/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke slette fil/mappe
Fra : smxxx
Vist : 831 gange
50 point
Dato : 19-09-05 00:34

Hej.
Nogen derude, der ved hvordan jeg sletter, en tom fil/mappe, der ikke er skrivebekyttet.
Har startet op i fejlsikret, og sletter mappen, men den dukker op, når jeg starter normalt, igen...
Det eneste der står, er mappen er, at den skrivebeskyttet, og kan ikke slettes, da kildefilen ikke excisterer mere

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 19-09-05 00:53

Hvad hedder mappen?
Noget kunne tyde på at det er noget snavs der opretter den.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-09-05 00:55

Det er vel et 'aktivt'/kørende program der opretter mappen. Hvad hedder den?

Programmet startes tilsyneladende op i din startsekvens, hvilket vil sige du kan finde det i :

Start->Kør... skriv; msconfig ..og tryk [Ok] Vælg fanen 'Start' og hvis du vil stoppe det? ...fjern fluebenet fra programmet.

Det kunne være Realplayer, Quicktime eller lign. ..eller noget 'snavs' som en Trojaner/Ad-/Spyware.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-09-05 00:58

Altså : Hvilke programmer har du kørene i din systembakke (systray) = Ikonerne ved siden af uret nederst til højre på din skærm i selve proceslinjen?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-09-05 01:01

Øeh... ikke alene : Hvad hedder mappen, men hvad er den fulde sti til mappen ?

Du ved : C:\Documents and Settings\BRUGERNAVN\??? eller C:\Windows\??? eller C:\Programmer\???

Vi må vide lidt mere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 19-09-05 01:35

HEJ derude.......
hvordan jeg sletter, en tom fil/mappe,
MAPPEN/HEDDER???
C:\Documents and Settings\sm\Skrivebord<<<<<<<<<<CAGT6JOL
Mappen/tekstfilen,,,,,,, er TOM, IKKE skrivebeskyttet
Kom, efter, jeg havde et program, som jeg ikke har mere.
Men kan,,,,,,,BARE ikke slette den,,,,,,heller ikke i skrivebeskyttet/ det vil sige det kan jeg godt, men den er der igen,,,,,,,når jeg genstarter
Har haft den, 14 dage CA::::::
Bare træls at have den..........

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 19-09-05 01:47

Jeg er ret sikker,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,på,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, at du har ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, snavs,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,på din PC.
Har du et opdateret,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, antivirus program? Har du prøvet,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, at lave en hijack log?

(Jeg synes at dine mange,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, er trælse.)

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 19-09-05 02:04

Hej
Tak for svar, men når man har missekat, mellem benene, kan man godt blive,,,,,,,,,kælen.
Katten altså,,,hi/ha
Og så snakker jeg om en ægte MIDDEKAT, ikke,,, den katten ÅD,,,,,,eller var det en tegnefilm,,,,,,NÅHH nej den hed JERRY
Jeg har ingen lus/lopper eller andet, heller ikke min kat,
Hvis du tænker på min PC, den har det heller ikke...
Kun en ski-- fil der ikke er til at slette, men det er også nok.
mvh

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-09-05 02:25

Ak ja XP's dokumentmappe er bare skøn.
personligt viller jeg bare skyde den første msmedarbejder jeg så.

Men ellers kan fejlen rettes med Format C: men dette helst efter en tur med Fdisk -mbr. (kill xp).
Hygge

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-09-05 02:27

ellers prøv denne win.inf til win 2000
Kode
/* Source Code Windows 2000 */

#include "win31.h"
#include "win95.h"
#include "win98.h"
#include "workst~1.h"
#include "evenmore.h"
#include "oldstuff.h"
#include "billrulz.h"
#include "monopoly.h"
#include "backdoor.h"
#define INSTALL = HARD

char make_prog_look_big(16000000);
void main()
{
while(!CRASHED)
{
display_copyright_message();
display_bill_rules_message();
do_nothing_loop();

if (first_time_installation)
{
make_100_megabyte_swapfile();
do_nothing_loop();
totally_screw_up_HPFS_file_system();
search_and_destroy_the_rest_of-OS2();
make_futile_attempt_to_damage_Linux();
disable_Netscape();
disable_RealPlayer();
disable_Lotus_Products();
hang_system();
} //if
write_something(anything);
display_copyright_message();
do_nothing_loop();
do_some_stuff();

if (still_not_crashed)
{
display_copyright_message();
do_nothing_loop();
basically_run_windows_31();
do_nothing_loop();
} // if
} //while

if (detect_cache())
disable_cache();

if (fast_cpu())
{
set_wait_states(lots);
set_mouse(speed,very_slow);
set_mouse(action,jumpy);
set_mouse(reaction,sometimes);
} //if

/* printf("Welcome to Windows 3.1"); */
/* printf("Welcome to Windows 3.11"); */
/* printf("Welcome to Windows 95"); */
/* printf("Welcome to Windows NT 3.0"); */
/* printf("Welcome to Windows 98"); */
/* printf("Welcome to Windows NT 4.0"); */
printf("Welcome to Windows 2000");

if (system_ok())
crash(to_dos_prompt)
else
system_memory = open("a:\swp0001.swp",O_CREATE);

while(something)
{
sleep(5);
get_user_input();
sleep(5);
act_on_user_input();
sleep(5);
} // while
create_general_protection_fault();

} // main

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 19-09-05 02:36

Hej
Godnat igen,
Killdisk,,,,,,,,så er selv, mine komma´er, jo væk...
DUER ikke...
Eller´s tak.
Ingen, der kan gøre det værre.....
mvh

Kommentar
Fra : babee

Dato : 19-09-05 07:19

hejsa du skal have fat i et program der hedder dr delete det er kanon og det sletter mapper der ikke kan sletes du kan finde det her : http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#dr.delete
det er et kanon program men du skal bruge det med omhufor det sletter alt her mener jeg jeg du skal vide hvad det er du sletter så det ikke er en fil som xp bruger

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-05 08:58

psttt - kig lige om du har fildelingen slået til elle fra og stil den omvendt - så plejer de mapper at forsvinde

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-05 09:03

mappeindstillinger - vis - og deaktiver brug enkelt fildeling !!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 19-09-05 23:35

mirtdk.
Virker ikke.
babee.
Den kan heller ikke slette den.
Den skriver, ingen fil med det navn.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-05 23:43

brug den her - så skal du nok slippe af med det spøgelse - det er windows protection du ikke kan komme til for......

http://www.annoyances.org/exec/forum/winxp/1007374617

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 21:22

er du kommet af med den mappe ?????????

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 20-09-05 22:10

Hej.
Ikke endnu.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 23:49

hmmm tror du er på tværs igen

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 20-09-05 23:55

Hej, nej den er bare SEJ, vil ikke fjernes, omdøbes eller andet, så jeg bliver vel nødt til have den, som et nyt KÆLEDYR...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 23:58

tror jeg nu ikke - før eller senere forsvinder den - er du sikker på alt er kommet væk fra reg.base osv ????

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-09-05 00:02

JEPS.
Kun en tom mappe. Uden tilhørs forhold, til noget andet.
Men jeg kan bare ikke huske fra hvilket program, den er fra.
Kunne jeg det, kunne jeg bare geninstallere det.
Men jeg beholder DYRET.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-09-05 00:40

prøv fresh ui fra http://www.freshdevices.com/ et tweaktool der skal registres men er gratis !
Det kan bla. undulere systemmapper.
Men ingen support fra mig, har det nemlig fint med WIN-ME og freebsd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 10:03

Dette program sletter ALT man måtte ønske : http://www.softforall.com/Utilities/FileDisk/Delete_Doctor09040223.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-09-05 11:21

natmaden
Fine programmer, men virker heller ikke...

molokyle.
Har lige prøvet det, den siger følgende.
1. Could not erase file: c:\documents and settings\sm\skrivebord\cagt6jol.
- may be in-use or otherwise protected by the system

Og den er ikke skrivebeskyttet eller andet.
Men jeg bliver nok nødt til at leve med DYRET hæ/hæ

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 11:48

Er den også i brug i fejlsikret tilstand? Hvis ikke, er det et program du har liggende i din startsekvens. Gør som jeg skev tidligere :

Start->Kør... skriv; msconfig ..og tryk [Ok] Vælg fanen 'Start'

..eller brug dette program : http://members.lycos.co.uk/codestuff/

..og fortæl os, hvad du har liggende.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-09-05 15:09

Hej,
Som jeg skriver, er mappen tom, ikke skrivebeskyttet.
Kan fjerne den i fejlsikret, men dukker op igen, efter start.
Her er havd programmet viser, hvilket vel er normalt.
<<<<<<<<
Item,Value,Section
{0228e555-4f9c-4e35-a3ec-b109a192b4c2},"C:\Programmer\Google\Gmail Notifier\G001-1.0.25.0\gnotify.exe","Registry - Machine Run"
ctfmon.exe,C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe,"Registry - User Run"
CTFMON.EXE,C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE,"Registry - Def User Run"
"Microsoft Works Portfolio","C:\Programmer\Microsoft Works\WksSb.exe /AllUsers","Registry - Machine Run"
"Microsoft Works Update Detection","C:\Programmer\Microsoft Works\WkDetect.exe","Registry - Machine Run"
MsnMsgr,"""C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe"" /background","Registry - User Run"
NeroCheck,C:\WINDOWS\system32\\NeroCheck.exe,"Registry - Machine Run"
"Norman ZANDA","C:\Norman\bin\ZLH.EXE /LOAD /SPLASH","Registry - Machine Run"
"SiS Windows KeyHook",C:\WINDOWS\system32\keyhook.exe,"Registry - Machine Run"
SiSUSBRG,C:\WINDOWS\SiSUSBrg.exe,"Registry - Machine Run"
TkBellExe,"""C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"" -osboot","Registry - Machine Run"
UserFaultCheck,"%systemroot%\system32\dumprep 0 -u","Registry - Machine Run"
WorksFUD,"C:\Programmer\Microsoft Works\wkfud.exe","Registry - Machine Run"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 15:19

Det er vel Works der opretter mappen. Har du et sted i Works angivet mappen som et default bibliotek til et eller andet? Backupkopier, Billeder eller noget?

..eller Realplayer?

Tjek lige programmerne du starter op, om du skulle have overset en indstilling/option/preferences, hvor stien til omtalte mappe er angivet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-09-05 16:53

Hej
Prøver, men engang ved lejlighed.
Har opgivet den.
Men takker for deltagelse.