/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musikundersøgelse
Fra : kasperpilman
Vist : 193 gange
50 point
Dato : 21-09-05 20:17

Vil du hjælpe?
Hej, vi er to studernede ved Handelhøjskolen i Århus, der er ved at gennemføre en undersøgelse om musikportaler på internettet. Derfor beder vi alle, der er interesseret, i at hjælpe, så vi kan få så god en undersøgelse som muligt. Derfor gå ind på: http://okfweb1.asb.dk/StudSurvey/survey.aspx?surveyid=50

På forhånd tak!!

Kasper og Søren

Kommentar
Fra : KimOtto

Dato : 21-09-05 20:35

sådan. Håber I kan bruge det til noget!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-09-05 21:04

done.
dog nogle undelige spørgsmål, nogle gentager sig
andre styrer svaret i ønsket retning. altså ikke
mulighed for at svare det man mener, det alternativ savnes.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-09-05 21:05

undelige = underlige

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 21-09-05 21:46

Sådan, så kom der lige lidt svar fra mig også..
Vil give Tail ret i, at de spørgsmål er meget underlige og gentagende..

Kommentar
Fra : buggyman

Dato : 22-09-05 06:29

Hmm...Mange ? om det samme..

Kommentar
Fra : yogi1

Dato : 22-09-05 09:34

ja det var så det

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 22-09-05 10:52

He - he - ja, jeg tror godt nok, at spørgeskemaet trænger lidt til en kemisk analyse og rens. Men håber da, I kan bruge svarene.

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 22-09-05 15:36

Nu har jeg også besvaret spørgsmålene...Jeg vil også gerne råde jer til at fjerne f.eks. alle de "ikke"- spørgsmål, som kan forvirre læseren, stil i stedet spørgsmålet, så man kan bekræfte et postivt udsagn, istedet for en negation...
Og ja, giver de andre ret - spørgsmål 15 og 22 er f.eks. en mini-minimal ændring af et tidligere spørgsmål (dumt=dårligt=uinteressant, klogt=godt=interessant).

Kommentar
Fra : Gulvmesteren

Dato : 22-09-05 19:56

Havde problemer på sidste side, den blev ved med at sige at jeg skulle vælge mindst en svarmulighed, hvilket jeg gjorde, men kunne ikke gøre det færdig