/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Musikafspiller
Fra : mini_porno
Vist : 469 gange
50 point
Dato : 21-09-05 12:51

Kan man få et program til sin computer som minder lidt om noget DJ agtig noget?? Hvor man kan spille sangene baglæns og sådan. Mener nemlig jeg har hørt om det og kunne derfor godt tænkte mig det

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 21-09-05 12:54

Audacity kan hentes gratis på nettet

http://audacity.sourceforge.net/

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 21-09-05 13:12

Dejlidt emd et hurtigt svar nu må jeg jo så bare se om det er noget værd

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 21-09-05 13:22

hehe, ja, det er så lige det.
eftersom det er et freeware pogram, er der selvfølgelig ting den ikke kan. Men de mest banale ting kan det godt.
Min erfaring med musik pogrammer er dog, at det tager en rum tid at sætte sig ind i hvordan det virker.
Hvis ikke lige Audacity falder i din samg, kan du købe E-jay for ca 100kr i butikkerne.
Det er dog noget anderledes da det er et pogram hvor man opbygger musik fra gunden, og selv sætte de lyde ind der følger med pogrammet, og derved skaber en melodi.

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 21-09-05 13:26

Kender godt E-jay.
Nu ska jeg bare lige lærer at bruge dette her program. Er der ik en funktion til at man kan "scratse"? Eller hva det nu hedder når en Dj står og drejer sin plade.. Ved godt at det måske ik lige findes til computer hvor man kan det. Men kunne være mega fedt hvis man kunne

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 21-09-05 13:35

Jeg må være ærlig og sige jeg ikke kender det pogram så godt enu.
Men det skulle man da næsten mene der var... hmm
Det må jo næsten ligge under Effekter.
Ellers prøv at spørg herinde, http://www.djz.dk/index.php3?visside=forum
det tager godt nok ca 2 dage og lave en bruger. Men de ved det med garenti

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 21-09-05 13:48

http://www.visiosonic.com/Products/Default.asp Programmet hedder Pc DJ. Dér kan du mixe + pitche (ændre hastighed i sangen så den kan mixes med andre sange.) + lave playlist.. Det er en trial, så det koster vist penge...

Så har jeg hørt at man kan hente en crack og så er den fixet

Accepteret svar
Fra : Dennis85

Modtaget 50 point
Dato : 21-09-05 18:07

http://www.virtualdj.com/download.html Her kan du prøve en demo af Virtual DJ.
Det skulle kunne de ting du efterlyser, plus lidt mere ..
Dejligt program.