/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Link vises ikke fra mails.
Fra : LL4
Vist : 295 gange
200 point
Dato : 21-09-05 16:14

Når jeg trykker på et link i en mail sker der ikke noget, men mindre jeg har en browser åben i forvejen. (så åbner den linket i et nyt vindue).

Hva kan der være galt siden jeg ikke altid kan åbne et link? Jeg har tidligere kunnet åbne et link uanset om jeg har haft en browser åben.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 21-09-05 16:24

heksa

prøv at følge guiden her
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;281679

skroll ned til "RESOLUTION"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-05 16:38

brug CTRL eller shift samtidig som du klikker dig ind

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-09-05 16:45

ellers prøv funktioner "øverste linie" interetinstillinger/avanceret/understreg hyperlink.
Kunne være det virkede.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 21-09-05 21:43

du kører windovs

enten har du installeret en service pack som ikke er kombatatibel

eller såk'rer du service pack 2 for xp

Kommentar
Fra : 25

Dato : 21-09-05 21:44

NB havde du købt en MAC så havde du aldrig løbet ind i dette problem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-05 21:49

hallooooooooooooo LL4 er du med endnu ???????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-05 21:49

25 .... sikke en gang vrøvl !!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-09-05 23:34

Pas på dyrene,,,,ikke bogstaver
25 tror ikke du kender SP 2 fra 4, men hvad, jeg ser også dobbelt, men meritdk,,,,,,,,,,
KOMMER altid og retter mig,???,,,,ikke igen, VEL

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 10:21

smxxx..... jeg har da ikke rettet dig ????????? Har blot lagt indlæg til den nemme løsning - det kan jo være at pop-up stopperen driller
(det var som du kan se til 25 jeg skrev vrøvl)

dk har lagt et link der måske er årsagen - men det kan være andet.

LL4 ...... CTRL samtidig med klik på link overrider pop-upstopper - men det er højst tænkeligt du skal sætte din browser til standard - plejer at virke

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 22-09-05 10:28

ELLER..
åbn Internet Explorer - Gå ind under Funktioner - Internetindstillinger- Programmer! Der skal være flueben i Internet eksplorer skal undersøge om den er standardbrowser!

Og så klikker du på nulstil webindstillinger
Klik på anvend og ok

Godkendelse af svar
Fra : LL4

Dato : 24-09-05 13:32

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-05 20:11

selvtak