/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kender du den her sang??
Fra : AhHaIC
Vist : 433 gange
50 point
Dato : 20-09-05 13:37

Nogen der kender kunsteren og navnet på den her sang.. End dame der synger.. Er et gammelt radiohit, synger i omkvedet: "He loves me, he loves me not... He loves me, he loves me not, Ups.. (et eller andet)"

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-09-05 13:41

Garanteret abba. De skide hippier..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-09-05 13:49

LOL epi ..Du kommer til tider med nogle herlige udbrud!

Skide hippier?!...Den er jeg med på, men om det er en Abba sang?! ..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-05 13:57
Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-05 14:38

Det må være denne, som du har hørt, de ser da meget kvindelige ud

http://eng.tatysite.net/music/index.php?lyrics=26

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 20-09-05 14:45

Niks er ingen af dem -ellers nice try

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 15:13

holly wagner har sunget he loves me........

jeg kender ikke sangen - men et bud der dukker op på søgning kan være:
http://eng.tatysite.net/music/index.php?lyrics=26

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-05 15:24

Fin søgning mirit

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-09-05 15:40

Allright.. måske ikke ABBA, men det er kun Beatles og Abba der synger noget med "love me". Det er en kvinde der synger, ERGO er det IKKE beatles. Det er en simpel udelukkelsesmetode!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 15:42

åh ja tante ans - alt efter hvor man søger så var det nu det første der dukkede op

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-05 15:46

Et eller andet siger mig at den ikke hedder "He loves me"

Jeg tror, den er fra en dansk film, men er ikke helt sikker.

Et skud i tågen er filmen Okay med Paprika Steen, hvor Louise Hart bl.a. sang Okay, men jeg kan ikke finde soundtracket (aflytte det)

Et gammelt radiohit, hvor gammelt?
Tiden går jo hurtigt, når man ikke er på kandu

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 20-09-05 15:47

Mon ikke det er Whitney Houston - "How will I know?": http://www.lyrics4all.net/w/whitney-houston/u/how-will-i-know.php

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 20-09-05 16:00
Kommentar
Fra : jqb

Dato : 20-09-05 16:12

Nu blev der jo ikke spurgt om om der var nogen der kunne vise hvordan man søger i Google

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 20-09-05 16:24

Nope - det er Wrong Daisy (hader det nummer) og det er Maria Frank, der har lavet det

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 20-09-05 16:26

Sorry - helt korrekt :"Whoops wrong daisy"

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 20-09-05 16:29
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 16:32

hvis det er et rigtig gammel nummer - så er det nok the tornettes
se under GONE MISSING
http://www.colorradio.com/Tonettes.htm

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 20-09-05 16:35

Hm.... du skal lige kopiere hele linket og sætte ind, ved ikke helt, hvorfor linket "bryder"

Så vidt jeg husker, er omkvædet :

"He loves me, he loves me not... He loves me, he loves me not,
whoops - wrong daisy
I must have been crazy"

og det ER den...

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 20-09-05 16:40

Stadi ingen der har fundet frem til den rigtige - men tak for ihærdigheden.. Det var et raidohit for 2 - 5 år siden, en unge pige i 20erne..

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 20-09-05 16:42

Jeg tror du har ret, Erling.

Man må til gengæld konstarere at ordet "gammelt" er temmelig relativt når det gælder om musik

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 20-09-05 16:46

Det har du klart ret i....jqb. Hvis det er gammelt, må min musiksmag være sådan lidt oldsagsagtigt. Men det må jeg jo så leve med - kvaliteten er højere.

AhHAIC - har ikke højttaler på min PC, så jeg kan ikke selv lige høre, om du har den del af teksten med, som du eftersøger - men jeg vil sgu' næsten vædde en kasse øl på, at det er Marie Frank. Se, om du evt. kan finde det som MP3 - så kan du selv høre det"

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 20-09-05 16:51

Tror sagtens det kunne være Marie Frank.. 5min, så finder jeg ud af det

Accepteret svar
Fra : jqb

Modtaget 50 point
Dato : 20-09-05 16:59

Jeg ikke få dit link til at virke, Erling. Men man kan høre et klip her: http://www.mariefrank.dk/disco_swim_uk.html.

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 20-09-05 17:01

Yes ... det er nummer 4 whoops daisy!! -tak skal du ha jqp

Godkendelse af svar
Fra : AhHaIC

Dato : 20-09-05 17:03

Tak for svaret jqb.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 17:04

albummet Ludi Invalidi -

nemlig !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-05 17:07

Det var da erling_l der fandt løsningen på dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 20-09-05 17:09

Ja - det burde være Erlings point. Til gengæld kunne jeg gødt tænke mig at vide hvorfor svaret kun er tre stjerner værd???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 17:11
Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-05 17:12

Dit link virker ikke jqb.

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 20-09-05 17:14

ups - nej, jeg kan se der er kommet et punktum for meget med til sidst: http://www.mariefrank.dk/disco_swim_uk.html

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-05 17:34

Dit svar var da ikke stjerner værd det var erling, der fandt løsningen og dit link duede ikke, men AhHaIC kunne bruge det

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 20-09-05 17:53

Jeg skrev heller ikke "mit svar", men "svaret". Hvordan kan det være mere rigtigt end det rigtige svar???

Dine egne kommentarer er sgu da heller ikke noget værd, så slap lige af!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-05 18:00

Mit svar var ikke det rigtige og det var dit heller ikke, men det var erlings svar.
Det var først efter at han havde givet svaret (erling), at du kom med et link, som kun AhHaIC kunne bruge.

erling_l

Hvis du stadig følger med, så har jeg oprettet en tråd til dig

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 21-09-05 08:04

Jeg har ALDRIG sagt at mit svar var det rigtige - jeg har derimod sagt at ErlingL skulle have haft pointene. Jeg spurgte bare om hvordan det kunne være at svaret kun blev bedømt til tre stjerner.

Men du kritiserer mig for at finde et link for at hjælpe, eller hvad? I mit hoved er det ligesom pointen med at være her.

Kommentar
Fra : Chiquitita

Dato : 30-08-07 17:54

Jeg kan sige med garanti at det ikke er en ABBA sang!!