/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Huske koder og brugernavn automatisk !!
Fra : import
Vist : 555 gange
25 point
Dato : 20-09-05 10:17

Jeg har fået nyt brugernavn og kode til en internetservice, men mit gamle brugernavn bliver ved med at blive husket selvom jeg snart har tastet den nye mange gange, hvor er det lige man sletter eller ændrer dette !

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 10:21

funktioner - internetindstillinger - indhold - autoudførelse - slet ryd adgangskoder .

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 35 point
Dato : 20-09-05 10:22

fjern fluebenet i adgangskoder og formularer hvis du alligevel altid taster dine login´s

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 20-09-05 13:47

Hej
Når du prøver igen, med en der dukker op, som du ikke vil have.
Så marker den, og tryk DEL.
Så kommer den ikke igen mere.

Godkendelse af svar
Fra : import

Dato : 20-09-05 14:39

Tak for svaret miritdk. Det var lige det der skulle til TAK

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 15:18

selvtak