/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Velo solex
Fra : td1012
Vist : 1460 gange
50 point
Dato : 20-09-05 17:45

Jeg har lige anskaffet mig en Velo solex fra 1967, og er faktisk blevet rigitg "BIDT" af den knallert, og skal helt sikkert have flere. Utrolig enkelt mekanik, som selv jeg kan finde ud af

Men er der ikke flere herinde, som har samme interesse og evt kunne tænke sig at snakke sammen ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-09-05 19:39

Et forsigtigt gæt fra mig...jeg tror du skal sætte spørgsmålet under knallerter. Troede lige det var et spørgsmål om Velux vinduer eller såån

Kommentar
Fra : td1012

Dato : 20-09-05 19:40

UPS, jeg prøver under knallert, skal lige lære det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-09-05 19:43

Hej ser lige du er ny.... velkommen til kandu

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-09-05 00:52

Velo Solex er ikke en knallert, men en cykel med hjælpemotor

Min storesøster havde sådan en, da hun var teenager. Jeg prøvede den selvfølgelig - god "cykel" - og man kunne jo altid hjælpe lidt til med pedalerne

td1012 - velkommen til!

Hanne