/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
D9N !!!
Fra : bennymanden
Vist : 379 gange
100 point
Dato : 19-09-05 23:46

Dit tip var måske godt nok ???
.... men jeg har selv set en "Virus" som f.eks ved hjælp af AVG har været vist som "infected" på min pc - det var noget med "Java verify.... m.m. ................ er der nogen steder man er helt frest ???
--------------------------
Den der med "Java" den plejer jeg at overse, og min PC virker udmærket endnu
.... men der findes mange måder at lave "shit" for os alle sammen -
................................................................
Jeg ved ikke rigtigt, men "Java" ---- den kan jeg ikke undvære, når der er visse hjemmesider jeg gerne vil se
...... så indtil nu - - der "hutler" jeg mig frem, hvad disse advarsler angår ......
-----------------------------------------
....... lidt tillid, og LIDT held er efterspurgt
-----------------------------
jeg placerede dette i smalltalk - fordi jeg gerne vil have en kommentar fra "uvedkommende" ------ i stedet for at skrive som et tips ------
.... be welcome in my world
........... enhver erfaren kandu. ´er ved hvad jeg mener
SKÅL -- jeg mener det squ virkelig (søger selv hjælp her - og giver af bedste overbevisning)
....... lad mig hø're
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-05 23:51

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 00:01

miritdk -> selv
<\\Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 00:04

nå ja for pokker - glemte julen

keder du dig ???

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 00:15

Yes - lidt - nu har jeg lavet ny kontrakt, og rejser om en uge, det kunne da´ være sjovt om kandu. kom i orden inden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 00:19

hvor rejser du hen ???

kandu i orden ????? - hvad er nu værst/bedst - masser af emiler når du kommer tilbage - eller slet ingen ?????

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 00:31

Jamen miritdk - Emilerne er da OK for min skyld
---------------------------------------
Jeg har lige et par måneders arbejde i en lille by ned i Alperne, det er i Schweiz -
byen hedder Visp - det er ca. 15 km fra grænsen til Italien.
--------------------------------
Det er i Kanton "Wallis" - grænsestationen, hvor man kører igennem bjerget til Italien hedder "Brig" - det hele foregår i Rhonedalen i det (absolut) sydlige Schweiz ....
--------------------------
...... jeg har været der et par gange - og glæder mig til Gensynet
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 00:38

Jeg kommer igen -- i morgen fomiddag
for nu ....

<\\Benny

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 20-09-05 11:42

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/trojan.byteverify.html

I AVG skal man smide hele pakagen (jar filen), som bliver fundet i karantæne (Virus vault). De andre henvisninger til byteverify AVG finder, er embedded i jar filen, så de kan ikke slettes flyttes. Java virker upåklageligt alligevel.

Hvis man scanner igen efter at have flyttet jar filen vil man se, at 'de andre' henvisninger der ikke kunne heales/slettes/flyttes før, nu er væk

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 11:48

Tak for svaret molokyle. - det var et godt råd, det vil jeg straks prøve
---------------------------
AVG finder 3 - 4 stykker af de der Java Byteverify, men hvis det du skriver gør at den ikke mere finder resten, og det samtidig ikke påvirker Java, som sådan - så er det jo simpelthen løsningen
TAK
fortsat god dag
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-09-05 12:42

Kan man køre Igennem et bjerg hvilken bil kører du i bennydrengen?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 13:29

Hejsa Hanne.

Jeg har en ældre Corolla i øjeblikket - den kører nu ellers helt fint.
-----------------------------
Jo jo - dernede i alpelandet kører man skam igennem mange bjerge
Du kan jo kikke lidt her:
http://www.brig.ch/en/tourismus/journey/schweizwallis.jpg

http://www.dockes.de/gon06.htm

http://www.oeamtc.at/netautor/na_pro/appl/na_professional/parse.php3?mlay_id=1101031&mdoc_id=1112742&print=yes#

....... det er endnu ofte sådan, at man kører sin bil op på en togvogn, som du også kan se i linket, så kører toget ellers igennem bjerget - det kaldes: Autoverlad
----------------------------
Men bl.a dernede ved Simplon, som er passagen fra Brig i Schweiz og til Domodosola som er den første lille by man kommer til i Norditalien, der er man faktisk begyndt på en tunnel som skal rumme en 3-sporet vej, jeg mener den skal være færdig i 2008.
---------------------------------
De steder hvor toget ikke kører igennem bjerget, tja der må man op over passet

Jeg håber du fik lidt ud af det

Jeg kan iøvrigt også nævne, turen fra Bern og til Brig med toget er helt utrolig, den hedder Lötchbergbahn og går mange steder tværs igennem bjergene, for så pludselig at komme ud f.eks i en lille flække som hedder "Kandersteg" eller en anden som hedder "Goppenstein" det er små bjergbyer som ligger helt omgivet af meget høje bjerge med vandfald ned af væggene - utrolig smukt, siger jeg dig.

- nå nu ikke mere Schweiz - jeg kommer i næste uge
mvh
<\\Benny