/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejlmelding i opstart
Fra : yearhouse
Vist : 538 gange
50 point
Dato : 19-09-05 08:33

Endelig ny computer *g* Packard Bell....3.8 mHz....400 giga HD.....1024 RAM.....Stort grafikkort.....TV-turner...m.m.

Men den første meddelelse, jeg får når jeg tænder, er en lille firkantet boks med overskriften HDREG. Der er en gul advarselstrekant: RUN-DLL '53', ..File not found....

Men pcén er sq ok.....er det noget jeg skal tage højde for?

Venligst
TOM

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 60 point
Dato : 19-09-05 08:42
Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 19-09-05 08:45

Citat
Solution
The issue is being investigated and a final patch will be released as soon as it is available. In the meantime, however, a workaround is to delete the HDReg entry from the Scheduled Tasks list. To do so:
Click the Start button.
Click Control Panel.
When in category view, click the Performance and Maintenance category.
Click the Control Panel icon Scheduled Tasks.
Select the item HDREG.
Click Delete this item and confirm the operation.

de forslår også denne operation først

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 19-09-05 08:48
Kommentar
Fra : aaron

Dato : 20-09-05 02:33

Hvis jeg var dig, ville jeg skifte den computer ud, og det kan kun gå for langsomt. 3,8 MHz er godt nok ikke meget i dagens Danmark.

//aaron

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 20-09-05 04:59

undskyld aaron......jeg mente osse 3.8 GigahtZ...og ENDNU undskyld til andre.....der står sq RUN-TIME ERROR

HILSEN
TOM

Kommentar
Fra : aaron

Dato : 20-09-05 11:32

Selv undskyld, yearhouse, jeg ku' ikke lade være at drille dig lidt.
For at vende tilbage til dit problem, så foreslår Packard Bell selv den løsning, som snaptil henviser til ovenfor. Det er dog kun en work-around indtil der bliver lavet en endelig patch.

//aaron

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 20-09-05 18:26

Tak for svaret snaptil......OG aARON: Forsæt du bare drillerierne....Jeg har selvironi og kan grine af alt....Jeg skal nok komme efter dig endgang *g*