/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
USB 2.0
Fra : CerwinVega
Vist : 455 gange
220 point
Dato : 18-09-05 23:04

Jeg kan ikke få USB 2 til at virke.

Jeg har installeret SP 1 og vil ikke have sp 2, men det burde kunne lade sig gøre at få USB 2 til at virke med SP 1 kun.

Mit bundkort er et MSI K8N neo 2 platinium.

Jeg har prøvet lidt af hvert og diverse updates fra microsoft, men er åben for alle forslag igen.

vil prøve helt forfra nu

hvad skal jeg gøre ?

Den siger bare en "højhastighedsenhed er tilsluttet en langsom hub"
Har prøvetat installere sp 1 og diverse updates igen og jeg har imstalleret de nyeste bundkort drivers

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-05 23:15

Hastigheden er som dit system også fortæller dig afhængig af din HUB. Hvis denne ikke er beregnet til at handle en USB 2.0, så er det ligegyldigt hvilket SP du har installeret. Det handler altså ikke om SP1 eller SP2, men om den hardware du har i din PC. Sørg for at du har den rigtige/nyeste hardware ellers kan du ikke benytte USB 2.0. Hilsen Arne

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 230 point
Dato : 18-09-05 23:17
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-09-05 23:20

iøvrigt understøtter SP1 da usb2!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 18-09-05 23:21

Hejsa
har du installeret bundkort driver fra den cd som fulgte med ??

masser af drivere her
http://www.msi.com.tw/program/support/driver/dvr/spt_dvr_detail.php?UID=607&kind=1

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 18-09-05 23:44

Håber du fik en driver CD med, eller´s. får du nok besvær, med at få USB 2,,,,til at virke
Og det er meget muligt, at 1.1 er understøttet af MS XP, men, det er ikke sikkert, du kan få din/e hardware/software,,, du kobler til, at virke,,,
Har selv kørt SP 1 med USB 2, som virker, men der skal nye drivere, oppdatering af bundkort til, før du får overhovedet, får det til at køre ordentligt....
Tag SP 2 og du er over de, problemer.
Kun 1 spørgsmål ??? om at vænne sig til 2´eren

Godkendelse af svar
Fra : CerwinVega

Dato : 19-09-05 10:23

Underligt nok viker det nu efter at installeret den patch igen fra MS..havde ellers installeret den før.

Tak for svaret