/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Dvd billed
Fra : Stinenynne
Vist : 477 gange
100 point
Dato : 18-09-05 18:34

Hej Jeg er på en eller anden måde kommet til at ødelægge billedvisningen på mit dvd program.
Jeg skulle sætte det op til at jeg kunne se DVD på fjernsynet via tv-out, og må på en eller anden været kommet til at ændre billedvisningen på grafikkortet, det er som om billede er en sløret natoptagelse med for mærkelig lyssætning nærmest blålig...svært at forklare.
andre programmer virker normalt og man kan stadig spille spil på PCen hvor billedvisningen er helt normal.
har prøvet at geninstallere programmet samt visning i media player (samme problem)
er der nogle der ved hvordan jeg skal fikse det?
Hilsen Stine

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 18-09-05 19:15

Hej
Du skal nok ind i lokal indstillinger for kortet, /hvis du kan det/- kan du ikke stille gamma og andet derinde
Ellers prøv at se under skærmindstillinger, avanceret,,, det kan være det ene,,,påvirker det andet
Kender VIRKELIG,,, godt når dagen bliver til nat, med blåt skær/m,,,,som en billig film
mvh

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-09-05 21:38

Prøv at sætte computeren tilbage til en tid hvor den fungerede, det kan du i windows ME og XP, ved at gå i:
Start/alle programmer/tilbehør/system værktøjer/systemgendannelse
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 19-09-05 08:36

har du downloadet nyeste driver. hvis det er et nvidia.. så gå ind på www.nvidia.com. jeg har feks mulighed for at gendanne driverstandart under ydeevne kvalitet.