/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
TV out GeForce FX5500 256MB
Fra : IceCap
Vist : 577 gange
100 point
Dato : 19-09-05 12:00

Hey! Jeg har anskaffet mig en HP Pavilion med ovennævnte grafikkort, og der er tv-udgange i front og bag på maskinen. Både composite og S-VHS, men jeg kan ikke få noget ud den vej...

Nogen tips?

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 19-09-05 13:27

Du skal bruge den del i nVidias software der hedder nView.
Har du ikke installeret denne software, kan du DL den på http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
Den hedder ForceWare, men følg deres "guide" vedr DL.

Når du så har installeret denne kan du se ikonen nederst i højre hjørne. Højre.klik på det og vælg "klon".
Så kan du klone din pc-skærm over til dit tv.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 19-09-05 15:54

Øh nej, det kan jeg så ikke.....

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 19-09-05 16:04

Hvilket kan du ikke? DL og installere, eller få ikonet frem og klone?

Du skal nok lige ind i nView og fortælle den at du har sat et tv til...

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 23-09-05 23:06

Hvordan gør jeg det? Sorry, havde ikke fået mail om at du havde lagt en kommentar til.

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 23-09-05 23:58

Højreklik på nvidia-logoet nede i venstre hjørne...
Vælg nVidia Desktop Manager øverst i menuen. Og vælg så egenskaber for nview og derefter "Guiden TV..."

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 24-09-05 02:02

Der er ikke noget nvidia logo i venstre hjørne...........

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 24-09-05 09:58

Hov... den skal da også være i højre hjørne....
Du skulle gerne havde den hvis du har installeret forceware

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 26-09-05 01:00

Der er ingen steder på Nvidias hjemmeside hvor jeg kan hente Forceware gratis, det burde da for fanden være installeret på maskinen når nu den har teknikken til det......

Accepteret svar
Fra : Tobster

Modtaget 100 point
Dato : 27-09-05 12:51

Jo følg dette link... det er gratis....
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Det kan godt være du har teknikke, men du skal også have softwaren...

Godkendelse af svar
Fra : IceCap

Dato : 28-09-05 15:30

Der havde jeg også været inde..... Kunne ikke tyde udfra beskrivelserne at det var det prog jeg skulle hente. Det er lykkedes nu og der er et lille Nvidia ikon i HØJRE hjørne.

Tak for hjælpen, det er altid godt med et vink med en waggonstang.