/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Uro i benene
Fra : aks
Vist : 1778 gange
50 point
Dato : 22-10-02 10:49

Er der nogle som har et godt råd omkring uro i benene især om natten hilsen Anna

Accepteret svar
Fra : mcloud

Modtaget 60 point
Dato : 22-10-02 11:04

hej Anna
lig lidt højere med benene og lad være med at ryg lige inden du går til ro.Det virker for mig
mvh mcloud

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-10-02 12:44

Jeg kan anbefale noget massageolie der hedder WELEDA med arnika, til at massere og smøre din fødder og ben med. Der styrker blødkrdsløbet kanon godt, og så varmer det...og dufter rigtig dejligt.
Ellers er vekselbade, altså sidde med fødderne skiftevis i koldt og varmt vand, et par minutter i hver også rigtig godt.
Venligst
Mango

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-10-02 13:18

Hej Anna
Ved at søge på Uro på www.dsgnet.dk DSGnet Helse og Bio Reference, fandt
jeg 26 artikler om Uro i forskellige sammenhænge.
Med venlig hilsen
Ole

"aks" <aks.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Y78t9.156157$Qk5.5755023@news010.worldonline.dk...
> Er der nogle som har et godt råd omkring uro i benene især om natten
> hilsen Anna
skummet eller lægge det ud i sneen ? Bliver det så ikke rent nok ?
> Hilsen Anna
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-10-02 13:41

Ole wrote:
>
> Ved at søge på Uro på www.***.dk DSGnet Helse og Bio Reference, fandt
> jeg 26 artikler om Uro i forskellige sammenhænge.

Hej Ole

Ved at besøge http://www.usenet.dk fandt jeg en masse interessante
oplysninger om, hvordan nyhedsgrupperne fungerer. Man kan blandt andet
læse, at reklamer ikke er velkomne i denne gruppe, se
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.helbred.behandling.alternativ. Man
kan også lære om citatteknik på
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html, hvor man for eksempel
kan læse, at man bør placere sine svar under det, man citerer andre for
- vel og mærke, efter at man har klippet unødvendige dele af det
citerede fra.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-10-02 15:39

"Kim Ludvigsen" <ludvig@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3DBFD35A.6674@mail.dk...
> Ole wrote:
> >
> > Ved at søge på Uro på www.***.dk DSGnet Helse og Bio Reference, fandt
> > jeg 26 artikler om Uro i forskellige sammenhænge.

Hej Kim
En ting der er ganske sikker på usenet er at møde løftede pegefingre.

Jeg opfatter reklame som et kommercielt fenomen der har som formål at sælge
noget.

Der er tusindvis af gratis råd og vejledninger på www.dsgnet.dk og en hver
henvisning til siden må rimeligvis betragtes som en hjælp til alle med
spørgsmål om helbedsmæssige problemer.

Jeg går ud fra at dette er formålet med denne gruppe.

Med venlig hilsen
Ole

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-10-02 16:48

Ole wrote:

> Hej Kim
> En ting der er ganske sikker på usenet er at møde løftede pegefingre.

især når man overtræder fundatserne.....

> Jeg opfatter reklame som et kommercielt fenomen der har som formål at
> sælge noget.

ikke nødvendigvis.... det kan også være et stunt for at få flere hits.....
hvilket er den opfattelse jeg har fået af dine indlæg....

> Der er tusindvis af gratis råd og vejledninger på www.dsgnet.dk og
> en hver henvisning til siden må rimeligvis betragtes som en hjælp til
> alle med spørgsmål om helbedsmæssige problemer.

ja men sku da ikke når der kommer mere end 5 seperarte indlæg med enslydende
indhold på samme dag og endda inden for få timer... så stinker det langt væk
af spam, og det er i høj grad uønsket....

> Jeg går ud fra at dette er formålet med denne gruppe.

formålet med denne gruppe er:
2. Beskrivelse:
Debat om alternativ behandling, herunder plantemedicin, akupunktur,
zoneterapi, ortomolekylær medicin, healing etc.

3. Fundats:
Formålet med gruppen er debat om alternativ behandling.
Eksempler på emner, som hører hjemme i gruppen:

- Plantemedicin
- Massage, zoneterapi, akupunktur
- Healing
- Traditionel medicin (kinesisk, indisk, dansk etc.)
- etc....?

Køb/salg og uopfordrede reklamer er ikke tilladte (der henvises til en
relevant dk.marked-gruppe).

Indlæg med vedhæftede filer er ikke tilladte.

jeg kan ikke se at det noget sted står at det er tilladt at spamme med
henvisninger til en hjemmeside......
desuden står der tydeligt :
7. Moderering:
Ingen reklamer tilladt, ellers ikke.

du kunne have gjort det på en mere hensigtsmæssig måde......
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-10-02 18:30

Hej Sabina
Der da godt at vi janteloven, hvad skulle vi gøre uden. Måske forvente det
bedste fra andre menesker i stedet for det værste, og hvem kan bruge hits
til noget som helst på en reklamefri side.
Kærlig hilsen
Ole

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
news:xaTv9.196580$Qk5.6847019@news010.worldonline.dk...
> Ole wrote:
>
> > Hej Kim
> > En ting der er ganske sikker på usenet er at møde løftede pegefingre.
>
> især når man overtræder fundatserne.....
>
> > Jeg opfatter reklame som et kommercielt fenomen der har som formål at
> > sælge noget.
>
> ikke nødvendigvis.... det kan også være et stunt for at få flere hits.....
> hvilket er den opfattelse jeg har fået af dine indlæg....
>
> > Der er tusindvis af gratis råd og vejledninger på www.dsgnet.dk og
> > en hver henvisning til siden må rimeligvis betragtes som en hjælp til
> > alle med spørgsmål om helbedsmæssige problemer.
>
> ja men sku da ikke når der kommer mere end 5 seperarte indlæg med
enslydende
> indhold på samme dag og endda inden for få timer... så stinker det langt
væk
> af spam, og det er i høj grad uønsket....
>
> > Jeg går ud fra at dette er formålet med denne gruppe.
>
> formålet med denne gruppe er:
> 2. Beskrivelse:
> Debat om alternativ behandling, herunder plantemedicin, akupunktur,
> zoneterapi, ortomolekylær medicin, healing etc.
>
> 3. Fundats:
> Formålet med gruppen er debat om alternativ behandling.
> Eksempler på emner, som hører hjemme i gruppen:
>
> - Plantemedicin
> - Massage, zoneterapi, akupunktur
> - Healing
> - Traditionel medicin (kinesisk, indisk, dansk etc.)
> - etc....?
>
> Køb/salg og uopfordrede reklamer er ikke tilladte (der henvises til en
> relevant dk.marked-gruppe).
>
> Indlæg med vedhæftede filer er ikke tilladte.
>
> jeg kan ikke se at det noget sted står at det er tilladt at spamme med
> henvisninger til en hjemmeside......
> desuden står der tydeligt :
> 7. Moderering:
> Ingen reklamer tilladt, ellers ikke.
>
> du kunne have gjort det på en mere hensigtsmæssig måde......
> --
> Knus Sabina
>
> www.MandeZonen.dk
> Danmarks førende mandeportal.
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-10-02 18:36

Ole wrote:
> Hej Sabina
> Der da godt at vi janteloven, hvad skulle vi gøre uden.

nu aner jeg ikke hvad du taler om, men det var faktisk en venlig henstilling
til hvordan du bør opføre dig i et forum som dette, både fra min side og fra
Kim....

>Måske
> forvente det bedste fra andre menesker i stedet for det værste,

måske burde man lære spillereglerne at kende før man kaster sig ud i
spillet......
usenet er et offentligt forum og derfor er der nødt til at være nogle
retningsliner...... det er blot dem vi gør dig opmærksom på....

> og
> hvem kan bruge hits til noget som helst på en reklamefri side.

you tell me..... hvis du vil henvise til siden er du velkommen til at gøre
sådan i din signatur.... fire liner hvor du kan skrive nøjagtig hvad du
vil...... måske du skulle undersøge sagen lidt?

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-10-02 19:20

Sabina Hertzum wrote:
>
> Ole wrote:
>
> > Der da godt at vi janteloven, hvad skulle vi gøre uden.
>
> nu aner jeg ikke hvad du taler om, men det var faktisk en venlig henstilling
> til hvordan du bør opføre dig i et forum som dette, både fra min side og fra
> Kim....

Jeg sendte ham en mail, da han begyndte at sende sine reklamer til flere
grupper, fordi jeg ikke vidste, om han så henvisningen her. Han svarede
med noget lignende ovenstående, og jeg forsøgte så at forklare ham, at
henvisningen var venlig ment, så han kunne undgå en henvendelse fra
udbyderen.

Han er åbenbart tungnem. Han har netop sendt et nyt indlæg til
dk.helbred, og jeg har netop sendt endnu en klage til hans udbyder -
abuse@post.tele.dk, hvis andre skulle have lyst til at følge trop.

Og hvis du stadig læser med, Ole, så skal du vide, at det er yderst
sjældent, jeg klager til en udbyder over indlæg i nyhedsgrupperne. Jeg
tror kun, det er sket én gang før i mine efterhånden mange år på nettet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-03-03 18:07

Hej Anna
Jeg har et produkt der kan hjælpe mod det, så send en mail til mig, så vil
jeg meget gerne kontakte dig angående dette. Det er godkendt i Danmark og
bliver brugt som kost tilskud i hverdagen, desuden giver det et ekstra
energi tilskud.
Send en mail til mig på ronberg@hardworking.dk

Venlig hilsen
Brian

"aks" <aks.news@kandu.dk> wrote in message
news:Y78t9.156157$Qk5.5755023@news010.worldonline.dk...
> Er der nogle som har et godt råd omkring uro i benene især om natten
> hilsen Anna
skummet eller lægge det ud i sneen ? Bliver det så ikke rent nok ?
> Hilsen Anna
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-03-03 21:38

"Brian" <ronberg@hardworking.dk> skrev i en meddelelse
news:A%59a.110084$Hl6.10095385@news010.worldonline.dk...
> Hej Anna
> Jeg har et produkt der kan hjælpe mod det, så send en mail til mig, så vil
> jeg meget gerne kontakte dig angående dette. Det er godkendt i Danmark og
> bliver brugt som kost tilskud i hverdagen, desuden giver det et ekstra
> energi tilskud.
Aloe Vera Drikke Gel?

Mvh
Timo

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-03-03 11:40

> "aks" <aks.news@kandu.dk> wrote in message
> news:Y78t9.156157$Qk5.5755023@news010.worldonline.dk...
> > Er der nogle som har et godt råd omkring uro i benene især om natten
> > hilsen Anna

Hej Anna.

Min mor brugte altid at binde en uldsnor om hver ankel, hun sagde at det hjalp.

Hilsen Johnny H. Nielsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-05-03 13:18

"Brian" <ronberg@hardworking.dk> wrote in message
news:A%59a.110084$Hl6.10095385@news010.worldonline.dk...
Hej Brian, du skrev:

> Det er godkendt i Danmark og
> bliver brugt som kost tilskud i hverdagen, desuden giver det et ekstra
> energi tilskud.
Bare af ren nysgerrighed; Hvad er det for en godkendelse dit produkt har?
Hvem har godkendt det?

Timo

Kommentar
Fra : stigeric

Dato : 31-08-03 21:35

'Uro i benene' eller 'urolige ben' eller mere rigtigt 'Restless Legs Syndrome' er en sygdom, der kan behandles. Læs mere på hjemmesiden: www.restlesslegs.dk.

Denne hjemmeside er oprettet af Patientforeningen for Restless Legs Syndrome (RLS), som er en af mange patientforeninger i den vestlige verden, der inden for de senere år er opstået for at hjælpe de ca. 10 % af befolkningerne, som lider af sygdommen Restless Legs - her i landet bedst kendt som 'uro i benene'.

Kommentar
Fra : stigeric

Dato : 31-08-03 21:36

'Uro i benene' eller 'urolige ben' eller mere rigtigt 'Restless Legs Syndrome' er en sygdom, der kan behandles. Læs mere på hjemmesiden: www.restlesslegs.dk.

Denne hjemmeside er oprettet af Patientforeningen for Restless Legs Syndrome (RLS), som er en af mange patientforeninger i den vestlige verden, der inden for de senere år er opstået for at hjælpe de ca. 10 % af befolkningerne, som lider af sygdommen Restless Legs - her i landet bedst kendt som 'uro i benene'.

Kommentar
Fra : stigeric

Dato : 31-08-03 21:38

'Uro i benene' eller 'urolige ben' eller mere rigtigt 'Restless Legs Syndrome' er en sygdom, der kan behandles. Læs mere på hjemmesiden: www.restlesslegs.dk.

Denne hjemmeside er oprettet af Patientforeningen for Restless Legs Syndrome (RLS), som er en af mange patientforeninger i den vestlige verden, der inden for de senere år er opstået for at hjælpe de ca. 10 % af befolkningerne, som lider af sygdommen Restless Legs - her i landet bedst kendt som 'uro i benene'.