/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
GMAIL
Fra : AG112
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 19-09-05 00:50

ER DER NOGEN DER KAN FORKLARE MIG HVAD GMAILS BETYDER, OG HVAD DET KAN BRUGES TIL, HVORDAN ER DE ANDERLEDES END ALM. EMAILS??? HVOR FÅS DE ??

MVH AG112

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 19-09-05 01:06

Du kan få det fra mig vis du er ønsker det,så kan du se hvad du kann bruge det til

Kommentar
Fra : Soran

Dato : 19-09-05 01:12

Gmail er bare en slags gratis mailadresse som hotmail lavet af Google, men den er god fordi der er enorm plads (2,5GB) i modsætning til hotmails 25MB...

For at få det skal man anbefales af en der har det...

//Søren

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-09-05 01:24

Du kan læse lidt om g-mail her

http://www.gejl.net/artikler/04/10/google_gmail_uddeles.php

i det gule felt "tilmelding til Gmail" kan du klikke på og læse mere.

Det skulle ikke mere være nødvendigt at få en invitation fra en anden bruger.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 19-09-05 11:12

TAK FOR JERES SVAR,
MEN HVORDAN BEHØVER MAN MERE PLADS, NÅR MAN HAR BREDBÅND, KAN MAN VEL MODTAGE DE MAILS DER KOMMER TIL EN,
OG SÅ SÆTTE SIT FILTER OP TIL AT FRASORTERE DEM MAN IKKE VIL HAVE.

OUTLOOK HOLDER JO OGSÅ STYR PÅ INDKOMNE MAILS, OG KAN ARKIVERE DEM EFTER FORUDBESTEMT TID, HVOR MAN MÅTTE ØNSKE DET.

ER DET EN MÅDE AT SKIFTE UDBYDER PÅ.
HAR GMAILS SIN EGEN GMAIL ADR. ELLER BRUGER MAN DEN EMAIL ADR. MAN HAR.

HVIS DER SKAL EN NY ADR. TIL, SKAL MAN JO FØRST TIL AT UDBREDE DEN TIL DEM DER NORMALT SKRIVER TIL EN.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 19-09-05 14:01

Din post indbakke kan kun rumme 10 mb. og overstiger du det forbrug afvises de øvrige mails, der måtte sendes til dig.

Med gmail kan du undgå dette, og du kan sætte gmail til at hente mails over i OE eller OL.!! Vi bruger her og det er godt nok smart.

mvh
Taliskoko

ps.
Når man skriver med STORE bogstaver et sted som her eller på en chat betragtes det som at råbe og er en smule uhøfligt.

Accepteret svar
Fra : kennybear

Modtaget 100 point
Dato : 19-09-05 14:35

Bredbånd har som sådan intet med plads at gøre, bredbånd har med hastigheden at gøre. Filter kan du sagtens sætte op uanset om det er bredbånd eller ej, og mails kan du også sagtens modtage.

Gmail har ganske rigtigt sine egne mail adresser der alle ender på @gmail.com, så nej det er som sådan ikke at skifte udbyder, det er mere at man så får en gratis webmail konto med masser af plads på så man slipper for hele mail sletnings helvedet.

det er korrekt at den skal udbredes til dem du skriver med, men det gøres ret nemt ved at oprette én mail som du så sender til samtlige i dit kartotek

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 20-09-05 16:25

Der er også en anden fordel: hvis man fotograferer og sender fotos med email, så må hele emailen allerhøjst fylde 1MB hos de fleste "almindelige" udbydere. Det er et problem, hvis man ønsker at sende store billedfiler til andre. Men med Gmail er problemet væsentligt mindre!
Lillian

Godkendelse af svar
Fra : AG112

Dato : 20-09-05 16:36

Tak for svaret kennybear.
DET VAR LIGE DET JEG MANGLEDE AT VIDE, OM GMAILS.

MVH AG112

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 20-09-05 19:57

Velbekomme AG112, men husk lige at gøre din accept af mit svar færdig så pointene bliver tildelt

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 21-09-05 08:16

TIL kennybear

DET HAR JEG GJORT, DET SER IKKE UD TIL JEG KAN KOMME TIL DET IGEN, HVAD GØR JEG NU ???

MVH AG112