/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
richard clayderman
Fra : hubi
Vist : 367 gange
50 point
Dato : 20-09-05 23:30

hey jeg leder efter en node som hedder "from a distance", er der nogen der ka fortælle mig hvad bogen hedder, nogen skal være lavet af richard clayderman og james last...

// jesper

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-05 23:55

Gå ind på www.bib.dk og søg

Hvis den findes så finder du den der, og så kan du låne den. Hilsen Arne

P.S.: Du skriver " nogen skal være", men du mener vel "noden skal være", lær at skrive et spørgsmål på dansk UDEN stavefejl, så har du større chance for at få et godt og brugbart svar.

Jesper -> du har tidligere stillet spørgsmål, og jeg har svaret. Men hvis ikke du lærer at stille ordentlige spørgsmål UDEN sådanne dumme stavefejl, så er det lidt svært at hjæle dig. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-09-05 00:00

Citat
UDEN sådanne dumme stavefejl, så er det lidt svært at hjæle dig. Hilsen Arne

Sagde du STAVEFEJL LOOOOOOOOL

Du er den ondelynemig den største psykopat der kan gå på 2 ben

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-09-05 00:03

Shit... Jeg lavede en fejl.... skulle ha' været

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-05 00:10

hubi -> Glem Klumme. Vi ved jo alle at han er syg.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 60 point
Dato : 21-09-05 00:10

Jeg har ikke fundet det med Richard clayderman.
Men prøv evt. selv om du kan finde det.
http://kortlink.dk/ebay/2326

Her er "From a distance"
http://www.ukmusicbooks.com/easypiano.html#row12
Citat
Its Easy To Play Top 50 hits Vol 3 AM958650 £12.99 plus £2 UK postage and packing (£1.50 as extra item)

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-09-05 00:15

Ja jeg skrev hjæle, men du er sikkert klog nok til at kunne se at det var en snublefejl. Du forstod hvad jeg mente. Klummes kommentar er KUN LORT. Der er INTET i Klummes kommentar der er beregnet på at hjælpe dig.

Klumme laver KUN Lort her på Kandu. Se min profil og se hvor mange spørgere JEG har hjulpet. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-09-05 00:17

Arne dit smudsige, underudviklede og ækle væsen... hvordan kan du tillade dig at korrekse andres stavning og i samme indlæg ikke engang selv stave korrekt?

Du er og bliver et ledt, stinkende og modbydeligt psykopatisk monster

Brug nu injurielovgivningen og kom efter mig pleaseee....som du har lovet mig LOOOOOL så kan jeg få lejlighed til at vise gud og hver mand hvlket sygt væsen du er FØJ hvor er du led

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-09-05 00:19

Og du mener ikke at hubis fejl var en snublefejl, som du åbenbart godt kunne forstå alligevel???? DU er syg i hovedet......

Det er da ikke noget problem at finde ALLE dine stavefejl frem igen igen igen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-09-05 00:23

AJiiiiiii - jeg skulle aldrig ha' logget på denne tråd. Nu skal jeg ud og brække mig. Det sker hver gang jeg ser AJ's lede bemærkninger til andre brugere.

Kan Kandu da for fanden ikke snart tage sig sammen og kyle den kræftbyld af helvede til????????? Hold kæft hvor er du led

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 21-09-05 00:27

arne og klumme> stop jeres udgydelser, som intet har med spørgsmålet at gøre !!!
Find en anden tråd at "hakke" på.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-09-05 00:30

Det har da noget med tråden at gøre når den psykopat klandrer en bruger på denne for ham helt typiske men fuldstændig rablende svinske måde.

Det vil han blive konfronteret med hvergang.... take it or leave it jakoe....... og egentlig er det vel heller ikke dit bord

Godkendelse af svar
Fra : hubi

Dato : 21-09-05 19:26

Tak for svaret jakjoe.

ps. angående stavningen, så VAR det en fejl, jeg mener derimod god at folk kan forstå mine spørgsmål, folk har da kunne svare på dem jeg har stillet.! så vil jeg os gi Klumme ret i at hvis man begynder at klantre andres stavefejl, og så man SELV laver stavefejl, så skal man helt lade være!! det kunne os være jeg var ordblind, så er det ikk særlig smart og få at vide man er dårlig, det styrker i hvert fald ikk selvtilliden!

men tak for svarene...

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 21-09-05 20:02

Jeg siger også tak.

mvh
jakjoe