/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
xp home eddition
Fra : graahede
Vist : 302 gange
100 point
Dato : 20-09-05 17:03

jeg vil ligge xp pro ind på min computer, den har xp home eddition nu.Men den vil ikke formattere, den skriver at det system jeg har nu er nyere, end det jeg vil ligge ind.hvad gør man så?

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 20-09-05 17:07

Hej, du skal afinstallere din sikkerheds opdatering SP 2 først

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 20-09-05 17:09

også virker det

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 20-09-05 17:11

Eller også skal du bare Boote Cd´en så skulle der ikke være problemer.
Altså sæt Ny Cd i genstart, muligt, den skal stilles, til at Boote fra CD drevet i Bios, så trykker du bare DEL under opstart, og sætter CD drevet som 1 ste BOOT

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 17:16

graahede er din maskine oem baseret ????????

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 20-09-05 17:42

hvad er det

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 20-09-05 17:44

hvad er hvad

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 20-09-05 17:47

Du booter på xpèn springer det første billede med repair over, trykker F8 i det næste, på det næste billede trykker du ESC, trykker L for, at slette partitionen, trykker O for, at oprette, derefter formateres automatisk.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 20-09-05 17:48

Du booter på xpèn springer det første billede med repair over, trykker F8 i det næste, på det næste billede trykker du ESC, trykker L for, at slette partitionen, trykker O for, at oprette, derefter formateres automatisk.
First boot i bios skal stå til cdrom.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 18:28

graahede - hvis du har xp home på den måde at den lå på maskinen da du fik den - så er den baseret på at skulle være der - oem -

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 20-09-05 18:30

Og, den kan til enhver tid slettes. hi/hi

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 20-09-05 18:34

Jeg har næsten lige selv haft samme problem, i forbindelse med Norman,
Kunne ikke geninstallere XP, medmindre, jeg fjernede Service Pack 2, hvilket tager en evighed, eller du Booter, og bare lader det køre, og sletter det du vil have slettet/formateret.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 18:34

tjaaaah - men ikke altid uden problemer og det er synd at lokke nogen til det hvis de ikke lige ved hvad der kan ske !!!

Accepteret svar
Fra : smxxx

Modtaget 110 point
Dato : 20-09-05 18:39

Hopper fra her.
Jeg lokker ikke nogen... Hvad er nu det for noget.
Troede han skulle have formateret sin disk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 19:02

smxxx - du skal ikke hoppe af pga hvad jeg skriver - har desværre blot set for mange med oem pc´ere der har fået megaproblemer - og hvem siger at graahede ikke kan håndtere det ???
Det var blot en lille påmindelse fra min side

Godkendelse af svar
Fra : graahede

Dato : 20-09-05 19:03

Tak for svaret smxxx.tak for svarene alle sammen, det var indstillinger i bios der skulle ændres.Er der et sted jeg kan downloade service pack 2 fra

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 20-09-05 19:07
Kommentar
Fra : miritdk