x640. ja den både vibrerer og har "blinklys".
jeg kender endnu ikke alle dens funktioner, men kammeraet kan lidt af hvert. feks fyrer 15 billeder af på ca 5 sek.
jeg har tabt den to gange, men der skete ikke noget. den har en dejlig lille størrelse så den er nem at have til at ligge i en lomme uden at bule ud.
det eneste der generer mig er at det ikke er lykkedes (indtil videre) mig at optage en sang og bruge den som ringetone, men man kan selvfølgelig downloade vha wap
- og så at der ikke er noget ur uden på tlf, ellers syntes jeg den er overfed.

jeg har kun dårlige erfaringer med nokia, fra dengang de hed 8210 mv. de gik i stykker konstant og havde alle mulige problemer med deres software.

Kommentar
Fra : smutter50

Dato : 22-09-05 10:57

Har erfaring med den lille Nokia telefon.
Når du søger en lille let telefon, der er let at betjene, så går du ikke galt i byen med Nokia'en. Ja, den ser lidt plasticagtig ud, men den fungere faktisk godt. Min teenagesøn har haft den i et år, og den er stadig iorden. Der er både vibrator og lyssignal i den lille Nokia. Kender ikke Samsung, men giver dig her min erfaring med Nokia'en...

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 22-09-05 11:56

Har selv 2650..Som jeg har fortrudt at have købt den kan sådan set ikke noget specielt.. Så hvis du er til alt det der mobil lir skal du nok vælge samsung

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 22-09-05 12:37

Men hvordan er menuen på Samsung, er den brugervenlig og nem?

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 22-09-05 15:20

Jeg anbefalet i hvert fald ikke Samsung mobiltelefon da den som jeg ved, kan ikke sende eller modtage noget fra andre telefoner via irDA.
Nokia er det bedste mobiltelefoner til at betjene ,hvis du vil ha en med farve skærme og god farve og billede så prøve 6230i eller en af den ny modeller,hvid du har ikke råd til det nye modeller, så find dig en billigt på nettet ,jeg kender mange der har billigt telefoner.
Panasonic har meget fint billede og farve, også de ældre modeller

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 22-09-05 20:45

Tak for svarene til alle, det har givet god inspiration.
Ja , jeg har nu købt en Samsung E730.... jeg vil gerne have en lille klapmobil, der ligger godt i lommen og som er nem at betjene. Det lader til,at man skal op i de bedre modeller for at få en brugervenlig menu, hvis det skal være en Samsung. Samsung laver de bedste klapmobiler hører jeg... at der så i E730 er et rigtig godt camera og både udvendig /indvendig display samt Fm radio i, det glæder jeg mig til!!

Godkendelse af svar
Fra : mej4

Dato : 22-09-05 20:46

Tak for svaret snaptil.
Det har give mig inspiration til at finde den rigtige mobil for mig- Samsung E730.