/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
I love you amigo ???
Fra : Donny
Vist : 662 gange
200 point
Dato : 21-10-02 20:35

Et nummer hvor omkvædet lyder
"build me a house where i belong, and i'll be your wife, eyoh, i love you amigo"
Jeg mener det er danskere der står bag det, men jeg kan ikke huske titel og kunstner.
Kan du ?

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 21-10-02 22:07

Det nærmeste jeg kan komme er teksten på link nummer 10 her: http://www.alltheweb.com/search?t=phrase&q=house+where+i+belong&c=web&cs=utf-8&o=0&l=any&qtf=n&phrase=on
der står:
... friends > The Sky Shrine > profile Tuesday, June 18th, 2002 12:23a - Build me a house where I belong, and I'll sing you a song. I love you amigo As with everytime I try and throw myself ...

Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 200 point
Dato : 21-10-02 22:09

Jeg fandt det sgu:
Current mood: determined
Current music: Bambee//Amigo

Build me a house where I belong, and I'll sing you a song. I love you amigo
As with everytime I try and throw myself into a revolution, I get about a good week of clarity.

I've said this a million different times in a million different ways, but maybe this time it'll work.
I give a lot of second chances to people that I care about.
And I forgive beyond where I should.
But I'm done being a doormat. Really truly.
I'm willing to clean slate here.
Actually, I am.
But I'm not going to make these grand overtures here.
I'm sweet, not stupid.
So I'll take this stand for myself.
I'm willing to love someone unconditionally. I'm willing to forgive, if asked.
But I'm not willing to let people use me.
And if you can't see that I'm something wonderful, then no, you don't deserve me.
And if it takes a pair of goggles to give me enough strength to do this, then so be it.
You didn't need want them anyway.

Godkendelse af svar
Fra : Donny

Dato : 21-10-02 22:16

Der var den :)
Lækkert nok, ellers kunne jeg have gået og tænkt over det i en uge ;)

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 21-10-02 22:42

Hehe...jeg kender det

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-10-02 21:24

"Donny" <Donny.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:qDXs9.149113$Qk5.5677614@news010.worldonline.dk...
> Et nummer hvor omkvædet lyder
> "build me a house where i belong, and i'll be your wife, eyoh, i love
> you amigo"
> Jeg mener det er danskere der står bag det, men jeg kan ikke huske titel
> og kunstner.
> Kan du ?
>
Hun kaldte sig "QT" og sangen hedder kort og godt "amigo". Den er vel fra
omkring 1997. Jeg kan desværre ikke huske pladeselskabet på stående fod.

mvh Claus
R. Limfjord