/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Underskriftindsamling til at få arne smi~
Fra : mangorossa
Vist : 883 gange
200 point
Dato : 21-09-05 09:05

Arne Jakobsen opfører sig stadigt uacceptabelt i dette forum og jeg vil blive ved md at oprette disse tråde indtil han forføjer sig...eller bliver smidt ud!
Giv din opbakning til dette i denne tråd!

med venlige, men bestemte hilsner
mango

Kommentar
Fra : dk

Dato : 21-09-05 09:10

kræver det henvisnig til andre tråde ??

du har min opbakning

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 21-09-05 09:12

hvordan opfører det lille pus sig uacceptabelt???
(- han får da mere opmærksomhed end de fleste ...)

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 21-09-05 09:12

Han har aldrig generet mig,så jeg kan ikke give dig min underskrift

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 21-09-05 09:30

Kandu teamet smider ham ikke ud, spild af tid at samle noget som helst.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 21-09-05 09:34

Jeg kan heller ikke se formålet med det, jeg er heller aldrig blevet specielt stødt af ham. (synes heller ikke det er så tit jeg støder på ham)

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-09-05 09:38

maj_britt det skal du ikke være så sikker på , jeg er meget stædig anlagt kan jeg sige dig!

jangchr, så prøv lige at gå ind og bland dig i en tråd hvor an er, så skal du bare se løjer..der er næsten "tilsvinegaranti" !

starguy, dette her er bestemt ikke for at giv ham opmærksomhed, men for at holde ham i ørene , om man må sige..mandsopdækket!

dk ...henvisning...det lader jeg lige andre om, jeg har ikke tid lige nu

Accepteret svar
Fra : calista

Modtaget 210 point
Dato : 21-09-05 09:49

Mango,
Du har min støtte, man har vel et standpunkt til man tager et nyt
Omend jeg tvivler STÆRKT på, at det her overhovedet hjælper. AJ må have en "speciel connection" til kandu- teamet, ellers var han sågu da røget ud for længst!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 10:10

Det er vel bare et spørgmål om tid før han truer en eller anden og så er man nødt til at smide ham ud og overdrage sagen til politiet/statsadvokaten : http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=312081

..indtil da tror jeg, vi må leve med denne sociale afviger.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 21-09-05 10:37

strengt taget, kan man vel bare melde sig igen under et andet navn og ny e-mail adresse eller wha?

Kommentar
Fra : bne

Dato : 21-09-05 11:11

Han ER da een af KanDu-teamet

Han giver OK-svar på en del spørgsmål, men går umådeligt meget over gevind engang imellem, og når han så overfaldes af Klumme, så går det h-e-l-t galt.
Det burde faktisk være sådan at 3 underlødige indlæg, så var man ude i en periode - det ville da give en vis form for ro.

Hvis du kan få Klumme smidt ud samtidigt, så har du min underskrift !

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 21-09-05 11:36

Punkt 1. Kandu er jo en socialinstitution, jeg mener, AJ har vel ikke andre steder at være?

Punkt 2. Han kan KUN fryses ud, ingen point, ingen reaktion på hans ævl, intet, så fordufter han nok selv.

Blot min ydmyge holdning.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-05 11:45

Eller få kandu til at droppe pointsystemet??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 11:54

aasenissum -> Ikke hvis ens IP bliver spærret

..med mindre man bruger en 'udenbys' proxy.

bne -> Mig bekendt går Klumme KUN efter arne.jakobsen med sine udgydelser. Det KUNNE jo tænkes at arne.jakobsen var årsagen? Ingen arne.jakobsen ..ingen unoder fra Klumme

maj_britt -> Et problem forsvinder ikke bare fordi man ignorerer dets tilstedeværelse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 12:02

Nordsted1 -> Snitterne væk fra MINE påængår

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 21-09-05 12:07

Til mangorossa

Jeg går ikke ind i en tråd for at blande mig,jeg går ind i en tråd for at hjælpe med et eller andet,hvis jeg kan eller også hvis skulle havde brug for hjælp til noget,og det har jeg fået mange gange herinde og jeg har da også hjulpet andre.Det er vel også det kandu skal bruges til.Jeg har da godt nok læst nogle tråde hvor A.J blander sig i noget han åbenbart ikke har forstand på og så løber tråden ud i en gang tilsvining af hinanden

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-05 12:14

Undskyld molo, dig tænkte jeg ikke lige på, da jeg kom med foreslaget

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-05 12:15

Oooh hvordan kunne jeg dog glemme dig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-05 12:16

BOYKOT kandu - så kan det være de lærer at brugerne betyder NOGET.

De er de eneste der kan løse problemet.

Sørgeligt men sandt.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 12:24

Jeg må igen tilslutte mig Molo´s indstilling til sagen
---------------------------------
Arne har nu heller ikke specielt generet mig, men jeg har da godt set de tråde hvor både han og også andre går langt over stregen for god opførsel.
------------------------------------------------
Jeg har nu altid ment, at der skal mindst to til før et slagsmål bliver til noget, så der er sikkert flere end Arne der burde have en advarsel
Hvis nogen har sociale eller psykiske problemer, så er det måske netop tråde af denne type som giver nyt brænde til bålet
...... hvis ingen gider fyre, så ender ilden med at gå ud ................
Jeg kikker interesseret på og afventer begivenhedernes gang
----------------------------------
... du kan sagtens få min støtte til at sprogbruget bør forbedres, men at skrive under på at een bestemt kandu´er skal på porten - nej
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 12:42

Nordsted1 -> Undskyldning accepteret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 21-09-05 13:02

Arne skal UD, jo før jo bedre.
At indrage klumme/krummen i den sag er galt.
Væk med Arne.
Men jeg forstår godt nok ikke han ikke er her endnu, utrolig så lang snor kanduteamet har givet ham, andre brugere er hældt ud for langt mindre end fjolset Arne.

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 21-09-05 13:02

Arne skal UD, jo før jo bedre.
At indrage klumme/krummen i den sag er galt.
Væk med Arne.
Men jeg forstår godt nok ikke han ikke er her endnu, utrolig så lang snor kanduteamet har givet ham, andre brugere er hældt ud for langt mindre end fjolset Arne.

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 21-09-05 14:47

HVORDAN kan det overhovedet lade sig gøre at smide nogen ud i dette forum - og hvordan kan det overhovedet være realistisk. Jeg gider godt hjælpe til, hvis det er realistisk, ellers kunne det da være fuldstændig spild af krudt, så mon ikke det er det ... ???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 14:59

starguy -> Man kan ikke smide nogen ud, men man kan opføre sig så tåbeligt at man bliver HÆLDT ud :

Citat
Det bringer os til, hvad der er tilladt på kandu.dk. Selvom at vi fra tid til anden går vi ind på grupperne, og kigger på alle sendte indlæg i vores emner, påtager vi os intet ansvar eller erstatningspligtighed for indholdet på disse sider. Vi påtager os heller intet ansvar eller erstatningspligtighed for nogen, ærekrænkelse, fejltagelse, fornærmelse, bagtalelse, forsømmelse, løgne, obskønitet, pornografi eller blasfemi der muligvis må medfølge når du besøger disse steder hos kandu.dk. Og lad være med at være dum ved at sende eller transmittere/overføre noget forfærdeligt, truende, ærekrænende, modbydeligt, skandaløst, ophidsende, pornografisk, væmmeligt, ondt, blasfemisk materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen, da dette kunne resultere i en civil retssag. Eller sende noget andet materiale der på nogen måde overtræder loven, for selvom at vi respekterer dit privatliv, har vi desværre intet valg end at fuldt ud samarbejde med hvilken som helst lovmyndighed eller domstol der vil vide hvem der har lagt modbydeligt stof hos kandu.dk.

..fra : http://www.kandu.dk/dk/beting.asp

..og sammenhold det med mit tidligere link fra Ekstrabladet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-05 15:07

"molokyle"

Du burde da vide at ET er hvad reglerne siger noget ANDET er hvad kandu virkelig gør.

Der var engang hvor kandu PASSEDE deres board - den tid er forbi.

Nu kører det til det brænder sammen og de er fløjtende ligeglade med brugerne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 15:25

refi -> Hvis man via IT-Brancheforeningen og teleselskaberne gør opmærksom på at der foregår 'ting og sager' på www.kandu.dk skal indehaverne nok komme op af stolen

Citat
Teleselskaberne har derudover kontraktmæssigt ret til at afbryde samarbejdet med en kunde, der har en uønsket adfærd.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 21-09-05 16:24

/hep molo

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-09-05 16:44

Jeg skriver gerne under igen igen, Mango! Men hjælper det? Gider kandu reagere? Duer emil'erne? Går bjørne på alle fire? Lærer Arne nogensinde at tale/skrive/opføre sig pænt? ................................

osv osv af spørgsmål med indlysende svar!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-09-05 16:48

Nordsted's forslag er egentlig genial.

Dummebøder til Arne. Få kandu-teamet til at fratrække femtusind superpoint fra ham hver gang han bliver anmeldt for ordskvalder. Det burde dæmpe ham. Han går sindsygt op i de der åndsvage point.

Det har vist et navn - se www.asperger-holstebro.dk/aspergerssyndrom.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-05 17:09

"3773"

Hehe - Det system kunne sikkert bruges overfor flere, men desværre kun superbrugere.....

"molokyle"

Tja - hvis du virkelig mener det har nogen effekt med et sådant "vækkeur"......

Men alt ialt er KANDU desværre ikke hvad den engang var, til trods for at man tidligere OGSÅ kunne mundhugges.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 17:48

refi -> Korrekt !

..men derfor er kandu.dk nu stadig et godt Forum/Message Board, hvor man kan få mange gode timer til at gå og finde svar på svære spørgsmål, visdom og ærlige meningstilkendegivelser, man ikke finder mange andre steder på nettet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-05 18:06

Hvor er vi dog enige.

Her gives mange kvalificerede svar og gode ideer - Derfor er det endnu mere ærgeligt at det bliver ødelagt på den måde.

Kunne man dog blot komme i en mere åben dialog med Kandu kunne mange ting måske løses til alles tilfredshed.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 18:26

refi -> ..også et af mine lønligste juleønsker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 18:27

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 18:43

Er det sådan en radikal går ind i regeringsmagten? Du skuffer mig lidt molo når du siger "Mig bekendt går Klumme KUN efter arne.jakobsen med sine udgydelser. Det KUNNE jo tænkes at arne.jakobsen var årsagen? Ingen arne.jakobsen ..ingen unoder fra Klumme " Jeg kan komme med en hel del andre citater der viser du ikke har ret! Bare kig i din egen tråd "Hvor er Tedd" Kan man virkelig købe dig for "vennepoints" eller har du røget for meget knæhøj karse? Tror du virkeligt Kandu ændrer sig ved at Arne blir smidt ud? Så forsvinder Klumme eller lignende? Tror fanden de der anarkister tabte den spanske borgerkrig!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-05 18:51

Jeg har en fornemmelse af at "klumme" er en bruger der er her i forvejen, men blot er oprettet da balladen startede.

Det er da muligt jeg tager fejl........

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 18:55

Nordsted1 (og undskyld Molo, men det er da en genial løsning ) Hvis man får trukket point for dårlig opførsel, så rammer man da dem som de forbistrede point er så vigtige for, kunne måske hjælpe

Jeg skulle slet ikke svare, for nej, jeg vil stadig ikke opfordre til at nogen skal smides ud - Arne er ikke den eneste der er oppe på mærkerne med at skælde ud!- men jeg så da bestemt gerne at han opgav sine tåbelige angreb, på dem, der har svært ved at forsvare sig

Knus Ripley

Kommentar
Fra : calista

Dato : 21-09-05 18:57

refi, jeg er ret sikker på, at du har ret. Men jeg kan desværre ikke gennemskue HVEM det er! (- og det irriterer mig grænseløst*GG*)

tedd, jeg har kun observeret Klumme i forbindelse med AJ's udgydelser, og jeg tror du har ret i, at AJ er årsagen til Klumme's eksistens.

Derudover så synes jeg, at der STADIG mangler et udspil fra kandu, eller i det mindste bare en enkelt kommentar!!

KOM NU KANDU!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 19:03

Klumme er Ram; Refi! Så enkelt er det! Ram og Frida har sparet deres frustationer op i årevis fordi de blev smidt ud! Så nu har de chancen for at ødelægge Kandu totalt! Spørgsmålet er om vi brugere vil tillade det? Arne er et problem, men er det problemet?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 19:10

Tedd, det vil vi brugere selvfølgelig ikke tillade. Du har påstået, at de var de samme før men da jeg aldrig har haft fornøjelsen at møde de berømte personer, kan jeg ikke sammenligne. Så er det bare noget du tror eller kan du bevise det??????

Hilsen Ripley

PS: De må have været meget gode, når de stadigvæk kan spille så stor en rolle

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 19:13

Spørg Molo! Han har jo mødt både klumme og Ram!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-05 19:15

"tedd"

Tvivler på du har ret, men hvem ved....

Jeg er ikke i tvivl om at de stadig er her, men sproget har ændret sig.....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 19:16

Som den eneste på Kandu!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 19:29

Prøv at køb efter den her tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/73367 Den koster godt nok 5 points! Og så prøv at søge efter brugeren eastwood bagefter? Tilfældigheder?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 19:34

Oops den koster hele 50 points men tro mig det er den værd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 19:51

Bare spørg mig

Citat
Spørg Molo! Han har jo mødt både klumme og Ram!

..men om man nu også kan stole på mit svar?

Hmmm..... lad hellere være

Citat
Kan man virkelig købe dig for "vennepoints"

Klumme har jo bestukket mig med en hel flaske kartoffeljuice og MEGET vigtige kandu.dk påængår

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 19:57

Skal jeg endelig komme med om kommentar arne.jakobsen contra Klumme må det være:

Tæl blot antal tråde der er oprettet her på boardet, henvendt til/foranlediget af netop disse to profilers opførsel

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 19:57

Molo, stop nu et net over de fisk, så de ikke begår kollektivt selvmord og giv så en forklaring

Det lyder som om Tedd mener du er den eneste der ved noget - og jeg er født nysgerrig

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-05 19:58

"tedd"

Jeg påstår ikke du IKKE har ret, men sproget mellem de profiler vi her taler om er MEGET forskellig.
Jeg er ikke i tvivl om at der findes masser af dobbeltprofiler og sikkert også mange der blot opretter en profil til lejligheden. At smide folk ud hjælper ikke - de kommer igen alligevel også selvom der IP bliver spærret.
Det er dialogen med Kandu der skal ændres på, således at vi brugere får mulighed for at fjerne disse kommentarer/kommentatorer fra vores spørgsmål.
Når først "folk" opdager de bliver slettet ligeså hurtigt de kommer med noget uvedkommende, stopper det hurtigt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 20:00

Du er den eneste der har mødt dem begge, Molo! Så kom nu med svaret! Er Klumme og Ram den samme? Eller er det for radikalt?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-05 20:02

Vi er mange der kender dem begge......

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 20:03

Jep Refi. Det er vi enige om! Men skitzofrene menesker har som regel en høj IQ! Ellers er det svært at adskille de forskellige personligheder!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 20:09

Har ikke hørt om dawns syndrom mennesker der er skitzo! Endnu!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-05 20:10

Jeg tror vi er på vej ud i noget gætteværk.....

Spørg klumme og lad os håbe han er ærlig.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 20:12

Næh spørg Molo Han ved det! Intet gætteværk!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 20:15

tedd -> Opret dog et spørgmål om emnet ..og få bundet en historie på ærmet for nogle få hundrede vigtige påængår

Hva' nu hvis svaret var : fridaflip = molokyle = klumme = Hm... = ram2 = arne.jakobsen = Moderator = Kandu.dk ?

Ville du så kunne se komikken?

Hér på boardet rager det mig sgu en kakaofugl ( http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/9_modem.wmv ) , hvem der er hvad ..piger er dog bedre at kysse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 20:17

I rest my case!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 20:21

Ud over det er det ikke hvem der har ret! Men vil vi et kandu der har ret? Er det Arne der ødelægger Kandu, så må jeg le! Er det klumme så må jeg osse le! Næh det er os allesammen tror jeg?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 20:23

Ps. Det kunne da aldrig falde mig ind at afsløre detaljer om folks identitet, fysiske fremtoning eller privatliv

..sig mig tedd (..og andre)? Hva' regner I mig for?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 20:24

Molo, skal have en forklaring - når jeg prøver dit link, får jeg dels en fin Arla reklame, men den kommer på min hotmail adresse, hvorfor???????

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 20:25

Og egenligt lidt underligt at klumme ikke kom ind som det første i det her spørgsmål? Normalt er han jo hurtigt ude?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 20:27

De eksempler på det modsatte der evt. kunne graves frem, vil i så fald vedrøre : Min grønlandske ekskæres, Frk.Uro (..foto af tatoovering) og Afskylia's liv og levned, men dette er sket med deres samtygge og vidende

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 20:27

Jeg har din email addy Molo! Jeg har hacket dig forlængst Du er ikke radikal!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 20:29

Tedd -> Du har da ret, der er ikke nogen enkeltpersoner, der kan ødelægge KanDu helt alene, jeg synes bare ikke det er ødelagt

Jo jeg er sikker på, at vi sikkert somme tider ryster på hovedet af hinanden, det gør vi også IRL - og så????????

Det var jo ikke et krav for at blive bruger, at man var fejlfri, hvor mange ville der så være her

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 20:31

Hvor tror du ellers jeg har klumme lig med ram fra?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 20:32

Må jeg sende dig et kys her Ripley? Du er bare dejlig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 20:33

TheRipley -> Det ér en Arla reklame

Din hotmail adresse? Aner det ikke ? Det må være noget du selv har rodet med?

Selv har jeg helt spærret for netforbindelse til Mediaplayer i min Sygate firewall, for at nedbringe uønsket trafik. Jeg højreklikker og downloader kakaofugle og afspiller dem derefter UDEN netforbindelse

..så får man heller ikke så meget 'snavs' ind på maskinen ad bagvejen via embedded scripts osv.. i diverse filmformater

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 20:34

Fuck! Jeg er forelsket!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 20:38

Tak Tedd - kan jeg altid bruge

Og Molo jeg roder ikke, har ikke en disse forstand på det der ikke er brugervenligt, så hvordan spærrer man???

Og undskyld Mango, men synes min anonymitet forsvandt - samtidig med, at jeg har sat en anonym mail-adresse på min profil, for meget af en sammenhæng!!!

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 20:42

tedd -> Mystisk jeg så var inviteret med her :

Citat
Kære radikale,

vores næste møde i bydelen bliver onsdag d. 14. sep. kl. 19:30 i Christianshavns
Beboerhus i Dronningensgade.
Vi får denne gang besøg af MF Simon Emil Ammitzbøl, der vil tale om mediepolitik
- hvilket uden tvivl bliver spændende og aktuelt!

Mødet vil desuden være en god mulighed for de, der gerne vil være aktive i
valgkampen, for at høre nærmere samt evt. melde sig til.
Vi får brug for hjælp med at sætte valgplakater op, når det bliver aktuelt. Vi
vil i bestyrelsen meget gerne have hjælp fra ca. 10 andre. Vi melder ud med en
præcis dato senere, men vil allerede gerne nu høre fra dem, der vil hjælpe - og
måske især folk der kan skaffe biler, trailere, christianiacykler, stiger
osv...!

Jeg vil desuden opfordre jer, til at tilmelde jer Klaus Bondams nyhedsmail på
hans hjemmeside, da den giver mange informationer om valgkampen generelt.

Jeg håber at se mange af jer til mødet d. 14. sep.!

På vegne af bestyrelsen,

Mai.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 20:46

TheRipley -> Hotmail siger du? Hold dig lang væk fra det 'snavs' :

Citat
Brug ALDRIG Hotmail - der får du helt automatisk tilsendt en masse spam.

http://1984.dk/beskyt/spam.shtml

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 20:47

Er han ikke bøsse? Skal man stå bag ved ham?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 20:47

Får messenger besked'er om nye kommentarer, de er bare væk - er KanDu gået død igen?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 20:50

Så kom der alligevel nogen - Molo, hvad er der galt med Hotmail har aldrig fået spam!

Kan det have noget at gøre med, hvad man bruger det til ?

-> Tedd - igen, igen......

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 20:51

TheRipley -> Hent Sygate's gratis firewall hér : http://www.arlet.dk/

.. i menuen Firewall.

Husk at læse : http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=9706

..når først den kører kan du roligt slå windows indbyggede firewall fra. Den er alligevel ikke mange basører værd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 20:54

ripley I want you

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 20:56

tedd -> Brug din sparsomme hjernekapacitet på at hjælpe TheRipley på vej til et mere sikkert liv på nettet, i stedet for at komme med kønsracistiske 'morsomheder' om min partifældes seksuelle observans

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 20:58

- sikken tråd - jeg har desværre haft 3½ times strømafbrydelse, men det har været ventetiden værd
Vi mangler jo både Klumme og arne.jakobsen i denne tråd, men hvis det er den samme, så mangler vi jo kun en
----------------------------
Det hele passer jo utrolig godt med et af mine tidlige indlæg i denne tråd, AJ er bestemt ikke den eneste der skal smides ud (hældes ud) eller hvad i kalder det.....
det meste af dette forum er jo i virkeligheden en stor gang korrupt pis - folk kan købes for påænger og give dem til sig selv (dobbeltprofiler) - så hvad er det hele værd når så ikke engang <moderator> kan tage afstand og give en forklaring
-------------------------------------------
Nu skal jeg sikkert osse smides ud, men hvad så spørger jeg bare ???? går jeg glip af noget vigtigt her i livet - ja, det holder da smilemusklen ved lige at deltage her
ha ha ha ha
<\\Benny eller hvad det nu hedder

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 20:59

Molo sidder og læser dine links, fatter for lidt, så det må vente til i morgen - tro det eller ej, jeg er IT ansvarlig på min arbejdsplads lige nu

Tedd-> Vel gør du ej, jeg er ikke en gang enig med dig. jeg griner nemlig tit af Creamy og Klumme, gør du vist ikke

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 21:02

-> Benny, det er vel derfor det hedder SmallTallk - det skal være for sjov, eller...... Jo sådan må det være

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 21:05

OK The Ripley - det er taget til efterretning !!!
Citat
...... Jo sådan må det være

.....ja, sådan ER det
<\\Bennymanden

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 21-09-05 21:07

bennymanden :

Hvad vil du have jeg specifikt skal tage afstand fra eller lægge afstand til.

Hvad ønsker du jeg skal forklare dig?

molokyle klarer det så ganske udmærket på egen hånd

Moderator

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 21:10

moderator ->

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 21-09-05 21:12

[hør] Må jeg også være med?

HM

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 21:14

Molo -> Behøver ikke nogen til at hjælpe mig til et sikkert liv på nettet, jeg er så velsignet fri for spam mv.

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 21:15

Hm... -> NEJ.... Du skal snart i seng. Tidligt op, barberes, redes under armene og ud at søge noget fast arbejde

Go'nat du lille

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 21:16

Håndtasken hae ikke levet forgæves!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 21:17

Hm -> Du har ikke lyst til at være alt for alvorlig, vel?

Skidt, det er heldigvis Mangos tråd

Men vil gerne høre hvad du synes

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 21:17

Molo er gået skitzo *L*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 21:18

TheRipley -> Jo du behøver sandelig hjælp. Du ved det bare ikke ..før det er for sent

...men bliver din stilling af uvisse grunde (*LOL*) ledig, så er jeg da altid parat til at tage over

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 21:20

TheRipley -> Du har hørt på HM hele aftenen

</Henrik Mortensen>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 21:20

Ripley skal vi kysse nu?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 21:21

-> Molo der kan du bare se, den ene skal i seng og den anden har ikke sin egen mening, så nu er der KUN dig tilbage
----------------------------
...... men du siger jo osse så meget
<\\Benny

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 21:23

Du mangler stadigvæk at svare på et par spørgsmål Molo! Uanset om du spiææer klovn eller ej!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 21:24

- tedd du mangler da en kysse-smiley

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 21:26

æ -> meget tæt på l

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 21:27

tedd -> Gør jeg det?

Jeg tror jeg mangler at svare på mange tusinde endnu, før min tid er omme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 21:28

-> Molo - giver ikke meget for dobbeltprofiler - og mangler en rigtig forarget "Maude Smiley", du får bestemt ikke mit job

-> Tedd: Kys du bare alt det du har lyst til

-> Benny er ikke på vej i seng de næste 10 minutter ca. og har min egen mening, så går ud fra, at det var de to herrer du talte til

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 21:30

tedd -> Jeg ser ingen spørgsmål stilet til mig i denne tråd, jeg endnu ikke har svaret på ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 21:31

Spørgsmålet er! Er Ram og Klumme den samme? Er det så svært Molo?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 21:33

Er du på Messenger Ripley? *L* Så er det kyssetid!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 21:34

ThyeRipley -> Min dobbeltprofil Hm... optræder ind imellem for at give spørgeren mulighed for at give pångårnø til en alm. bruger der ikke kan bruge disse til en hujende fis

..og moderator ..som er superbruger, er oprettet ved et 'uheld'. Det sku' ha' været en alm. bruger

Men nick'et er for godt til bare at gå i glemmebogen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 21:37

Du har jo allerede taget stilling Molo! Du har jo sagt at Arne er værre end klumme fordi klumme går jo kun efter Arne! Er det rigtigt forstået? Selvom jeg kan bevise i din egen tråd det ikke er sandt? Du tar jo stilling selvom du påstår du er radikal!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 21:37

Ripley -> godt ord igen - HM blev sendt i seng og moderator holdt jo bare med Molo, så det var DEN herre jeg mente
<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 21:37
Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 21:38

Molo, Moderator får dig bestemt til at lyde officiel

Og går faktisk somme tider ind og læser profiler, men den er altså kikset!!

Hilsen Ripley

Og Tedd, bare til din orientering. Man kan ikke kysse på messenger og du har ikke min adresse, så det ene med det andet, det bliver nok ikke i dag.....

Kommentar
Fra : dk.betjenten

Dato : 21-09-05 21:39

hvad foregår her ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 21:40

Og hvem redder din røv Molo? Dine dobbeltprofiler? Din charme! Eller vil du ha klumme eller creamygirl til at redde dig ud af det?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 21:40

-> Benny, jeg havde aldrig forestillet mig at nogen kunne finde på at have TRE profiler - og så Molo af alle.

Ak ak, verden er af lave Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 21:41

tedd -> det er osse den samme

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 21:42

Det ok Ripley Some day

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 21:43

Jo når han er sig selv er han </MOLOKYLE> og når han kommenterer officielt er han moderator - Hm ???? tja, det er når det bliver alvor
<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 21:43

tedd -> Nu lægger du mig ord i munden :

For det første kan en radikal sagtens have et standpunkt. For det andet; har jeg aldrig givet udtryk for andet end at jeg mener at arne.jakobsens opførsel er sagens kerne ..ikke Klummes ditto.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 21:45

Citat
Hm ???? tja, det er når det bliver alvor

.... undskyld - han er jo sendt i seng

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 21:45

En radikals største og fornemmeste opgave er: At ville dialogen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 21:46

-> Tedd: Molo redder sig ud af alting, han svarer nemlig altid humoristisk, det er ikke det værste at kunne.
I den tid jeg har brugt Kandu har jeg aldrig set ham overfuse nogen, kun prøve at hjælpe eller lave sjov

Så selv om det med profilerne bestemt (!!!!!) er noget fusk, så lad være med at give ham skylden for Ram og Frida og Klumme og Creamy og...........

Tror både Klumme og Creamy kan svare for sig selv.

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 21:47

som sagt ud af Helvegs mund
<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 21:52

tedd -> Redde røv?

Jeg har sgu svært ved at se; jeg har fået enden på komedie

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 21:52

mangorossa -> Hvor mange underskrifter er du oppe på nu ?
Du ved godt - min fik du jo ikke
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 21:57

TheRipley -> Kandu har skrevet et sted at de skam intet har imod multiprofiler, sålænge disse ikke snyder med påængår. Jeg har lidt svært at se dette skulle blive tilfældet hér, da det jo er mangorossa's spørgsmål, men hende har jeg jo også mødt, men i modsætning til hvad tedd forventer af mig, sladre jeg heller ikke om hendes personlige forhold ud over at bede hende hilse sin søde mand og deres fælles 'vandartede' unger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 21:59

moderator --> hvad er det han laver ham </MOLOKYLE> ???
-------------------------------------
Hver gang TheRipley eller tedd kommer med en kommentar, så får jeg en emil, men når </MOLOKYLE> kommer med en, så er der ingen emil HVORFOR ?
<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 22:00

Ps. TheRipley -> Jeg bruger lige et par minutter til at rette moderator's profil

Tak, fordi du mindede mig om det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 22:06

Jo Jo nu kommer de - de er bare 8-10 min forsinket (ligesom DSB)
<\\Benny

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 22:07

-> Benny: det er da fordi de ikke kan finde ud af hvilken profil de skal bruge

Nej, det er kun for sjov, jeg tror der er meget få på KanDu, der går særligt højt op i point, så for min skyld kan man have alle de profiler man vil.

Jeg nøjes nu alligevel med en - og er faktisk kun superbruger fordi jeg skulle bruge point til et spørgsmål, det er stadig det jeg bruger mine point til - og jeg har faktisk fået meget hjælp, så det er fint.

Men vil da lige tjekke "moderators profil".

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 22:11

Nej nej Molo! Jeg kan huske at Toupie stillede et spørgsmål - et seriøst spørgsmål og jeg skal nok finde spørgsmålet frem hvis det er det! Een eller anden klient hun har som søgte førtidspension! Den første der kom ind i spørgsmålet var din kære klumme med kommentaren "Er det Tedd der søger pension" Synes du stadigvæk at det kun er Arne han går efter? Bullshit! Han gik efter mig og Toupie eller du har måske en god forklaring?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 22:18

Ripley --> jeg kan osse sagtens rode mig ud i tilstrækkelige problemer som <\\Benny - så det er OK med mig .....
-----------------------------
Du har iøvrigt helt ret, jeg har også fået fremragende hjælp flere gange her i kandu - selv Molo har givet mig god viden - så jeg ser det også ud fra den vinkel, lad os bare have lidt sjov, og så ellers hjælpe hvor man kan
....... men den der mudderkastning der nogen gange foregår - den har jeg svært ved at forholde mig til.
Men den morsomme og hjælpsomme facon overskygger da heldigvis også det andet med flere længder
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 22:21

-> Tedd: har siddet og læst tråde igennem de sidste dage - alle dem der var links til, mens vi ingen mails fik- og du har da ret. Klumme og Creamy går efter dig, men vel ikke mere end du går efter dem????

Ret mig, hvis jeg tager helt fejl, det tror jeg ikke jeg gør, det ser ud til at være ret gensidigt.

Og eftersom I alle er gode til at formulere jer (i alle tilfælde i indbyrdes diskussioner) Så er det vist en ret intern sag - Toupie kan nemlig også godt svare for sig selv

Men nej Klumme går ikke kun efter Arne, du har noget kørende med ham, jeg tror bare ikke, det er noget der er for uvedkommende og det er måske alle os andre, hvis det ikke er generelle spørgsmål.

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 21-09-05 22:22

[hør] tedd -> Jeg synes bestemt du bør spørge Klumme selv både om det ene og det andet

Jeg er ikke Klummes babysitter

..eller Herre Gud og hvor Herpes bevare os ..føler du dig virkelig 'overfaldet' for sådan en bemærkning?

Hvad med dine (lidet morsomme, nærmere ondskabsfulde) til mig i dag :

Citat
Jeg har din email addy Molo! Jeg har hacket dig forlængst Du er ikke radikal!

Er han ikke bøsse? Skal man stå bag ved ham?

Du tar jo stilling selvom du påstår du er radikal!

..men bare rolig. Jeg er sgu mere hårdhudet end det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 22:25

Du har ret Bennymanden! Men man skal altså ikke komme med direkte usandheder som "at Klumme kun går efter Arne" Det sgu for radikalt og for ensidigt!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 22:25

-> Benny, tror du ikke på, at det er flertallet der bestemmer, hvordan det skal være her?

Vi har alle sammen lov til at blive sure somme tider og fyre noget af gennem sidebenene, men der er jo ikke nogen der SKAL være her, vi er her alle sammen fordi vi gerne vil

Det vil jo være nemt bare at melde fra

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 21-09-05 22:27

Ps. TheRipley -> Hvad synes du om Moderator's nye profiloplysninger ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 22:30

Jeg driller dig kun ud fra de oplysninger du selv har givet Molo! Du er jo ikke just diskret! Jeg var faktisk ikke ude på at genere dig med det! Troede det var en slags ping-pong i det offentlige rum! Sorry! Det vil jeg stoppe med! Men du har haft mit tlf nummer i årevis og osse min mailadresse! Du kunne jo ha gjort mig opmærksom på det som ven til ven?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-09-05 22:31

Hai..så er jeg tilbage...Benny, hvorfor er du her? Du laver jo bare rav i den...jeg bad om underskrifter til at få arne smidt ud...ikke al den snadder
MOLO, jeg hart jo sagt at jeg har nogle vidunderbørn

Ripley..du er bare for dajly!

Denne tråd er snart ligeså lang som den forrige..

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 22:36

Molo: Du må godt beholde dine profiler - den er Super

Mango Undskyld - der gik for meget Ram i det hele og jeg (ØV) ved ikke hvem han er, men ja, tråden er blevet lang

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 22:39

mangorossa --> Nå der var du
tedd --> radikale er nu engang radikale, så ved du hvad .......
------------------------------
Ripley --> Fugle de flyver i flok ---- når de er mange nok
-------------------------------------------
forbandede el-selskab ... nu røg strømmen squ igen - men denne gang kun ca 10 min. - det er godt nok irriterende

<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 22:42

tedd -> Så så så.... jeg føler mig ikke stødt på manchetterne, men som du ved lader jeg sjældent noget stå uimodsagt, hvis det bliver stilet direkte til mig. Jeg er bestemt ikke ude efter hverken dig, arne.jakobsen eller andre. Øeh... det skulle da lige være vores nuværende regering

Jeg ytre blot min uforbeholdne mening

Ping pong du bare videre

</TINGELINGELATER>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 22:43

Jo jeg tror du har ret på en hvis måde Ripley! Helt sikkert! Creamy og mig var gode venner og sådan er det! Men at jeg skulle begynde at svine creamy til bagefter er noget ævl, der står for hendes egen regning! Jeg kunne ligeså godt skrive de samme beskyldninger mod hende! Verden er ikke firkantet og du behøver jo ikke at tage alt på skrift som gode varer. I'm a bad ass men jeg bærer altså ikke nag til andre!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 22:44

-> Benny: og det er kun de døde fisk, der flyder med strømmen - skal vi skifte til "biologi"

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 22:46

Så nu hvor vi er venner igen Molo? Er Klumme lig Ram?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 22:46

Godt jeg bor "opstrøms" - de begynder hurtigt at lugte
<\\Benny

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 22:49

Tedd-> Jeg gav faktisk ikke nogen af jer skylden, tror bare stadig det er noget, der måske ikke kommer os andre ved. Og har ikke ondt af/eller holder med nogen af jer, for I argumenterer suverænt begge to.

Bliv ved med det så længe I gider, men det er ikke "generel snak", som vi andre kan blande os i.
Hilsen ripley

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 22:50

OK mango ==> mangorossa
----------------------------
UD med AJ.
på foreningen vegne <\\Benny

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 22:50

Oh! Fandt lige den tråd jeg snakkede om før! Koster godt nok 10 points at købe men så kan vi måske være fri for at høre om Klumme's ædle principper? http://www.kandu.dk/dk/spg/74165

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 22:51

Benny-> Bor ved Gudenåen, vi har kun STORE laks og ørreder og de er så levende

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 22:54

dejligt Ripley - her løber Stokkebækken lige her ude i baghaven og der er også ørreder og ål - UHM
Den er ikke Gudenåen, men dog ganske pæn her, det er kun 2 km fra kysten
mvh
<\\Benny
Er du så tilfreds mango ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 22:58

tedd -> Du er uforbedrelig optimist

..så meget har vi dog til fælles

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 22:59

Ripley -> her kan du se hvad der i Stokkebækken:
http://www.strandvej.dk/index.php?id=29&tx_ttnews%5Btt_news%5D=16&tx_ttnews%5BbackPid%5D=30&cHash=e4604bd986
prøv at "klikke" på det lille billede
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 23:00

Sådan er det Ripley! Kaldte godtnok creamy blondine engang men så fik jeg tilbage at jeg var psykopat! Kan godt forstå hende lidt Det var jo mig der skulle være den kloge i det spil, eller var det? Kvinder

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 23:02

Hr du læst den tråd jeg gav dig Molo? Synes du den er iorden?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 23:05

Nå ja du fik osse points fra klumme idag!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 23:06

Benny-> Den fisk gad jeg godt at have, flytter til Nørreåen nu, der er kun aborrer og skaller

Og Tedd: Hvad F..... betyder "Kvinder "

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 23:08

Oh! Hej mango Jeg er med på at smide Arne ud

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 23:17

tedd -> Lidt barnligt må jeg indrømme, men ikke noget der bare tilnærmelsesvis når arne.jakobsen til sokkeholderne når han er i sit 'es'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 23:19

Sorry Mango, jeg er ikke med på at smide NOGEN ud. Jeg synes at alle ansvarlige vóksne skal protestere nå NOGEN går over gevind i diverse tråde, men vi gør det jo alle sammen en gang i mellem.............................

Og jeg vil gerne beholde KanDu

Det bliver jo svært, hvis vi alle sammen bliver lukket ud hen af vejen

Knus Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 23:19

Ps. tedd -> Du skylder mig 10 retur-påængår nu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 23:25

det handlede ikke om barnlighed, Molo! Men om din påstand om at klumme kun går efter Arne! Gør han det! Kun?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 23:32

tedd -> Hvis vi taler om, hvad der kan benævnes uhøvisk sprogbrug : Ja !

Hvis vi taler om, fra spørgerens synspunkt; uvedkommende kommentarer : Nej !

...men det var det i forbindelse med bne's kommentar at jeg kom med udsagnet da jeg læste :

Citat
Han giver OK-svar på en del spørgsmål, men går umådeligt meget over gevind engang imellem, og når han så overfaldes af Klumme, så går det h-e-l-t galt.

Måske har jeg så ikke i denne sammenhæng udtrykt mig helt klart ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 23:35

Og f.eks. at kalde Toupie for Toupidubbi konsekvent! Joh han er herlig ham Klumme! Bare vent til han kalder dig molotovskid eller noget i den retning!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 23:37

Nåh han har da kaldt mig både lille Teddy, patetisk, paranoid og andre mærkelige ting! Det har Arne dog aldrig kaldt mig!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 23:39

Der er immervæk forskel på at komme med spydigheder og uvedkommende småsnak og så til arne.jakobsens ofte umotiverede angreb under udfoldelse af et vokabularium der er en uvoren gadedreng værdigt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 23:39

For ikke at snakke om ignorant og idiot! Hvad synes du lige er forskellen på ham og Arne?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 23:41

Nå ja han gav dig jo osse points i dag! Kan godt forstå du forsvarer Ram/Klumme!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 23:42

tedd -> Du kan jo spørge ans og creamygirl om nogle af arne.jakobsens kraftudtryk. De har efter sigende nogle på lager som ligger kilometervis, for ikke at sige lysår, fra Klummes 'angreb' på dig og andre.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 23:44

Nu smager det snart ligesom "Aske i øllet"
-------------------------------------------
tedd -> forskellen er ens !!!
<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 23:45

Her er jeg i arne.jakobsen udgave :

Citat
Hvorfor fanden stiller du ikke et spørgsmål som alle kan forstå? Læs lige dit eget spørgsmål. Enten er du en dum teenager der ikke har gidet følge med i skolen, eller også er du bare mere end almindeligt dum i nakken.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-09-05 23:46

Sov godt, når I går i seng

Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 23:46

citat: Klummes angreb på dig og andre! Så du indrømmer at Klumme ikke kun angriber Arne?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 23:47

- tja, den er hørt mere end een gang - det er sikkert

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 23:48

det var Molo´s citat jeg mente
<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 23:49

..og så fatter jeg ikke hvor du har fået den idé fra, at jeg forsvarer nogen som helst anden end mig selv?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 23:49

nat nat Ripley - sov godt
<\\Benny

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 23:52

Klumme citat
Citat
Er du færdig med at koge dine karklude miritdk?? Nå men mit bud er, at han er sindsyg - dog kan jeg ikke lige se hvad det vedkommer dig.. sæt du hellere din begavede lille prik loooool

taget herfra http://www.kandu.dk/dk/spg/74543
Jep han er bare dæjlig!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 23:54

Der står 'angreb' i citationstegn tedd. Hvorfor tror du? ...præcis som når jeg skriver om arne.jakobsen; i sit 'es'

Der hedder ironi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 23:54

Kommer snart til en Kandubruger i nærheden af dig!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 23:56

Klumme og ironi?? Tjah! Jeg kalder det styring af "anderledes tænkende"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 23:56

..at du endvidere insinuerer at jeg skulle tage parti for pointenes skyld, viser bare at du selv godt er klar over, du har en 'dårlig' sag, som du stædigt advokerer for

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-09-05 00:01

I er squ lige stædige begge to og i virkeligheden forsvarer enhver jo bare sig selv, keep up the good work
<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-05 00:01

..og så går mit udsagn om ironi på, hvad jeg har skrevet og ikke Klummes gøren og laden, som jeg alligevel ingen indflydelse har på.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-05 00:04

Jamen så bevis overfor mig at Klumme og Ram ikke er connected? Eller at creamy ikke mødes med Frida på en cafe i svannike (eller hvor det nu er de begge to bor)? Tror ikke det bare er mig der vil overbevises om at det ikke er sandt? Så vidt jeg kan se er du the middleman! Du ved det, Molo! Nu er du i regering! Du er ikke radikal mere! Kom med et udspil for en gangs skyld!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-05 00:05

bennymanden -> Næ nej du : JEG er mest stædig !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-05 00:06

..og har mest ret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-05 00:10

tedd -> Hvorfor skulle jeg dog bevise noget som helst, som du gisner om? Sikke noget vrøvl

Jeg har gentagne gange prøvet at gøre dig klart, at jeg ikke blander folks bekendtskab og fortrolighed til min person IRL sammen med, hvad der foregår i anonymitet i et offentligt forum. Hvor svært kan det være at forstå?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-09-05 00:10

jamen så kan det jo ikke betale sig at diskutere med dig
Har du set denne her: http://www.kandu.dk/dk/spg/74746
<\\Benny

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-05 00:10

Så et interview i går med Simon Wiesenthal! Se det var sg en mand!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-05 00:14

Næh Molo! Men hvis det var mig der blev anklaget for at kende Klumme/Ram så tror jeg jeg ville glide elegant udover istedet for at sige at mine principper nægter mig at svare! Du har svaret jeg brugte bare omvendt psykologi

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-05 00:16

..og så har jeg ikke den fjerneste anelse om, hvor creamygirl eller fridaflip bor ...bortset fra de begge på et tidspunkt selv har oplyst at deres bopæl er i en del af Danmark som er landfast med Mogoliet, præcis som hvor du selv bor

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-09-05 00:17

???????????????

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-09-05 00:17

Den ny dag er startet, og puden kalder

god fornøjelse
godnat
<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-05 00:18

Mogoliet ??? Mongoliet ...men jeg kunne lige så godt have skrevet Nord Korea

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-05 00:20

I et andet spørgsmål var du osse inde på hvem du havde mødt "real life" fra Kandu Du nævnte nogle stykker! Bl'a Keld og så tilsidst Ram men ikke Klumme! Sjovt nok takkede du så Klumme i et andet spørgsmål fordi han kom med kartoffeljuice til dig!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-09-05 00:24

Citat
Fra : Keldd Dato : 22-09-05 00:17

???????????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-05 00:26

Hvis du er så sikker i din sag, fatter jeg ikke du lægger så stor energi i at få et svar? Uanset hvad du måtte mene om mine motiver til at handle som jeg gør når jeg bliver opfordret til, på baggrund af mine bekendtskaber, at afsløre andre brugeres identitet, så vær du kun glad for, at jeg i dén retning er meget principfast. Jeg har email adresser og fuldt fornavn og efternavn på talløse (ca. 40) brugere hér på kandu.dk, men kunne aldrig på bagrund af dette, begynde et berigtige eller afkræfte, hverken den ene eller andens tilhørsforhold i forhold til profilnavne. Hvilket muligvis er grunden til jeg er her endnu og ikke er sat på porten af kandu.dk teamet for længe siden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-05 00:36

Det respekterer jeg helt klart Molo! Men jeg respekterer ikke man siger at Arne er værre end Klumme! Eller at man accepterer Klumme fordi Arne er på Kandu! Hvis man vælger Arne fra bør man osse vælge Klumme fra, om ikke andet fordi han ikke er hvad han udgiver sig for! Lidt ligesom en tryllekunstner! Du kigger på hans højre hånd når du burde kigge på hans venstre!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-05 00:54

Men spørgsmålet her drejer sig om Arne! Og jeg siger ok! Smid ham ud hvis folk kan garantere at Kandu bliver et bedre sted af det!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-05 01:14

Hmmm... efter et større detektiv arbejde og en hel del point fattigere

Jeg tror du blander æbler og pærer sammen og får rødgrød ud af det tedd.

Noget med navnene på mine akvariefisk og hvem jeg har mødt IRL.

Citat
Bl'a Keld og så tilsidst Ram men ikke Klumme!

..kan godt huske det, men ikke finde tråden. Hvis det er sandt har jeg muligvis ikke mødt Klumme IRL på daværene tidspunkt?

Det må være til at hitte ud af når du har fundet omtalte tråde til mig og så sammenholde tidspunkterne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-05 01:28

Dato : 01-09-05 13:30

Citat
Sorry.... men de eneste jeg kender hér på boardet, sådan rent personligt, er :

the1best og uro

..derudover har jeg mødt natmaden, Keldd, Mangorossa og ram2

http://www.kandu.dk/dk/spg/73490#801980

Dato : 02-09-05 21:02

Citat
Jeg ska' nok gi' en pils ..og kartoffeljuice ...vemligst skænket af Klumme

http://www.kandu.dk/dk/spg/73585#803260

Var det ovenstående du tænkte på? Hvad beviser det? ...og hvordan synes du selv det går tedd?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-05 01:38

..og så et nogle dage senere, da Klumme havde været på besøg og havde afleveret de gyldne dråber :

Dato : 17-09-05 20:43

Citat
Ps. Klumme : TAK for kartoffeljuicen

http://www.kandu.dk/dk/spg/74474#813997

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-05 01:59

arne.jakobsen er værre end Klumme

Det er min oprigtige mening og den kan du og andre ikke lave om på ..repekt eller ej. Om jeg mener de skal smides ud af dette forum? Nej og det har jeg vist sagt og argumenteret for flere gange.

Citat
Personligt går min grænse for hvad man kan komme med af udtalelser, der hvor man fremsætter trusler om fysisk afstaffelse. Først i disse tilfælde mener jeg det er på sin plads at udelukke (..subsidiært politianmelde) profiler der ytre sig.

http://www.kandu.dk/dk/spg/50384#525200

Fra mit eget 'spørgsmål' : http://www.kandu.dk/dk/spg/50384 ..hvor man iøvrigt kan læse mere om min mening om det der diskutteres i både denne og mangorossa's tidligere tråd.

Faktisk mener jeg at have sagt noget tilsvarende, da folk ville have opbakning til at smide ram2 ud ....og fridaflip så også røg ud med badevandet!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-09-05 02:06

Synes du ikke selv det er ved at være FOR meget tedd? Du presser og presser for at få en utrolig loyal og ærlig person til at fortælle noget som han hverken KAN, SKAL eller BØR fortælle dig / mig / nogen overhovedet.

HVAD pokker er da meningen??

HVAD molokyle ved om nogen
HVAD molokyle ved om noget
HVAD molokyle tror om nogen
HVAD molokyle tror om noget
HVAD molokyle drikker til maden
HVAD molokyle laver om dagen
HVAD molokyle bruger på lotto
HVEM molokyle kender herfra
HVEM molokyle har gået i skole med

osv. osv. osv......kommer hverken DIG, MIG eller mogen andre ved!!

Det du foretager dig her i tråden, er at presse en anden bruger for personlige oplysninger (ja - det ER personlige oplysninger!) - hvilket er fuldstændig Uhørt og du har bragt helt ud af proportioner og alt det presseri er faktisk aldeles uanstændigt!
Jeg har fulgt tråden for at se hvordan det gik m.h.t. selve overskriften, idet jeg jo, i en foregående tråd, fik en verbal røffel af A.J. og dermed 'så lyset' og meldte mig under flertallets fane.

MEN - alt dit presseri overfor molokyle er simpelthen så dominerende at man snart får kvalme af det.

Om du er en forsmået kæreste, en jaloux ex.ven eller hvad du er, det er sagen uvedkommende, men dit forsøg på at få personlige oplysninger om ANDRE brugere her på kandu.dk, ud af molokyle, er aldeles uacceptabelt!!

Hvis jeg havde RESPEKT for molokyle før dette, så er den fordoblet nu!! Tænk at der stadig findes mennesker der er til at stole på 110%!
Hatten af for dig molokyle (endnu en gang) !

Og tedd - så kommer du, på et tidspunkt til dette:

Citat
Men spørgsmålet her drejer sig om Arne! Og jeg siger ok! Smid ham ud hvis folk kan garantere at Kandu bliver et bedre sted af det!

Hvordan vil du da have at nogen skal KUNNE GARANTERE at kandu.dk bliver et bedre sted at være, blot fordi A.J. evt. blev smidt ud? Det kan INGEN garantere, faktisk tror jeg det såmænd næppe, der kommer hurtigt en ny A.J og, hånden på hjertet...er der ikke en A.J. på enhver chat?

Men tedd - vær sød at stoppe med dit presseri for personlige oplysninger - dette KUNNE jo egentlig også AFSKRÆKKE andre, nye brugere, fra at benytte kandu.dk - dette ville være frygtelig synd, da dette jo er en herlig side hvor vi allesammen har mulighed for at hjælpe hinanden med ALT...eller...NÆSTEN alt....vi 'hjælper' nemlig ikke hinanden med at oplyse personlige ting om mennesker vi kender herinde!

Nu vil jeg finde køjen så - kan I nu have en rigtig god nat allesammen

(dette var så min debut i både 'citat' OG 'sovesmiley' - håber det er gået godt, ellers får I håneretten

Kh. vil.du / Dorthe.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-05 03:29

vil.du -> Det er sødt af dig at komme mig til 'undsætning' (*LOL*), men jeg er nu så udmærket i stand til selv at fremføre mine argumenter. Ikke, at du ikke også må fremlægge 'sagen' set i dit perspektiv

Du har ret i; at der i alle fora findes utilpassede individer, men det er sgu de færreste steder at de andre brugere må gøre admin. opmærksom på, at der tilsyneladende foreligger et problem.

Jeg siger tak for roserne ..og vil også se dyner

..og gå på puden </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-05 07:05

Du har min opbakning Mang

Tedd-> Jeg ved ikke hvad der er mest passende at sige til dig - skål, knæhøj karse, eller blot konstatere at du er BESAT (LÆS: TVANGSPRÆGET) i dit forhold til Klumme!

God bedring..

ps. arne.jakobsen er værre end Klumme

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-09-05 09:23

Thumbs up til dig, Molokyle. Du har min udelte respekt! At afsløre andres identitet på nettet er ikke pænt og formentlig heller ikke lovlig.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 22-09-05 10:05

Det er alligevel fantastisk, hvad ham Arne har magt til.... I bedste Michael Moore stil vælter det pludselig med konspirationsteorier....

Kandu er noget helt særligt

Som sagt før - selvfølgelig er der ikke nogen, der skal smides ud fra Kandu... Hvad skulle vi dog lave uden ballademagerne????

Vaxen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-09-05 10:09

creamy davsss, nå der var du *G* Tak for opbakningen!

Tedd, du ved sgu da godt at arne er langt værre en klumme. Forskellen er enorm, klumme har virklighedssans, det har arne ikke!

MOLO, ja du er ret sej...bortset fra at du kalder mine englebørn for møjunger

Benny, du behøver skam ikke tækkes mig, men denne tråd handler jo om at få AJ udelukket, eller i det mindste få ham til at opføre sig acceptabelt...og det hjælper disse tråde en smule med..synes jeg (ret mig hvis jeg tager fejl, jeg har ikke tid til at tjekke alt).

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-09-05 10:26

Det hedder MØG-UNGER Mango (for lige at revse dig på bedste Arne'ske måde).

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-09-05 10:37

Møj-unger er aaaalt for Horsensiansk. Der spiser man også maj og går i baj!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-09-05 10:46

..eller rettere maij baij

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-09-05 10:49

3773 *LOOL* nååh ja det OSSE retti...

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-09-05 10:51

Og så lige til tedd:
Fordi jeg er væk et par dage, skal du ikke optræde som 'Don Juan' her på Boardet, din lusede
amatør, her er det MIG der optræder som Førsteelsker, og MIG der kysser tøserne.
Tag lige det til efterretning. Husk, jeg har forbindelser til PET, kanduteamet og andre, så eet
amourøst kvæk til fra dig, og du bliver hældt ud, og det gælder forresten også molo, hvis han
skulle få nogen tanker i den retning. Hilsen
Keldd.
PS. Jeg havde ellers lovet mig selv,
aldrig at skrive eet ord mere på kandu,
men det jeg har læst i denne tråd her,
er da værre, end at opleve klumme og arne som slyngveninder.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-09-05 11:04

keldd a´hva [citat]er da værre, end at opleve klumme og arne som slyngveninder.[citat/]
Hva´dælen mener du med det?

Mig kysser du aldrig...

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-09-05 11:04

øv kan ikke det der udenad med citater

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-09-05 11:06

Citat
er da værre, end at opleve klumme og arne som slyngveninder

Hva mener du keldd ?

Håber citatet virker denne gang!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-09-05 11:07

nå! lige meget! *GG*

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-09-05 11:27

mango -> du skal skifte linie når du har skrevet [citat] og også inden du afslutter
mvh
<\\Benny - det var mit forsøg på at ligne AJ

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-05 12:20

..og i den afsluttende markør er [/citat]

Jeg har også bemærket at hvis det sidste bogstav i selve citat teksten er et 'f' går der kludder i det ..også selv om man sætter punktum, udråbstegn eller lign. bafefter f'et.

Tjaeh... arne.jakobsens skolemester manerer gælder åbenbart ikke for ham selv. I den bemærkning jeg gengav tidligere, hvor jeg blev udlagt som doven 14 årig eller dum i nakken, burde der i stedet for :

har gidet

..retteligt have stået :

gad at

..samt i stedet for :

almindeligt

burde stå :

almindelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-05 12:28

Hvor blev mit markør eksempel af? Prøver lige med indstte mellemrum :

[ /citat ]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-09-05 13:10

ÆW - Jeg kan ikke udtale 'indstte' og opgiver forsøgene da min skærm nu er fedtet til så jeg ikke kan følge med længere

(molo > jeg forsøgte bestemt ikke at 'forsvare dig' - 'tale din sag' i forrige indlæg, jeg fik bare lige pludselig nok. Jeg er helt klar over au du udmærket kan klare dig selv - osse i dén grad *GGGG*).

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-09-05 13:11

au? = at

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-05 13:30

Jow jow vil.du -> Det var nu også mere skrevet af hensyn til tedd, som ind i mellem har det med at se 'syner' i form at et tililende kavalleri, oftest i form af creamygirl og Klumme : http://www.kandu.dk/dk/spg/74680#817381

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-09-05 14:06

Ser vi ikke allesammen 'syner' ind imellem?

Jeg 'så' f.eks. forleden dag at jeg havde vundet i lotto..totalt idiotisk når jeg faktisk aldrig køber sådan en lottoseddel

Men sådan er der så meget...

Bør man egentlig ikke kalde et 'tililende kavalleri' for et 'tilridende kavalleri' ?

.o0...(mon der skal 2 d'er i dét? Nå pyt..jeg vil alligevel ikke frådse med d'erne, de er go'e at ha' sid_ende på tastaturet...)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-05 15:06

Jeg holder skam meget af Molo, vil.du! Og at presse ham er som at presse olie ud af en sten med een hånd! Han kunne da bare ha lukket diskusionen allerede i starten ved at sige "Nej Klumme og ram er ikke den samme"! Det er da ikke at genere privatlivets fred! Istedet for valgte han at spille mystisk!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-05 16:53

Og du valgte at gøre dig selv komplet til grin!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-05 18:47

tedd -> Jeg har skam også stor respekt for din profil (Jeg kender dig ikke ...så er dét på plads; af hensyn til evt. 'nysgerrige' )

..men jeg vil ikke give hverken dig ..eller andre; et 'hint' om hvem og hvilke profiler der kunne tænkes at være; hvem og hvad ...selvom jeg 'måske'? ...sidder inde med denne viden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-09-05 19:35

Jeg er Clark Kent

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-05 19:50

[hør] Undskyld mangorossa ; at jeg Shanghai'er lidt af dine deltagere, men det ligger mig stærkt på sinde, at nogen giver en mening til kende hér ...eller blot 'kigger' på det : http://www.kandu.dk/dk/spg/74799

Jeg føler selv at det er en smule vigtigere for os alle sammen end arne.jakobsens opmærksomhed

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-09-05 20:57

Helt iorden molo, jeg er bare ikke i humør til politik lige nu. Politik diskuterer jeg bedst ved en hyggelig komsammen over en øl eller en flaske vin eller 2
Deltagerne kommer nok tilbage hertil, mon ikke?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-05 21:00

Molo

Har du ikke en strikkeopskrift vi kan tage op til diskussion?!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-09-05 21:09

Du kan ikke strikke creamy, hvis du siger at det kan du, vil jeg ikke tro på det.
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-05 21:14

Klap i Keldd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-05 21:16

Kig nu 'ordentlig' efter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-09-05 22:14

Creamy->Vil også til at strikke, kan du ikke gøre strikkeopskriften offentlig tilgængelig, tror min impulsivitet koster mig både TV og ADsl, mangler en billig vejledning på tidsfordriv

Men tror alligevel ADSL holder længere end fjernsynet

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-09-05 22:40

Hej Ripley, hvad øh, tidsfordriv jeg har et par interessante forslag, bare skriv til mig, min mailadr.
står under min profil, så finder vi sagtens ud af noget, stol på det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-09-05 23:31

KeLLd, jeg vil hellere høre dine forslag her, du har måske nogen gode strikkeopskrifter

Ser ud til, at private mails giver en masse vrøvl på KanDu

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-09-05 23:44

Ripley:
Jeg har da aldrig hørt om private mails skulle udvirke noget vrøvl, men da jeg

er den generte type, kan jeg desværre ikke tage dit standpunkt til efterretning,

det var en skam. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-09-05 02:27

Jeg har sagt det før, men jeg siger det squ igen:
Citat
DE ER SKØRE DE ROMERE :oD

................ men heldigvis er der da osse en del Danskere
sov godt

<\\Benny

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-09-05 05:22

luk nu det spørgsmål,jeg gider sgu ikke at få 1000 e-maill om det her lort

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 23-09-05 07:19

Ser da ud til AJ er væk i øjeblikket, hvor længe mon det varer? Er det ikke ved at være et par dage siden han har vist sig?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-05 09:31

jangchr -> [hør]
Du har været her på boardet i 10 mdr. og så burde du vide at DU ikke kan forlange at spørgeren lukker sit spørgsmål. Det er noget spørgeren suverænt selv afgør. Du burde på nuværene tidspunkt også have lært dig, hvorledes man selv frivilligt kan forlade et spørgsmål man ikke lægere ønsker at deltage i :

Fjern fluebenet fra : 'Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. ' og tryl på 'Send Indlæg' knappen.

..nu får du ikke flere e-mails vedrørende dette spørgsmål

Piece of cake....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-09-05 10:48

Sikke dog en masse indlæg om ingenting i forhold til trådens og Mangos intention.

Jeg undrer mig i mit stille sind over, hvordan noget så ligegyldigt som om at finde ud af om Klumme = Ram og Creamygirl = Fridaflip, kan bringe en bruger så langt ud på vanviddets afgrund. Hvorfor betyder det så meget for tedd at finde ud af ?? Hvad skal han dog bruge det til, andet end HVIS det er tilfældet, at kunne sige: ”Se hvad JEG sagde………. Herre du milde gud….

Har han virkelig ikke andet at lave. Hold da op hvor må det være et ensomt. tomt og kedeligt liv, når man ikke har andet at foretage sig. Men Molo brillerede med den ypperste grad af netikette. Jeg kan heller ikke med min bedste vilje se hvordan Molo skulle kunne komme til at stå til regnskab for sine bekendtskaber, hverken her eller IRL. Hvor er det presseri tedd leverer dog ynkeligt.

Jeg kunne godt her fortælle om der er eller ikke er connektion mellem Klumme og Ram samt Creamygirl og Fridaflip, men tedd ville alligevel ikke tro mig, med mindre jeg valgte det svar som han med sine teorier allerede er låst fast på, så det vil jeg undlade og give den ensomme mand muligheden for at fortsætte med sine sjove teorier.

Til tedd lige her til slut…… jeg fik ikke helt fat i det med pensionen. Hvordan gik det med den?? Fik du den hjælp af tuppiduppi. Jeg kan jo af denne tråd se, at det ikke er helt ved siden af at søge. God bedring

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-09-05 11:16

Griner lige lidt..........

Gad vide om Tedd = Briani?????? Idet Briani ligeledes mente han kunne "bevise" noget, nårhh nej....det faldt jo til jorden!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-05 16:40

3773 -> Dén teori kan jeg tilbagevise ...på formodning

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-05 23:05

Interesant du kan svare på om jeg ikke er Brian, Molo!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-09-05 02:19

mango

Jeg forstår ikke at du

Citat
mangorossa Dato : 23-09-05 22:45

Nu holder i! Helt ærligt, her arbejder vi for at holde Arne i ro, og så puster i til ilden..lad være med det! Der er slet ingen grund til at rode op i gløderne, please, find jeres spænding et andet sted !!!!!!

fra denne tråd

http://www.kandu.dk/dk/spg/74868

Hvor er forskellen fra denne tråd, som du har oprettet og den tidligere, som nu er lukket.

For mig at se, er det den samme bruger, der er tale om.

Citat
Der er slet ingen grund til at rode op i gløderne, please, find jeres spænding et andet sted !!!!!!

For mig at se, så er der en bruger, der har fundet et andet sted, end denne tråd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-09-05 02:28

Klumme..

Altså ved du nu hvad?!

Nu fik du mig til at gennemlæse denne lange tråd igen, fordi du gav mig grund til at tro, der var noget jeg havde misset..Og minsandten! Jeg havde skam overset et par væsentlige detaljer!

Men altså Klumme, hvis jeg forstår dette korrekt (hvilket slet ikke er sikkert)

Citat
Eller at creamy ikke mødes med Frida på en cafe i svannike (eller hvor det nu er de begge to bor)?

så tror Tedd ikke at jeg ER fridaflip, men derimod at jeg har været på Café sammen med damen! ..

Skulle Tedd have ret i denne teori, så sidder jeg faktisk og tænker.. "Nå og?!"
Er man måske pr. definition et ringe menneske, hvis man HAR været på Café med en profil Tedd ikke kan døje?! ..eller hva´?!

Og hvad hede hule snot rager det egentlig et offentligt forum, hvem pokker jeg eventuelt, måske, formodentligt, sådan cirka osv.. kunne tænkes at have været på Café sammen med?!

Det skal jeg sige dig!...Det rager Tedd og andre en bønne - med mindre man keder sig så bravt, og ser det som sin fornemste opgave, at kræve mine bekendtskaber skal have placeret et stempel på ryggen med påskriften "GODKENDT"..

Og jeg må indrømme, at jeg får kvalme ved tanken!

Ligesom jeg får kvalme af Tedds enorme sendeflade (ca 1½ mill indlæg), hvor han konsekvent hænger på Molo, som en dræberhund på en kødfuld strube..

Det er simpelthen for ynkeligt, og simpelthen for dårligt, at hvis man pusler med små julelege (læs hvem er hvem?!) og det giver en store problemer, at få puslespillet til at gå op, så bør man fand.. ikke påføre sin syge interesse, had whatever til at blive Molos problem, hvis interesse og uvilje overfor dette platte presseri har været tydeligt længe..

Citat
Fra : molokyle Dato : 22-09-05 00:10

tedd -> Hvorfor skulle jeg dog bevise noget som helst, som du gisner om? Sikke noget vrøvl

Jeg har gentagne gange prøvet at gøre dig klart, at jeg ikke blander folks bekendtskab og fortrolighed til min person IRL sammen med, hvad der foregår i anonymitet i et offentligt forum. Hvor svært kan det være at forstå?

Hvilket bringer mig til dig Tedd! ..

Ved du ikke, at når ens venner (Du ytrer selv et sted, at du betragter Molo som en ven) begynder at bede en holde inde, og udvise respekt, så er det på tide at man gør det?!..

Fortsætter man, som du så åbenlyst har valgt at gøre, så fremstår du som en uopdragen 12 årig, der på trods af beskeden, at han skal have lade være med at fise ved middagsbordet, konsekvent bliver ved. Kort fortalt; du agerer fuldkommen respektløst overfor Molo, og det klær dig ærlig talt ikke!!

Jeg gider ikke deltage i dine små gættelege, men kan det trøste dig, at jeg ikke tror du er "nogen"?!?

Faktisk så er jeg bange for, at du som de fleste af os, blot er en anonym, overset, og ignoreret profil, der trænger til opmuntring, komplimenter og ikke mindst opmærksomhed..

Keder du dig bravt, hvorfor så ikke oprette en 2'er til denne?!
http://www.kandu.dk/dk/spg/57478 Du kan umuligt have nået dit mål - og så går tiden da med det..

ps..Din påstand om at jeg har kaldt dig for en psykopat, er en lodret løgn
Det er blot endnu et eksempel på et af dine og "Toupieduppis" hjemmekonstrerede analyser af et puslespil (Læs: en anonym liste), som I ikke anede en fløjtende fis om, men som der partout skulle fortolkes og analyseres på, indtil den passede ind i Jeres små julelege, "gæt en sang", "gæt en profil" og Gud ved hvad elleres I sidder og pusler med. Men tænk dig Tedd, sådanne hjemmestrikkede analyser holder ikke en meter..

Therapy is expensive, popping bubble wrap is cheap

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-09-05 02:33

Og stave kan jeg altså ikke efter klokken midnat!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 03:53

Fiser ved middagsbordet? Af en person der ikke vil i dialog med mig er du ret ihærdig creamy! og prøv igen det der trick med at andre er enige med dig! Åh ja molo! og åh ja den og den! Kør da bare din charmeoffensiv, men det ændrer intet! og jeg har åbenbart et uafklaret kærlighedsforhold til dig? Eller jeg er lige så slem som I er men bruger andre ord! Kan I blive enige? Eller er det den læresætning fra Mein Kamph der siger" Lyv lyv og overlyv! Så blir der altid noget tilbage af løgnen!"

Jeg sidder sg ikke og "presser" Molo! Der er heller ikke noget personafsløring i at Molo bare kunne sige (og stoppe hele mit paranoia) "Nej Klumme og Ram er ikke den samme person for jeg har mødt dem begge" Istedet scorer han points på at han ikke vil afsløre sine venner eller lignende bavl!Det her drejer sig om at Ram stadigvæk er ude på at ødelægge Kandu, selv efter han blev smidt ud for år tilbage (metoden til at komme ind igen med proxy er jo beskrevet ganske godt i det her forum!)! Nogen skal jo fortælle sandheden og få læstelige klø for det, fordi du og andre herinde beundrer Ram! Det her drejer sig om hvem der vil bestemme på Kandu uanset om Kandu går ned på det! Og nogen opfatter det her som en chat istedet for at opfatte det som et vidensdatabaseforum! Hvor meget har du og Klumme deltaget i det her vidensdatabaseforum! Nej vent! Lad mig svare først! Sådan ca zilch! Hvor meget har I deltaget i personfnadder? Ca 100 %!
så ok du vil have en chat! Vi andre vil have et forum! Eller er det en intetsigenge chat I vil have? Ok så finder jeg sg et andet sted hvor man ikke bliver overfaldet pga sin meninger! Fik du den toupidodo Klumme? Helt ærligt jeg er sg ved at brække mig over visse folks vægelsindethed her på Kandu!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 04:58

Og lade os bare snakke om point! Ikke fordi det betyder noget, kun når Arne beder folk om at lukke et spørgsmål! Lad os gå ind på en tilfældig bruger! Vi tar creamy men det kunne egentligt være en hel del andre frelste her på Kandu! Creamys historik! opps der er en hel del spørgsmål der bare hedder "Til creamy" sådan ca 1000 points i den her måned for slet ikke at snakke om de andre måneder ! Meget godt gået af personer der mener points er uden betydning! Hvad hulen tar I så imod de der points for? Helt i orden hun er jo en af vennerne! Arne derimod han skal bare nævne ordet points!
Det er sg dobbeltmoral så det basker !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-05 09:59

tedd -> Hør nu lige, lyt og lær :

Da du nu ligefrem beder om det, så vil jeg da gerne 'afsløre' at jeg har mødt både ram2 og Klumme og i samme ombæring fortælle at jeg aldrig har mødt hverken dig eller briani. Så kan du og andre slutte hvad I vil. Når du stiller tingene op som du gør, ville det være indiskret at give dig svar på dit spørgsmål.

I min 'opremsning' af hvem jeg kender og ikke kender, har mødt og ikke mødt er det helt forbigået din ellers skarpe iagelsesevne *LOL* at jeg jo havde glemt at nævne ans i forbifarten. Der var vist noget om en invitation til Gløgg & æbleskiver ...remember? Du deltog selv i tråden:

Citat
Kommentar Fra : molokyle Dato : 12-11-04 18:03

Ps. ans; når nu det er en smalltalk tråd : Kunne du ikke have lyst til en dag at mødes over en gang æbleskiver, gløgg og uforpligtende samtale, sammen med the1best og jeg ?

Jeg er sikker på det kunne være hyggeligt ..og så langt bor vi altså heller væk fra hinanden, så vidt jeg har forstået. Jeg på Ama'r, du i Lyngby og the1best midt imellem ...næsten.

</MOLOKYLE>

1 Kommentar Fra : ans Dato : 12-11-04 18:06

Det lyder da hyggeligt.
Vi kunne så mødes midt imellem

Af en eller andet grund skulle en sådan 'forglemmelse' dog ikke skydes mig i skoene at være spor suspekt, hvorimod min evt. 'forglemmelse' (..hvad det ikke var, men sandhed) af at nævne Klumme, straks blev udlagt som at jeg tilbageholdt oplysninger.

Jeg kender creamygirl fra mange tråde, hvor der både bliver svaret korrekt og seriøst, så din formodning om at creamygirl kun er her på boardet for chat'ens skyld vil jeg gerne opponere imod

Det virker som du selv er inde på; paranoidt : Søg læge ! .....og du må også hellere tage noget imod kvalmen og opkastningsfornemmelserne samtidig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-09-05 10:06

tedd for helvede, points er uden betydning, men jeg f.eks. (og alle andre vel) kan da ikke undgå,
at tage imod dem, når de bliver tildelt een.
At jeg så ikke lægger andet betydning i det, end et klap på skulderen, fra ham /hende der giver mig dem,
og ikke måler min inteligens med dem, er jo min beslutning.
Og ja, jeg har vist en gang givet Creamy 500 point, for at få hende foran arne, i et eller andet emne, for at lave grin
med idioten, men det gør mig vel ikke til frelst???
Jeg tror nu forresten ikke jeg har noget imod at være frelst, og så mener jeg da stadig du har en rimelig humoristisk sans,
men klap lige hesten. Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-09-05 13:10

NNøøøørrrjjjj, en laaaaang tråd, som jeg slet ikke havde set
Men det har jeg så nu........læst hele tråden altså

Ganske spændende, selv om den faktisk har fjernet sig fra overskriften/emnet, til at omhandle formodninger og beskyldningner og mistanker om hvem der er hvem, hvem der er den samme, og nu også hvem der ganske useriøst får foræret gavepoint

Citat
så tror Tedd ikke at jeg ER fridaflip, men derimod at jeg har været på Café sammen med damen! ..

Creamygirl: Forkert opfattet!!!

Der var en tråd for nogen dage siden, hvor tedd påstod, at du og Klumme = Fridaflip og Ram2.

Det er ikke et angreb på tedd, men bare en konstatering af de faktiske forhold

Nu har det så slet ikke undgået min opmærksomhed, at tedd og Klumme har haft nogen indbyrdes "smågniderier", men jeg synes det er for let en løsning, at udlede deraf, at Klumme skulle være alias for Ram2.

Og m.h.t. selve spørgsmålet:

Jeg har tidligere givet udtryk for, om samme spørgsmål, at det ikke burde være nødvendigt at udelukke nogen, men hvis gentagne forsøg på at opretholde god orden og sprogbrug viser sig forgæves, kan det være nødvendigt at udelukke en bruger, ikke mindst fordi det ellers meget let kan komme til at give siden her et useriøst præg og et dårligt ry, men også af hensyn til øvrige brugere der ikke behøver finde sig i diverse overfusninger og tilsvining.

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-09-05 13:29

Ja, jeg kan fandme ikke få øje på humoren længere! ..men mon ikke der om lidt bliver gjort opmærksom på, at det er fordi jeg er for dum til at få øje på dén?!

Og Tedd, du skulle nok lige have lavet lidt research inden du gylper dine opkast videre. Hvor har jeg påpeget, at du og jeg skulle have et uafklaret kærlighedsforhold?!...hvor har jeg brugt tricket at drage andre ind i mine meninger?!

Du er tyndt ude kammerat!

For det første har jeg afvist, at vi to skulle have været i et kæresteforhold. Mango udtrykkede i en tråd, at det kunne "lyde som om" ..hvor jeg replicerede at hun skulle passe må med de "halve vinde" (hvilket for mig er det samme som at tilbagevise denne teori)...Altså lyver du igen Tedd

Lad mig gøre den helt færdig ved at fortælle, at man i mit univers IKKE kan have et forhold i cyberspace - og du er alt andet lige ikke andet end et cyberbekendtskab.

Andre grunde til at et kæresteforhold mellem du og jeg er en utopisk tanke: Du er som det første alt for gammel (20 år ældre end mig)
Du besidder ikke de egenskaber jeg finder tiltrækkende ved det modsatte køn.
Du er lige rigelig klistret (Læs: klam), når du henvender dig til kvinder.

Og ja jeg kunne blive ved, men tror at det gør Tricket til, at du fatter jeg IKKE ønsker nogen skal tro du og jeg har haft det mindste kørende.. Og ja dette var personligt, men jeg er efterhånden så pisse træt af dine hjemmelavede analyser, at det var nødvendigt at blive personlig for at gøre dig klart, hvorfor du ligeså godt kan pakke dit ævl væk..

For det andet, bruger jeg ALDRIG tricket at drage andre ind i mine meninger. Jeg har sq "nosser" nok til at tør stå alene med mine meninger, men pudsigt nok, så sker der det for dig, som sker HVER ENESTE gang at andres mening falder sammen. Nemlig at du går i forsvarsposition, og kalder "de andre" for loosers Club - Buttlicker ven - medløbere - blebørn osv (fuldkommen som AJ ville have gjort).. og noget du for øvrigt ALDRIG har set, eller vil komme til at se mig gøre..

Så hvad er vi oppe på af direkte usandheder fra din mund angående Creamygirl?!

Du får lige et sammendrag!

Du påstår, at jeg har kaldt dig for en psykopat -> LØGN!
Du påstår, at jeg antyder vi har et uafklaret kæresteforhold -> Løgn
Du påstår, at jeg har nedgjort og overbeskidt en profil "franksp" -> LØGN!
Du påstår, at jeg drager andre ind i mine meninger -> LØGN

Du påstår, jeg kun er på kandu for at deltage i en intetsigenge chat -> LØGN

Du skrev
Citat
Lyv lyv og overlyv! Så blir der altid noget tilbage af løgnen!"

Jeg må sige, at du ikke imponerer mig det mindste med ovenstående citat.
TVÆRTIMOD!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-05 15:50

creamygiel -> [hør] Hva' så med os?

Citat
Lad mig gøre den helt færdig ved at fortælle, at man i mit univers IKKE kan have et forhold i cyberspace - og du er alt andet lige ikke andet end et cyberbekendtskab

..søde ?

http://www.nataliedee.com/painting-hug.jpg

..og så hedder det ikke løgn ....men 'lyv' på hovedlandets sprog ....så vidt jeg har forstået ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-05 16:01

creamygiel ??? ...hvam dælen er dét nu for en profil ?

creamygirl.... !!! ..for dælen-dusse-da-mig også

Meningers mod = RESPEKT ..og så er det ligemeget om de kommer fra : tedd, undertegnede, arne.jakobsen, Klumme, ans, Kamelenssøster or whoever who ...!

Skal man tages alvorligt? Tjaeh... så man være det ..og ikke mindst have; 'noget' at have det i !

Netop en af de 'fede ting' ved kandu.dk i modsætning til en chat :

Man er nødt til at stå ved sit ord ....eller at krybe til korset og undskylde ....tedd ?

</MOLOKYLE>

*IMHO* </MOLOKYLE>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-05 16:04

I dén retning er jeg sgu nok lidt af en "ans" type ...som stædigt vender tilbage, indtil jeg får; 'et for mig', acceptabelt svar?

Al ære og respekt for 'husmoder' ans

No offence...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-09-05 12:05

At skrive indlæg til kandu om natten, er som at tale for døve ører. Indlæggene forsvinder ud i den blå luft, men jeg prøver da bare igen!

Hvis ikke du allerede har forladt kandu Tedd, så har jeg noget til dig

Citat
Og nogen opfatter det her som en chat istedet for at opfatte det som et vidensdatabaseforum! Hvor meget har du og Klumme deltaget i det her vidensdatabaseforum! Nej vent! Lad mig svare først! Sådan ca zilch! Hvor meget har I deltaget i personfnadder? Ca 100 %!

Hvem sagde chat og sendeflade?! Lad de tørre tal tale deres eget sprog!..

Nu er det jo sådan, at jeg ved du elsker undersøgelser, statistikker, popularitets konkurrencer m.m – og derfor har jeg undersøgt, hvor stor en sendeflade 7 aktive og udvalgte profiler fra denne tråd deltager med på kandus "chat" (LÆS: smalltalk) ..

De 7 profiler er ALLE profiler der ikke kan frasige sig, at have deltaget i personfnidder - og jo Tedd, du både HAR - og deltager STADIG i personfnidderet på kandu - og nej, det nytter ikke noget, at forsøge at argumetere imod dette faktum..

Men til "sagen" -> Da det er mig (og klumme, min siamesiske tvilling ) du trækker frem som værende 100% chatbrugere, så tager jeg selvfølgelig udgangspunkt i min første login dato på kandu - og Jeg har været bruger på kandu siden den 26 april 2004.

Fra den. 26 april 2004 - til dags dato har følgende profiler:

Dova deltaget i 300 smalltalk (medlemsdatoen for Dova er den. 3/6-2004)

Ans = 276

Tedd = 262

Keldd = 256

arne. jakobsen = 198 (medlemsdatoen for AJ er den. 29/7-2004)

Creamy =180

Klumme = 88 (medlemsdatoen for Klumme er den. 9/12-2004)

Kom så lige igen - og fortæl hvem det er, der "chatter" mest på kandu! .. DOH!!

og nej Tedd, det tæller IKKE med, hvor meget eller hvor lidt man sideløbende deltager i de seriøse emnegrupper.. Og nej, det tæller heller ikke med, at man deltager i smalltalks, hvor der både forekommer fnidder og hvor der ikke forekommer fnidder. Det virker sq ærlig talt både barnligt og useriøst, at du stiller det op, som at det er MERE legalt at deltage i personfnidderet, hvis man blot samtidigt besvarer tonsvis af spørgsmål i andre emnegrupper, og/eller at man samtidigt husker at deltage i "Hyggehejsa & brunede kartofler" ..."Tedd topløs" og lignende smalltalks, hvor fnidderet har en anden karakter..

Og så fik du lige "pointmavepine" igen hva?!

Jamen det er jo nu en gang sådan, at man IKKE bliver spurgt om man vil modtage point. Alle er klar over, at så snart der sættes en prik i en tråd, er der en reel risiko for at modtage disse skideligemegetcyberpoint - og statistikken taler vist for sig selv, når det kommer til, hvem der frivilligt sætter sig selv i risiko for at modtage point i kategorien smalltalk...... "chatten"

Og når man frivilligt går ind og modtager point i en "til Creamy" "til Dova" "til Ans" "til Keldd" "til Klumme" "til arne" tråd, og du så efterfølgende stejler over dette, kommer det slet ikke bag på mig. Du mener det er både underligt, mærkeligt, dobbeltmoralsk og hvad har vi?!

Jeg har sagt det før, men gentager gerne. Du er pointfikseret af hækkenfelt til - og du får både kvalme, hovedpine, ondt i rø... samt det der er værre, så snart der foregår noget du mener er pointfusk på kandu. Jo jo, jeg har skam set dig fregne ud mill af gange over dette pointfænomen..

Og jeg indrømmer blankt, at det morer mig kosteligt..

Måske mest fordi, at jeg ikke begriber, og aldrig kommer til at begribe, hvordan og hvorfor point kan få så stor en betydning i voksne menneskers liv

Men et godt råd kan jeg da give dig Tedd! ..generer det dig meget, at smalltalk kan give point - og du kan gøre noget ved det, så fix det. Kan du derimod ikke gøre noget, så lad være med at bekymre dig.. Hvor svært kan det være?!

_________________________________

Molo.

Okay lige præcis dig, er det sq umuligt ikke at cyberelske ..derudover ser vi ens på fænomenet "cyberdating" (sjov og snot for sig) og altså ikke noget med, at blot fordi vi er cyberbekendte, så KRÆVES det, at vi har sympati for de samme profiler, og har samme holdning og indgangsvinkel til tingene. Og så elsker jeg selvfølgelig din altid straigthe måde at være på, hvilket jeg kan "se" - at jeg langt fra er den eneste der gør!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-09-05 12:23

Og på falderebet..

[ctat]
Vi andre vil have et forum! Eller er det en intetsigenge chat I vil have? Ok så finder jeg sg et andet sted hvor man ikke bliver overfaldet pga sin meninger
[/citat]

Aha!... hvem er det så lige, der drager andre ind i sine meninger.... "vi"....?!?!
Ikke at "vi" ikke findes, men måske du skal lade dem tale for sig selv

Menøhh, hvis det virkelig forholder sig som du skriver, at du vil have et forum i stedet for en intetsigende chat, så er det da bemærkelsesværdigt, at lige præcis du har så stor en sendeflade på "chatten" (LÆS smalltalk)..Kan du se det dobbeltmoralske i den udtalelse Tedd?!

Og ærlig talt, så synes jeg det er naivt og ikke mindst dobbeltmoralsk, at lige præcis du udtaler dig om at blive overfaldet pga. dine meninger..

Du får lige et udpluk af, hvad der kan betegnes som ren og skær respektløs forfølgelse af Molo, blot fordi han besidder en anden mening end din..

Citat
Spørg Molo! Han har jo mødt både klumme og Ram!

Citat
Som den eneste på Kandu!

[/citat]
Du er den eneste der har mødt dem begge, Molo! Så kom nu med svaret! Er Klumme og Ram den samme? Eller er det for radikalt?
[/citat]

Citat
Næh spørg Molo Han ved det! Intet gætteværk!

Du vælger tilsyneladende her, at respektere Molos ønske om ikke at udtale sig om hans insiderviden..

Citat
Fra : tedd Dato : 21-09-05 20:17
I rest my case!

Men ak, man har et standpunkt til man tager et nyt, eller er det her et af dine tidligere udsagn på kandu slår igennem?!

Citat
Fra : tedd Dato : 12-03-05 03:00
Så hvis dit spørgsmål var om vi kan skabe et ideelt Kandu, må mit svar være nej! Og heldigvis for det, for et ideelt Kandu ville kede mig, og så begyndte jeg nok at blive ballademager, og ville miste mit ry som Kandu's gode dreng

Du fortsætter i hvert fald lystigt

Citat
Jeg har din email addy Molo! Jeg har hacket dig forlængst Du er ikke radikal!

Citat
Hvor tror du ellers jeg har klumme lig med ram fra?

Citat
Du mangler stadigvæk at svare på et par spørgsmål Molo! Uanset om du spiææer klovn eller ej!

Citat
Spørgsmålet er! Er Ram og Klumme den samme? Er det så svært Molo?

Citat
Du har jo allerede taget stilling Molo! Du har jo sagt at Arne er værre end klumme fordi klumme går jo kun efter Arne! Er det rigtigt forstået? Selvom jeg kan bevise i din egen tråd det ikke er sandt? Du tar jo stilling selvom du påstår du er radikal!

Citat
Og hvem redder din røv Molo? Dine dobbeltprofiler? Din charme! Eller vil du ha klumme eller creamygirl til at redde dig ud af det?

Citat
Nej nej Molo! Jeg kan huske at Toupie stillede et spørgsmål - et seriøst spørgsmål og jeg skal nok finde spørgsmålet frem hvis det er det! Een eller anden klient hun har som søgte førtidspension! Den første der kom ind i spørgsmålet var din kære klumme med kommentaren "Er det Tedd der søger pension" Synes du stadigvæk at det kun er Arne han går efter? Bullshit! Han gik efter mig og Toupie eller du har måske en god forklaring?

Ved du hvad Tedd! ...Personligt mener jeg, at dine indlæg lugter langt væk af paranoia, samt at de udstråler en ubehagelig form for afpresning!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-05 15:01

Nu finder jeg ikke tedd for ubehagelig, men måske nok en smule tunghør, hvad 'læsen mellem linjer' anbelanger

..og BEMÆRK vemligst at det altså er MIG ..som 'fører' i smalsnak påængår

Citat
Smalltalk

1. molokyle
2. skingur
3. creamygirl
4. tedd
5. emesen
6. ellebye
7. ans
8. dova
9. briani
10. miritdk

..man kan sgu da ikke sidestille og sætte lighedstegn mellem antal 'plidder-pladder' kommentarer og seriøsitet ...når det gælder

Tjek selv 'resten' af min Historik ...hvis nogen skulle ha' de lyster?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-09-05 16:02

Ingen kan være i tvivl om at molo "fører" i smalltalk

Creamy hvordan er du kommet frem til dit "resultat"

Har jeg deltaget i 276 smalltalktråde, 276 indlæg eller er mit profilnavn nævnt i 276 tråde.

Molo fører, det er det, vi som stadig er tilbage i akvariet bliver fordret med.

Nogle har indtil videre kunnet overleve, mens andre er sprunget over bord

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-09-05 16:31

Citat
Nu finder jeg ikke tedd for ubehagelig

Er der måske nogen der nævner, at Tedd er ubehagelig?!

Nøøh, jeg skriver at INDLÆGGENDE her i tråden fra Tedd er ubehagelige - og det er min helt personlige mening, som ingen behøver være enig i

Ans-> De 276 tråde, er tråde der dukker op, hvis du laver en søgning i smalltalk på profilnavnet Ans inden for den angivne periode..
Ergo kan der være tråde, hvor du IKKE har deltaget, men blot er nævnt - og dette gælder selvfølgelig alle søgninger, hvor man søger på et profilnavn

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-09-05 16:57

MOLOOOOOOOOOOOO

Din linselus...... LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-09-05 17:00

creamy, så er jeg "med"

Det er måske muligt, at jeg har deltaget i 276 tråde (smalltalk) siden ovennævnte dato.
Det overlever jeg. Jeg var ikke klar over at det var så mange
Der har været tråde med "fnidder" , men der er også i smalltalk tråde, som er så intetsignende, at jeg nogle gange må "korse" mig
Jeg står ved det, som jeg har skrevet i disse tråde.
Hvis jeg har trådt en bruger meget over fødderne, har jeg også givet en undskyldning.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-05 20:32

Skærmkakkelak Klumme ...om jeg må be' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-05 20:34

Heeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...............

[hø] NYT ord :

Citat
Din søgning - skærmkakkelak - matchede ikke nogen dokumenter.

Forslag:
- Sørg for at alle ord er stavet korrekt.
- Prøv forskellige søgeord
- Prøv mere generelle søgeord.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-09-05 14:50

SHIT........ http://www.kandu.dk/dk/spg/74989 26-09-05 14:03

Jeg troede lige.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-09-05 10:56

Klumme -> Hvis nogen bliver hældt ud forsvinder de også herfra : http://www.kandu.dk/dk/top10all.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-09-05 10:59

Nååå ja......

Klumme

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-09-05 01:26

Skér der noget i øjeblikket jeg bør vide ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-09-05 01:30

Næh

//bentjuul

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-09-05 01:31

Nej....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-09-05 07:56

Egentlig ikke Molo, men hvis det har interesse, så kan du da få oplyst, at jeg igår var på Café sammen med .. ?! ?! .. Anders Fogh, og "Dyne Larsen"

Kommentar
Fra : gigsen

Dato : 30-09-05 06:55

Hej allesammen. Jeg er ny her på kandu. Har lige læst denne lange tråd, og jeg synes I er for morsomme. Har læst en del herinde de sidste par dage, og glæder mig meget til at læse mere. Det er underholdning af høj karat, så jeg vil prøve at følge med.

Hilsen Gigsen.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-09-05 21:29

Gigsen, velkommen til Ja vi er ret sjove

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 21:51

mangorossa -> Det har gigsen nok så småt opdaget : http://www.kandu.dk/dk/spg/75001

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : J123

Dato : 01-10-05 00:13

Hej med jer..
Jeg er også ny her. Jeg var dog lige inde og vende i begyndelsen af året. Jeg har læst mange af jeres indlæg. I har ret meget at byde på hver især. Sjove og opmuntrende indlæg. Jeg har fået mig nogle geniale grinere. I støtter også når livet gør ondt på nogen. Hold den stil for alt i verden. Jeg tror, at der er mange som mig "På sidelinien", der følger med i disse tråde. I har en genial humor, som jeg sætter stor pris på.
Hilsen Haps.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-10-05 00:43

Jamen stort velkommen til dig J123/Haps

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-05 00:48

J123 -> Du har ikke den mest uoverskuelige historik jeg har set. Nok derfor jeg ikke er stødt på dig tidligere

...men du skal da være evigt velkommen på sidelinjen .
Så tager jeg mig af de 'store spørgsmål' ...og påængårnø

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : J123

Dato : 01-10-05 01:10

Hej med jer... Jeg takker. Jeg vil gerne give mit besyv med her og ikke bare " Nasse" på sidelinien.
Jeg sludrede lidt med Keldd en enkelt gang tilbage i vist nok februar. Det var hyggeligt. Så jo - Det må kaldes overskueligt... Det er nyt for mig at komme med en kommentar på smalltalk. Jeg vil øve mig. Man skal lige finde ud af det.
Haps.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-05 01:43

...og selvfølgelig er du præcis lige så velkommen til at give dit besyv med J123

Finde ud af det? Jeg synes du klarer den udmærket

Det er jo et åbent forum

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-05 09:01

J123
Hej igen. Hvad har du haft gang i? Her går det som det plejer,
lad os høre lidt.
Og som molo skriver, der er ikke noget at finde ud af, du skriver bare.
Godt at høre fra dig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : J123

Dato : 01-10-05 13:49

Jeg har haft gang i meget. Fuld skrue. Overarbejde , og så ellers ud at spille med orkesteret.. Der har været: "Tryk På" Også med motorcyklen.
Jeg fik så lige et hjerteanfald, og røg på Hvidovre - Ja så ku`jeg lære det. Hvad får dog en til at tro at man kan køre det tempo, og ryge 50 smøger om dagen i mange år ??? Mit hjerte fik ikke ilt. Jeg var ved at blive kvalt langsomt.
Nok om det - Jeg har så forsøgt at skove min kalender, sammen med " Fruen af Huset"... Det er gået fint. Tempoet er nu acceptabelt, jeg stoppede med at ryge... Havde ikke noget valg. Jeg kunne ikke sætte det ned til 40 om dagen. Så må man bare stoppe. Da jeg vågnede på hospitalet lignede jeg en hel "Elektronikbox". Der var slanger og ledninger alle steder. Som elektriker gik jeg i gang med at finde ud af Hvad er fase og hvad er Nul ???? he he. Hvordan virker det ???Lægen mente nu mere at jeg havde noget helt andet jeg skulle koncentrerer mig om.
Nå - men nu virker det. Jeg har så købt 3 stk. Rd 400 som jeg skal rode med. Mit skur skal lige isoleres færdigt, og så skal jeg stå og rode med det i løbet af vinteren, og måske næste vinter.Der er intet tidspres. Jeg skal være i gang med noget, og så er det jo godt at kunne gå ud i skuret sammen med mine drenge. Målet er at få sat 1 maskine sammen af de 3, og få den 1 maskine til at køre. Jeg spiller stadig i "Røvballeorkesteret". De er blevet nogle nære venner. Vi har også været igennem tykt og tyndt i de snart 8 år vi har spillet.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-10-05 13:50

Velkommen Haps, ja giv endelig dit besyv med. Det er dejligt med nye friske indlæg

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-05 14:16

J123
Lyder som du er den type der skal spændes fast i lænestolen, men det ser ud, som om du er
begyndt på de indledende øvelser.
Ja, 4/5 af iltforsyningen til blodet stopper, når man tænder en cigaret, godt du overlevede
det er der mange der ikke gør.
Og held og lykke med motorcyklerne, og dine andre gøremål, det går sgu fint så.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : J123

Dato : 01-10-05 16:01

Tak Keldd...
Jeg er lige ved at isolerer og holder en pause i disse minutter.
Vender tilbage i aften, med højt humør.
Haps.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-10-05 19:51

J123
Jeg forestiller mig det må være en grufuld oplevelse at få et hjerteanfald..
Og selvom du er elektriker, og derfor straks gik i gang med at finde ud af det tekniske angående elektronikboxen, blev du så ikke vildt bange?! ..

Havde det været mig, der vågnede op på Hvidovre, og blev fortalt at mit hjerte ikke havde fået ilt nok, så tror jeg helt sikkert, at jeg ville blive enorm angst. Hjertet er jo et vitalt organ, som vi derfor skal give de bedste betingelser for at gøre sit arbejde optimalt, ik?!

Så tillykke J123 - Kanon godt gået, at du har droppet de mange cigaretter
Disse "stinkende pinde" er desværre årsagen til, at hver anden ryger dør af en tobaksfremkaldt sygdom..

Du har ved at droppe denne usunde "aktivitet" givet dig selv den bedste gave

Jeg ved godt, at rygere ofte udtrykker: "noget skal jeg jo dø af" og "smøgerne er en livskvalitet jeg ikke vil være foruden"

Til det kan jeg kun sige: "nå, men hvorfor udsætte sig selv for invaliderende sygdomme, der i høj grad forringer livskvaliteten, og som desuden er en realitet for mange rygere i deres sidste år..
Her tænker jeg på det faktum, at det efterhånden mere er reglen end undtagelsen at jeg dagligt ser folk trille rundt i en kørestol med en iltbeholder spændt til stolen, . Hold da op, hvor ville jeg være ked af at ende mine dage med en iltbeholder ved min side..

//Creamy (en "frelst" og "provokerende" ex-ryger )

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-05 19:55

Godt Creamy, så kan vi godt være kærester, jeg troede du røg
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-10-05 20:01

-> Creamy, jeg vil ikke være kæreste med dig, men kom lige med nogen gode rygestop tips - jeg har det fysisik fint med at ryge, men gider ikke være afhængig og kan bestemt godt bruge pngene til mange andre ting

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-10-05 20:43

Ripley

Man beslutter sig - og tager en "kold tyrker"..

Det eneste jeg kan komme i tanke om, at jeg har sat i stedet for smøgerne er motion..

Jeg ER idag mindst ligeså afhængig af motion, som jeg VAR afhængig af smøgerne. Motionen har blot den sidegevinst at være sundt

Vil man - så kan man (det er min overbevisning), men det kræver en indsats. Desuden er jeg ikke den rette til at give rygestop tips, idet jeg ikke tror skid på diverse hjælpemidler -> plastre, akupunktur, hypnose, tyggegummi, hjernevask, eller noget som helst andet..

For mig var det så rigeligt, at tænke på alle de helbredsfordele der er ved et rygestop, men tror man ikke, at man kan stoppe ved blot at tage en beslutning, så findes der jo at hav af rygestop kurser..

Jeg synes det er sørgeligt, at mange først tager beslutningen om et rygestop, når de bliver ramt af sygdom. Men hellere sent end slet ikke at stoppe denne usædvanlige hæslige vane..

ps. Min beslutning blev taget en dag, hvor min søn meldte ud at jeg ikke kunne få et kys, fordi jeg lugtede grimt..

Idag som ikke ryger, forstår jeg ham godt. Jeg kunne ikke drømme om at kysse en ryger *G*..For de lugter ganske rigtigt ikke særlig godt!

Kommentar
Fra : J123

Dato : 01-10-05 20:47

Tak creamy.... Jeg tilstår at jeg var bange, og jeg blev rystet, men jeg kiggede noget. "Hvad er al den tigel tangel de har klistert på min krop, osv.osv" . Det skulle jeg bare pille ved. Det skyldes nok en kæmpe usikkerhed fra min side - om jeg var blevet uhelbredeligt syg. Tankerne var jo mange. Mit lyse sind og gode humør har hjulpet en hel del på at komme igennem det her.
Jeg er ikke frelst ikke - ryger og bliver det aldrig. Det er forbudt at ryge i bilen. Gæster ryger stadig i mit hjem. Fruen af huset er ikke ryger. Det hjælper mig en hel del.
Det er bare ufatteligt at man skal så langt ud før man hører.
Jeg har holdt mig på måtten siden 18 april. Jeg er blevet 11,5 kg tykkere. Jeg er i forvejen et "Madøre" og det har taget til. Derfor mit øgenavn...
Haps

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-05 20:59

Jeg damper sgu videre .-!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-05 21:06

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-05 21:07

</GRØN AMA'R>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-05 21:11

Molo, en mand der mangler ryggrad.

Kommentar
Fra : J123

Dato : 01-10-05 21:19

Klø på Molo... Sådan... He he.
Rygrad har ikke noget med smøger at gøre... Det har noget med mad at gøre.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-10-05 21:25

Ups!..11.5 kg er godt nok meget!!

Du tager med mig på min daglige rute Haps. Mandag, onsdag og fredag løber vi 2x10 kilometer. Tirsdag, torsdag og lørdag begrænser vi det til 1x10 kilometer.
Søndag er hviledag!

Kommentar
Fra : J123

Dato : 01-10-05 21:34

Ja det er lidt for meget... Stofskiftet siger nogen, jeg siger mangel på motion. Det her lyder helt åndsvagt, men jeg har købt de her gangstænger, for bare at komme igang. Jeg ligner røven af 4 division, når jeg vralter derudaf. Det giver dog noget alligevel. Jeg napper 5 km. om dagen, når det kommer over mig. Her kommer ordet "Rygrad" ind i min verden.
Haps.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-10-05 21:46

hehe, de der stænger altså

Sjovt så populært det er blevet, at fise rundt med disse tingester..

Sorry, men jeg morer mig hver gang jeg møder disse gang entusiaster.
Min nabo har samme interesse - og han minder mig mest af alt en forvirret skiløber, på jagt efter sine ski

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-05 21:53

[hør] Jeg troede kun det var; stearinlys,øjne og ost der løber?

Rigtige nørder... : CYKLER !!!

..og sover ALDRIG

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-05 21:57
Kommentar
Fra : J123

Dato : 01-10-05 22:32

HA HA creamy - Du har ret. Det ser sygt ud -Tro mig.... Det er syn for guder, at se en "Fedladen Sveske" som mig vralte derudaf. Jeg var i Norge på sommerferie, og jeg tog en rask tur med mine stave oppe i fjeldet. Det kunne få de Nordmænd til at stå stille med åbent gab og glo efter mig - til de ikke kunne se mig mere. De så ud som om at der var faldet et eller andet ned fra fjeldet, der krampagtig forsøgte at komme op igen.. - Jeg ved ikke hvad de tænkte. Min kondi skal op, og jeg skal tabe mig. Et sted skal man jo begynde. Ikke pive, men kæmp... Mit mål er at kunne løbe 5km. Jeg når mit mål, og jeg kunne godt sætte mig ind i at man kunne blive " Bidt " af motion. Selv på mit niveau har man det godt bagefter.
Haps.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-10-05 22:59

Haps..ja jeg er også eksryger, og har detogså vidunderligt med det. Jeg har også taget 12 kilo på!!!!! Nu er jeg på Nupo-pulver!!!!!! Det er en god kickstarter, jeg har fået mere energi og alt går lidt lettere. Jeg har tabt mig ca 5 kilo over 3 uger. Jeg spiser kun Nupopulver hele dagen. Spiser så aftensmad med familien (ellers bliver det for surt) Naturligvis er det ikke fed sovs og stegt flæsk. I weekenden tillader jeg mig at smovsw lidt, dog med måde.
Det virker fint for mig, da jeg bruger weekendens fritur som motivation...så glæder man sig også endnu mere til weekenden
Forøvrigt...RESPEKT for dit store livsskift

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-10-05 03:43

Tror sg fed sovs med flæsk slår flere ihjel en "grøn amager"?

Kommentar
Fra : J123

Dato : 02-10-05 15:48

Flot mangorossa..
5 kg på 3 uger.. Det er godt nok en sejr. Du er stærk. Den sværeste at arbejde med er sig selv. Respekt for det. Det er nemt at råde andre set i det billede. Du skal bare vide at de indlæg der kommer fra andre motiverer en til at holde ud og fortsætte. Hilsen Haps.

Godkendelse af svar
Fra : mangorossa

Dato : 15-01-06 21:45

Tak for svaret calista.