/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
E-mail
Fra : kammanoerup
Vist : 552 gange
50 point
Dato : 18-09-05 17:49

Jeg får ikke besked, når der er nye spørgsmål / svar på kandu!!

Venlig hilsen Kammanoerup

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-05 17:52

Det har jeg ikke fået siden torsdag i sidste uge. Masser af andre kandu'er har samme problem, så Kandu har nok et stort problem med deres servere. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-09-05 18:00

Du er ikke ene om ikke at modtage mails fra kandu. Der er dog en del brugere, der fik mails et par dage i den forløbne uge.

Men jeg ser positivt på det. Kandu arbejder sikkert på det "nye" kandu.

Det kan også være at deres programmører er taget på ferie.

Jeg klarer mig godt nok uden mails fra kandu, der er jo også et andet liv end at sidde og holde øje med seneste 25 eller mails fra kandu.

Sikken dejlig sensommer, der har været i Danmark

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-09-05 18:09

Ja, sikken fred og ro - så længe det varer.
---------------------------------
Bare vent, de plejer at komme lige pludselig - enten i stimer, eller måske over flere dage, selvom spørgsmålene forlængst er besvaret og lukkede, men glæd du dig bare, de skal såmænd nok komme - EN GANG MED TIDEN
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 18-09-05 18:21

Tja, når der ikke er mail, er det galt.
Men når så der dumper en hel stak ind, er det også galt, vi et mærkelig folkefærd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-09-05 18:27

Ja på et tidspunkt, så kommer de der mails som en monsun.
Vær forberedt, fjern nogle af fluebenene

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-05 19:05

ans - Hæ hæ. Jeg har fjernet alle flueben, men de svar der allerede ER dannet og ikke afsendt de kommer squ alligevel regnende ind på et tidspunkt.

Fijala -> Hvis du vil have den valutaomregner, bliver du nødt til at kontakte mig igen. Den seneste mail-adresse virker ikke

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 18-09-05 19:16

SPAM,,,,,,,,,,,ha/ha

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 18-09-05 20:06

Valutaomregner? Hva er der i vejen med hovedregning?