/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
Kastration af et marsvin
Fra : bente64
Vist : 733 gange
50 point
Dato : 21-10-02 23:32

Kort og godt!

Hvad koster det at få kastreret et marsvin?

Bente

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-10-02 03:53

Det afhænger af din dyrlæge, så ring og spørg.

Accepteret svar
Fra : sheetopia

Modtaget 50 point
Dato : 24-10-02 12:00

Det er meget afhængig af, hvor i landet du befinder dig. Jeg har kontakt emd mange marsvineopdrættere, og de kan fortælle om priser lige fra ca. 300 kr, og op til 700 (!)...
Hunnerne er de dyreste at få striliserede, formentlig fordi de er mest "komplicerede nedenfor"

M.vh.
Ttrine

Godkendelse af svar
Fra : bente64

Dato : 24-10-02 14:42

Kommentar
Fra : ullamargrethe

Dato : 22-12-03 21:10

jeg har en marsvine unge på 2 uger, hvornår skal han kastreres, da jeg gerne vil beholde ham sammen med mor og søster uden at få endnu flere marsvin.