/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Skype tilslutning
Fra : freddiemercury
Vist : 585 gange
250 point
Dato : 21-09-05 10:52

hejsa jeg har lige hentet skype programmet ned
hvordan skal jeg tilslutte min høretelefon med mikrofon
til min pc'er ?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 21-09-05 10:58
Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-05 10:59

Slet dit andet spørgsmål før nogen svarer, så får du dine point retur

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 11:43

Som du kan se i <dk´s> link, så skal du bare tilslutte de to stik fra dit headset bag på PC´en i stikkene i dit lydkort. Microfonen skal så slås til, hvis du går ind i din lydopsætning (dobbeltklik på den lille højtaler i proceslinien) her sætter du så et flueben ud for microfon og prøver dig frem med lydstyrken - du skal muligvis også ind i "Avanceret" under microfon og slå mic-booster til.
------------------------------------------
Derefter kan du lave dine indstillinger i selve Skype-programmet

velkommen til Skype og god fornøjelse
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-05 12:34

Velkommen til Skype

Jeg er også bruger på skype, men bruger det ikke så ofte.

Fordelen ved Skype er at dine kontaktpersoner ikke kan se din mail-adresse med mindre du har opgivet den i din profil.

Vær opmærksom på ,at det du skriver i din profil på Skype kan læses af dine kontaktpersoner.

bennymanden er du også på skype?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 12:39

Jo - ans det er jeg - bruger det osse mest når jeg er i udlandet, men det sker da osse herhjemme.
<\\Benny

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-09-05 20:05

A propos se hvad e-pressen skriver http://www.e-pressen.dk/shownews.php?id=50363

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 22-09-05 08:39

tak for tipsene, men jeg kan ikke ringe op til et fastnummer, jeg har betalt 10 euro til skype
skal der 045 foran eks. nr 76501000 bliver til 04576501000 eller hvad ?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-09-05 17:16

Det afhænger hvor den er koplet op.
Jeg har 2 amerikanske ip udbydere som jeg har telefon hos.
Hos I2Telecom skal jeg ringe op som om jeg befandt mig i USA (Til Danmark skal jeg ex. trykke 011-45 og abonnentens nummer)
Hos Net2Phone kan jeg kalde de danske telefoner med bare de 8 cifre, ellers skal man blot bruge 00 samt landskodenumret og abonnentnumret.)
Så det kan variere fra den ene udbyder til den anden.
Men der må jo være SKYPE brugere her på KANDU der ved det!

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 250 point
Dato : 22-09-05 17:17

Prøv med 00 45 76501000

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 23-09-05 08:49

jeg har selv løst problemet således:
+4576501000

mvh
FM

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 23-09-05 08:50

Tak for svaret severino.

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 25-09-05 08:19

severino - du fik pointene for noget helt andet end det oprindelige spørgsmål fra freddiemercury, men hvad pokker så fik han jo svar på to spørgsmål