/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Sjove ultralydbilleder
Fra : nebis
Vist : 627 gange
400 point
Dato : 20-09-05 00:00

Hejsan,

Jeg vil gerne lave en lille sjov collage til en gravid veninde. Collagen skal gerne være med nogle lidt sjove ultralydbilleder, hvor fosteret/barnet har nogle karakteristiske træk efter enten hende eller faren til barnet, fx. kan de begge godt li' fodbold og specielt FCK, så tænkte et-eller-andet med at give barnet fodboldstøvler på eller en fodbold inde i livmoderen. Dette ville dog være lettere, hvis et sådant billede allerede eksisterede. Har søgt på nettet uden held, så håber I måske kan hjælpe.

Iøvrigt så jeg en gang et ultralydbillede, hvor det så ud som om fosteret/barnet kørte bil. Er der nogen, der kan finde dette eller lignende billeder.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : ub40nr1

Dato : 20-09-05 00:10

Hej nebis

Har du prøvet søge på google.dk og på ultralydsbilleder?

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 20-09-05 00:21

Ja, har prøvet at søge på alt, hvad jeg kan komme i tanker om, så som ultrasound, scan, scanning, embryo, featus, baby, child, soccer, football og kombinationer af disse...

Kommentar
Fra : ub40nr1

Dato : 20-09-05 00:22

Her er lige et link, men der er ingen sjove, mon ik selv du kan være lidt kreativ og lime div ting på, klip eventuelt noget ud fra en avis, så har det nogenlunde samme farve som billedet.

Kommentar
Fra : ub40nr1

Dato : 20-09-05 00:22
Kommentar
Fra : ub40nr1

Dato : 20-09-05 00:23

her er der søgt på baby scanning prøv se sider igennem, håber du finder noget du kan bruge

http://images.google.dk/images?svnum=10&hl=da&lr=&q=baby+scanning

Kommentar
Fra : ub40nr1

Dato : 20-09-05 00:40

du kan søge på baby eller foster, ultralyd, ultralydbilleder, eller scanning, der dykker en masse billeder op, den finder ikke noget hvis du sætter ordet sjov indi, men prøv med fodbold og scanning eller noget af det andet.

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 20-09-05 01:07

ub40nr1 > Ikke for noget, men min pointe var jo lidt at jeg allerede har prøvet at søge på disse ting, og ville derfor høre om der var nogen, der kunne finde/ligger inde med et sådant billede...

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-09-05 01:27

Kan du ikke scanne et ultralydbillede og så manipulere diverse sjov ind? Det ville jeg nok gøre.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 400 point
Dato : 20-09-05 07:34

nebis, jeg har billedet, hvor babyen kører race hvor kan jeg sende det til??

Godkendelse af svar
Fra : nebis

Dato : 20-09-05 13:05

Jeg har selv fundet det langt om længe, fandt siden http://www.ob-ultrasound.net/goodwork.html

Så det bliver ikke lige nødvendigt at sende det, men Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-09-05 14:22

hmmm.... det var da så lidt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-09-05 14:37

ehm.... jeg fik jo slet ikke hjulpet dig, men så måske jeg kan det en anden gang