/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til dova
Fra : vil.du
Vist : 298 gange
50 point
Dato : 18-09-05 23:01

Dav igen - der står en masse points og venter på dig her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/74441

MEN - hvis du lige kunne give mig et link til dén du kom med, så ville alt være perfekt

Knus til alle fra vil.du

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-09-05 23:20

Jamen knus til dig også da

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-09-05 23:31
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-09-05 00:05

Jeg er fra 'lorte-øen' = Ama'r = Amager = Gl. losseplads, hvor vi stadig drikker skaldevand ..år sææ'dår kar'fn på varm-barated får år sbar på stråårmøen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-09-05 00:07

..ællår gaasøhn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-09-05 00:07

Nå, der var det s.... link, hvor jeg fandt den teori om hvorfor Sjælland bliver kaldt djævleøen, jeg kunne ikke lige finde det igen.

Gad vide om ikke også, var det ikke Ziggy, har fundet sine oplysninger et eller andet sted, der kan henvises til.

Men der findes rigtig mange spørgsmål om det inde på nettet, men der er ikke rigtigt noget endegyldigt svar synes jeg.

mvh dova

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 19-09-05 00:52

For pokker molo

Og dova....fyyyyy ikke 'næstenbande'

Jeg går over og tildeler dig de fortjente points - men hér..det MÅ blive dejlige Molo

MEN - der er sq ikke noget galt med Ama'r - og det er slet ikke en L....Ø - det øvrige du skriver om at I drikker skraldevand?? WOW det anede jeg ikke, er det ik' lidt klamt molo?

Knus til alle fra vil.du / Dorthe.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 19-09-05 01:00

Altså dova - du må gå rundt med det link i lommen endnu, jeg troede du straks cyklede herover med det

Kom nuuuuu derover dova, så jeg kan få begge tråde lukket og de velfortjente points afleveret

Søvnige knus til alle fra vil.du / Dorthe.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 19-09-05 01:14

vil.du -> Nu om dage bliver der hældt så meget flour i skraldevandet at man ikke behøver at børste tænder de næste 3.500 år og så meget klor i, at man kan spare billetten til svømmehallen

..men det smager sgu også derefter

Derfor kommer jeg f.eks. aldrig isterninger lavet på ledningsvand i min Whiskey

Hvorfor ødelægge smagen af noget, der er brygget på ordentlig kvalitetsvand

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : vil.du

Dato : 19-09-05 01:45

Så var det der, det længe ventede link fra dova

Men denne tråd må gives til frækkerten over dem alle

Tak for din humor molo, du deler en last med min husbond(e) som også sætter stor pris på de dyre dråber - hans favorit lige nu er en DIMPLE Whisky, så nu dimpler han sammen med vores svigerdreng når vi har besøg af ham

Jeg fatter det ikke, synes faktisk de er her rigtig meget, men min husbond(e) synes vi ser ALT for lidt til datteren og svigerdrengen

Godnatknus til alle fra vil.du / Dorthe