/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Norton antivirus
Fra : erikcarlsen
Vist : 626 gange
78 point
Dato : 22-10-02 17:22

Når jeg sætter antivirus til at scanne starter den op i ca. 5 sekunder derefter lukker den sig selv ned. Har jeg mon en virus liggende???

Accepteret svar
Fra : kjeldgaard

Modtaget 88 point
Dato : 22-10-02 18:05

Hmm - en af mine veninder havde samme oplevelse med sit antivirus-program. Hos Symantec (Norton) hentede hun FxBgBear.exe - et program der fjernede hendes "gæst" - har fået den tilsendt og sender gerne videre, hvis du har brug for det. (der var intet hos mig!

mvh kjeldgaard

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-10-02 16:36

erikcarlsen <erikcarlsen.news@kandu.dk>, wrote in
<news:nUdt9.158993$Qk5.5785433@news010.worldonline.dk>:

> Når jeg sætter antivirus til at scanne starter den op i ca. 5 sekunder
> derefter lukker den sig selv ned. Har jeg mon en virus liggende???
> . fra home 2 som har samme. Hilsen
> Hansen

Jeg vil skyde på at du har BugBear installeret. Det dræber de fleste kendte
AV programmer, inden de når at opdatere eller scanne for virus. Hent et
removal tool hos Symantec:
http://www.sarc.com/avcenter/venc/data/w32.bugbear@mm.removal.tool.html

--
Anders Lund - spam2002q4@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix

Godkendelse af svar
Fra : erikcarlsen

Dato : 22-10-02 19:39

Tak for svaret kjeldgaard.

Kommentar
Fra : erikcarlsen

Dato : 22-10-02 19:41

"Anders Lund" skrev d. 22-10-02 16:36 dette indlæg :
> erikcarlsen <erikcarlsen.news@kandu.dk>, wrote in
> <news:nUdt9.158993$Qk5.5785433@news010.worldonline.dk>:
>
> > Når jeg sætter antivirus til at scanne starter den op i ca. 5 sekunder
> > derefter lukker den sig selv ned. Har jeg mon en virus liggende???
> > . fra home 2 som har samme. Hilsen
> > Hansen
>
> Jeg vil skyde på at du har BugBear installeret. Det dræber de fleste kendte
> AV programmer, inden de når at opdatere eller scanne for virus. Hent et
> removal tool hos Symantec:
> http://www.sarc.com/avcenter/venc/data/w32.bugbear@mm.removal.tool.html
>
> --
> Anders Lund - spam2002q4@andersonline.dk
> OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix
>
Det virkede perfekt, tak.

Kommentar
Fra : kjeldgaard

Dato : 22-10-02 21:09

velbekommen Erik