/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til natmaden .................
Fra : bennymanden
Vist : 443 gange
50 point
Dato : 19-09-05 23:58

Natmaden -> det er udmærket med dine "tips"
--------------------------------------
..... men, som mange andre før mig; husk på den service du får her på sitet er ganske gratis ....... eller HVAD ?
... det er rigtigt, at de har mange problemer "derinde" -- men når alt kommer til alt, så er det (alt til trods) til glæde for mange, og vi håber at det snart bliver bedre
Det håber jeg
poængerne er dine
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 00:03

PRØV at kikke på "VIVA" - den er GODDDDD ha-ha

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-09-05 00:11

Ja benny... men gratis eller ej, så er det vel ikke for meget at be om en lille breefing, i stedet for teamets totale tavshed. Det er så flabet af dem, for de kunne så nemt som ingenting smide en besked i et tip. Men det er jo åbenbart deres holdning, at de vil skide brugerne et stykke

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 00:22

OK - Klumme - der må jeg give dig ret -
en lille meddelelse - f.eks. gennem et TIP - det ville være fint, men nu har du selv været med så længe, at det MÅ du ikke forvente dig ......
Jeg vil give dig ret: GRATIS ELLER EJ - så kunne der godt være lidt "service" - eller hvad man må kalde det overfor brugerne - men det ER der ikke - godt mod min ven
mvh
z
<\\>Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 00:37

Jeg kommer igen -- i morgen fomiddag
for nu ....

<\\Benny

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 60 point
Dato : 20-09-05 00:41

øh hvad er 'VIVA' ???

bennymanden Jeg er bare træt af manglende information. og ville nu gerne provokere et svar frem.
Ikke et gæt fra en bruger, der er noget mystik omkring kandu, den totale tavshed.
Havde jeg haft en ligende side kørende , så ville jeg være flov.
Det ville da være i egen interresse at have en dialog med fiskene i akvareiet.
Så derfor foreslaget til et felt med driftstatus, som passende kunne være der hvor stjernerne aligevel aldrig er.
når dette mustik foregår over længere tid , kommer føelsen da også at man ikke er lidt info værdig.

Giver også klumme ret.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 00:48

Natmaden -> du har osse ret, der er ikke meget "kundeservice" her i butikken
------------------------------------------------
VIVA er en musikkanal på "Astra" (gratis parabolkanal) ......
poængerne ER dine - på genhør " natmaden"

mvh
<\\Benny

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 00:51

Tak for svaret natmaden.
.... du har ganske ret - fortsættelsen ER spændende
---------------------------------------
.... jeg er fortrøstningsfuld - det kan vel ikke blive værre

snakkes ved ....
<\\Benny

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-09-05 19:42

Selv tak Benny
VIVA Er også navnet på det lokale beboerblad, hvor at jeg bor
Jo det kan nok blive værre, men så tror jeg at jeg stopper med kandu,
Sørgeligt da der jo findes en masse gode mennesker som man kommer til at kende,
sikkert på en måde , som ikke ligner den , som hvis at man mødte dem på gaden.

Jeg har lidt for mange tråde i gang, og vil til at lave lidt opfølgning, på det mere vigtige,
ang, websider i php, for lidt ansvar må man jo have , når nu folk mener at man kan hjælpe.

TAG DEN KANDU

Hyg dig Benny, og jeg tror at jeg så et sted,
at du tager sydpå. Hav en rigtig god tur.

Hilsen Jørgen

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 19:50

Tak skal du have Jørgen
Ja, jeg har lige 9 - 10 ugers arbejde nede i Alperne, jeg har arbejdet det samme sted et par gange før, så jeg kender en del mennesker dernede, det bliver helt sjovt at gense dem
Det er noget rustfast rørarbejde på en kemifabrik i Visp i kanton Wallis -
nærmere bestemt i Rhonedalen ca 10 - 15 km fra den italienske grænse, så det er et dejligt område.
I må da også have det rigtig godt herhjemme i DK - rejser søndag formiddag
mange hilsener
<\\Benny

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-09-05 20:27

Lyder godt, Ja jeg burde tage med som madpakkesmørrer..
Nå det går nok ikke, er selv ved at lade tegnedrengen op til en 2-3 måneders nydelstur til Colorado og omegns stater. kun mig og min datter.
Jeg har gamle skolevenner boende der, så det bliver med base ved omegenen af Denver, min datter er i gang med udddanelse, inden for dyreverden.
Glæder mig meget til at se hendes ansigt, når at hun opdager at hun skal lave frivilligt arbejde med vilde dyr i en stor nationalpark.
Men nok om det, der er over et år til.
Det kunne da være spændene, hvis at du kunne lægge lidt billeder fra din tur, på nettet.

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 21:45

Det lyder da godt nok også spændende med sådan en tur over på den anden side af dammen - men det er jo så lidt ude i fremtiden endnu.
------------------------------------------------
Jamen, jeg har faktisk lige anskaffet mig et billigt digikamera, det vil jeg da medbringe. Så må vi se til december om jeg kan finde ud af, at få oprettet en hjemmeside, så jeg kan lægge billederne ud der, det kunne være helt sjovt
-----------------------------------------------------
....... men jeg kan selvfølgelig søge lidt hjælp her i kandu.dk med hensyn til at få lavet den der side - nå men det må vente.
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 21:49

iøvrigt må jeg lige nævne, at dernede er madpakken nem
--------------------------------------------
Den består af et par flütes og en klump ost og evt lidt salami - jeg plejede også at købe en stump af deres lufttørrede oksekød - så ellers en lille kniv, tja det er det, de bruger ikke det der med at smøre madpakker
<\\Benny

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-09-05 21:58

Ja det bliver en dyr tur. En tur for livet, Vegas er også i nærheden, jeg mener der skal jo også være til turen hjem

Jeg har et par domæner, og 'leger' lidt med at lave fotoalbum, men er dog ikke helt tilfreds endnu.
Til December er jeg nok kommet lidt længere, det kunne jo tænkes at du vil være 'testpilot' på et fotoalbum, til den tid.

Jørgen

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 22:09

Helt sikkert Jørgen - det kunne være spændende
Nu kom naboen, vi skal nok lige have en godnatbajer
-------------------------------
Vi taler sammen
mvh
<\\Benny