/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Webbyen.dk
Fra : maya123
Vist : 487 gange
50 point
Dato : 20-09-05 06:18

Hej
Er der andre der har hjemmesider på http://www.webbyen.dk Jeg har i to dage haft store problemer med at komme ind på siderne. Det er kun på dette websted. Jeg har prøvet at sende en mail til support@webbyen.dk men ved ikke om det er den rigtige adresse. Jeg har betalt for to websider derinde og vil meget gerne ind og vedligeholde mine sider.
Har du også et problem med at komme ind på din hjemmeside ????? Hvorlænge har du haft problemet ???
Mvh Maya

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 20-09-05 10:04

Webbyen fungere igen, noget med et bundkort og en server.
Den der skriver en venlig hilsen til mig her, får pointene så vi kan få lukket spørgsmålet.
En grå dag og webbyen nede, så hvad med lidt opmuntring

"Først til mølle"
Mvh Maya123

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 10:17

der har været problemer men den kører fint igen

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 20-09-05 10:18

ooooOOOOOooopppssss sorry - havde ikke set dit indlæg - maya123

Godkendelse af svar
Fra : maya123

Dato : 20-09-05 10:38

Tak for svaret miritdk.
Dit ooooOOOOO osv var godt nok til min dag..... god dag til dig fra Maya

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-09-05 10:51

Det er SNYD !

Jeg skrev dette indlæg kl. 8.26 idag :

Citat
Keldd har en side på webbyen, men den kan jeg ikke komme ind på nu : http://www.keldd.webbyen.dk/

Han har en 'gammel' side, fra da han var på besøg hos mig, med et billede af min computer. Det kan jeg stadig se :

http://www.keldd.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=550252&side=&webside=4450086

</MOLOKYLE>

...men så gik kandu.dk ned

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 10:59

- jaja - selv indlæg der bliver skrevet forsent kan overraske -

hvor ER det synd for dig molo

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 20-09-05 18:18

Molo din stakkel, tør øjnene og tag en småkage, du må gerne tage to....

PS. Webbyen er nede igen Det sgu rigtigt...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 18:30

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 18:31

kom nu med et dementi maya123 - den er ikke nede

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 21-09-05 07:04

Jow desværre, her til morgen, nede igen.......de har da store problemer......håber de snart får styr på det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-05 08:41

håber den er oppe igen - har lige checket og den kører da - det er vel ikke dig der har en dårlig forbindelse ????

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 21-09-05 08:47

Gider du lige prøve min hp, jeg får siden kan ikke vises:

http://www.maya123.webbyen.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-05 09:10

den er godt nok utilgængelig - nu har jeg prøvet din med negativt resultat - og et par stykker til - der er ok - såååååå tror du skal kontakte dem omkring problemet !!!!!

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 21-09-05 09:19

Hej miritdk
Mange tak, ja de er godt nok langt ude, det er på 3. dag nu.
Bare vent, der skal nok komme flere spørgsmål om webbyen i de nærmeste dage, hvis det ikke snart kommer op at køre.
Jeg skrev til dem i går og fik det svar med serverproblemer....
Hav en god dag.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-05 09:20

ilm og pas på blodtrykket