/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Spiderman
Fra : yourgod
Vist : 414 gange
100 point
Dato : 18-09-05 22:20

I filmen Spiderman
i scenen hvor onklen og peter sidder i bilen
der siger onklen, noget med at man udvikler sig, til den man bliver i fremtiden
så vil jeg bede om, hvad det var at han sagde, så jeg kan bruge det som citat..
på forhånd tak
su med det samme
MVH Yourgod

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-09-05 22:27

"With great power comes great responsibility."

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 18-09-05 22:30

Sådan mirit
hviste jeg sgut, men kan da godt huske det nu når man høre det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-09-05 00:00

Respect miritdk !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : yourgod

Dato : 22-09-05 19:24

nej ikke det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 19:30

ok hvad så da ?????

Kommentar
Fra : yourgod

Dato : 22-09-05 19:34

ja, det er jo det jeg gerne vil have svar på ;)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 19:39

LOL

tjah - egentlig er det den sætning jeg citerede der oftes bliver spurgt efter og brugt - og jeg kan da ikke gengive andet umiddelbart.

Kommentar
Fra : rockduck

Dato : 29-09-05 13:09

det da let
lej filmen ;-p

Accepteret svar
Fra : 1990andyesterday

Modtaget 100 point
Dato : 10-10-05 18:51

Hvis du stadig kan bruge det, er her et citat fra filmen:

Ben: "Look, Pete, you're changing, I know, I went through excactly the same thing at your age."
Peter: "No. Not excactly"
Ben: "Peter, these are the years, when a man changes into the man he's gonna become the rest of his life. Just be careful, who you change into. (Pause) This guy, Flash Thompson, he probably deserved what happened. But just because you CAN beat him up, doesn't give you the right to. Remember, with great power, comes great responsibility."

Godkendelse af svar
Fra : yourgod

Dato : 10-10-05 20:26

Tak for svaret 1990andyesterday.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-10-05 21:55

wouw godt 1990andyyesterday -

(burde nok have fået hele sætningen med - men husker blot altid "with great power comes great responsibility)

Kommentar
Fra : 1990andyesterday

Dato : 11-10-05 14:38

Ja, det er også det kendte citat.

Jeg lurede blot af hvad de sagde i filmen, jeg kunne heller ikke huske det hele.