/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Rensning af dødtrinet
Fra : nivi
Vist : 306 gange
20 point
Dato : 22-10-02 14:00

Vi har fået vores trapper afhøvlet, men mangler nu selve dødtrinet. Problemet er bare at der er så meget lim (efter gulvtæppet) og maling rester på og der er ikke så meget plads til at bruge de helt store maskiner. Vi har prøvet at skrabe, lakfjerner, og slibe det af, men det tager faktisk en evighed.

HVORDAN FÅR JEG HURTIGST MULIGT DET GAMLE LIM OG MALING AF PÅ DØTRINET?

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 20 point
Dato : 22-10-02 19:02

Jeg ville forsøge med at lægge nogle klude opblødt i acetone (sørg endelig for god udluftning) Lad det ligge i et kvarters tid, så tror jeg du kan skrabe det af.
Venligst
Mango

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 22-10-02 20:18

prøv at låne en trekantsliber, den kan komme til næsten alle steder...

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 22-10-02 21:15

jeg kom til at tænke på at en raspe måske vil være mere nyttig hvis det ligger i "klatter"
ellers vil jeg tilslutte mig trekantsliberen med grovkornet sandpapir.

vh
dorthe

Godkendelse af svar
Fra : nivi

Dato : 23-10-02 14:08

Tak for svaret mango.
Desvæære falder kludene bare af, og det er ca ti dødtrin, så det bliver nok lidt for omstændig.