/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
node salg..
Fra : hubi
Vist : 283 gange
50 point
Dato : 18-09-05 16:23

hey er der nogle der ved om jeg kan købe richard clayderman's noder der hvor de udgiver hans cd... eller hvor kan jeg ellers købe dem... handler mest om enkelte noder..

//jesper

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-09-05 16:33

du kan købe noder her

http://www.kleinert.dk/

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-05 16:34

Man køber noder i en musikforretning, altså én der handler med musikinstrumenter. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 18-09-05 16:48

tak for svarene. ved i f.eks. hvor jeg kan købe richard clayderman's noder og hvilket forlag han bruger....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-09-05 16:52
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-09-05 17:02

Du kan da prøve at ringe til Kleinerts musikforlag og spørge dem

Tlf. 4371 1930 - Fax 4371 1945

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-05 17:36

Jesper -> Henvend dig i en Musikforretning. De fremskaffer og sælger alle noder. Du skal blot fortælle hvilke numre og hvilken kunstner, så går det af sig selv. Som molo siger kan du finde noder med R.C. på Biblioteksdatabasen så kan du se hvem der har udgivet dem. Men det er ikke nødvendigt idet musikforretningen nok selv skal finde ud af det. Hilsen Arne