/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hvordan får man lyd fra dvd over på en c~
Fra : import
Vist : 468 gange
150 point
Dato : 19-09-05 15:47

Jeg har en dvd med koncert af Rod Stewart, denne ville jeg gerne høre i bilen, og ønsker derfor at få lyden over på en cd, kan jeg det ?????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-09-05 15:53

i dette link er der et program, du skal downloade, så kan du godt

http://www.imtoo.net/dvd-ripper.html

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-09-05 15:55

Dette program, trækker lyden ud af dvd'en som du så kan brænde til cd'en