/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
fz50 cylinder
Fra : GoaB
Vist : 484 gange
20 point
Dato : 21-09-05 19:13

Hey..
nogle der ved om den 45km/t cylinder man kan få i thansen giver noget i forhold til standard cylinderen..?

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 21-09-05 19:54

Ja, for der er 3 skyllekanaler i en 45 kmt cylinder og kun 2 i din standard.
Men hold lige øje med hvordan udstødningen sidder fast. Om det er med bolte eller med en rund omløber.
Hvis du sætter 45 kmt cylinder på, så bør du også sætte en 45 kmt udstødning på, ellers kan den jo ikke komme af med gassen.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 23-09-05 18:50

med den der 45/t køre den ca 40 uden du sætter ny dyse i (kenner en der havde det på ) har selv 45 milimeter (køre ca 45 er ikke slifte dyse men hvis det går ned af så kommer den op på de 65 så må ha skifte dyse)

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 24-09-05 14:23

Hvis den kun kører 45 med en 45mm cylinder på, så er der en plumb eller en elendig udstødning på.
Prøv at sætte en 45 kmt udstødning på og skift dyse til 10 større.