/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Opdatering af Nokia_6220!
Fra : Moonchile
Vist : 427 gange
60 point
Dato : 20-09-05 16:50

Kan man selv opdatere en NOKIA_6220 årgang 2003 og hvis man kan, hvordan??
Kan ikke bruge alle mobilens funktioner, som f.eks. GPRS og E-Mail Funktioner. Da jeg konsulterede TDC (hvor jeg har abonement) om problemet, fik jeg den besked at mobilen skulle OPDATERES, hvilket jeg syntes var mærkeligt, da jeg havde købt den ca. 9 mdr. tidligere igennem mit forsikringsselskab.- -
Blev først opmærksom på problemet ½år efter jeg havde købt den, da jeg på det tidspunkt skiftede mobilselskab fra DEBITEL til TDC. DEBITEL har/udbyder ikke disse funktioner, derfor skiftede jeg til TDC, kun for at opdage at min mobil ikke kunne modtage TDC´s OPSÆTNINGER til GPRS + FLY osv.

Kommentar
Fra : td1012

Dato : 20-09-05 19:34

Nej du kan ikke selv opdatere din mobil, men det kan du få gjort gratis indenfor et år efter du har købt din mobil.
Jeg har selv en mobil som jeg har fået opdateret flere gange hos :http://www.telecare.dk/dansk/

Du skal bare medbringe dit faktura og huske at alt på mobilen bliver slettet, og det tager ca 4 timer

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 21-09-05 00:23

Hej
Det kan godt opdateres her i Århus til den sidste version,men det koster mellem 50-100 kr.

Kommentar
Fra : Moonchile

Dato : 24-09-05 03:38

Har læst begge svar jeg har fået, og tak for dem!!

- - Til: "td1012". Har også været inde at kigge på det link til telecare, du gav mig. Jeg mener det nu er over et år siden nu, siden jeg købte mobilen, så jeg må vel selv betale for det. For mig ser det på hjemmesiden "telecare" ud som om man skal sende mobilen ind. Hvordan kan det nåes på 4 timer ?? Ved du hvor meget det koster hos telecare??

- - Til "jabalya" fra Århus. Den måde du skriver det kan gøres på, lyder noget lettere, end at skulle sende den ind. Er der NOGEN der kender evt. steder i KBH. (hvor jeg bor), hvor man som i Århus bare kan gå ind at indlevere mobilen??

Accepteret svar
Fra : td1012

Modtaget 60 point
Dato : 25-09-05 09:21

Jeg indleverer altid min i butikken.
Hvis du oppe i højre hjørne trykker på "Walk-in servicecenter" kan du se at der bla er afdelinger i: Lyngby Hovedgade 76, 2800 Kgs,Lyngby og Fiolstræde 17C, 1171 København K.

Jeg har altid fået rigtig god service og det tager som tidligere skrevet kun 4 timer

Godkendelse af svar
Fra : Moonchile

Dato : 27-09-05 02:27

Tak for svaret td1012. - - Du ville have fået topkaraktér, hvis du havde fortalt lidt om prisen, som jeg bad om anden gang jeg skrev. Ja, på en måde ville det være mest fair hvis Jabalya fra Århus fik nogle af Pointene, men det kan vist ikke lade sig gøre.

Ville også gerne have haft at vide om dit svar kun gælder for NOKIA 3220, som jeg jo spurgte ud fra, eller om det gælder alle Mobiltelefoner?? Jeg går ud fra det er det sidste, der er det rigtige !