/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Slankeopskrifter DVV
Fra : nollerik
Vist : 2328 gange
50 point
Dato : 21-09-05 09:48

I et tip reklameres til en side med de bedste opskrifter fra DVV. Det ville være rart at vide, hvor man finder den!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-05 09:50

Tja jeg savnede den også, men tænkte, at det måske bare var meningen, at vi skulle sulte

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-05 10:09

ved I hvad - en eller anden kunne jo lægge opskrifterne på hjemmeside - har man betalt har man jo lov at opbevare dem ikke ??? Jeg tror ikke der står noget om hvor man må og ikke må opbevare dem - og så er problemet med det jo overstået

NU fanger jeg en bolle og noget nutella og fisker en kop kaffe med piskefløde

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-05 10:15

Hvordan fisker man en kop kaffe med piskefløde

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 21-09-05 10:17

Hvad med en portion gule ærter med "Nervøs gris"?

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 21-09-05 10:34

åh nollerik, vi får et grovparteret svin på bordet i dag, så den nervøse gris fik bare en ordentlig griner.
vi skærer det nervøse fra...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-05 10:36

ans - du ved altså hvordan man fanger en bolle ????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-05 10:43

aasenissum - det nervøse er ellers alle tiders til bla fedtegrever osv

Kommentar
Fra : Kanina

Dato : 21-09-05 17:13

Tror den side TIPskriveren mener er;
http://opskrifter.heede.dk/

Kommentar
Fra : giang

Dato : 25-08-06 11:38

Der kan også findes flere hundrede slankeopskrifter på denne side: http://www.webopskrifter.dk/150/