/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Vedr. øgning af points
Fra : vil.du
Vist : 372 gange
50 point
Dato : 17-09-05 19:52

Dav.

Jeg har spørgsmålet 'Djævleøen' i kategorien smalltalk (forkert kategori, men sådan er det) - nu er jeg endelig ved en afklaring på mit spørgsmål og det ryger længere og længere ned i 'seneste 25' - nu er det faktisk helt væk

Jeg har øget pointsindsatsen TO gange, for at få mit spørgsmål rykket OP i 'seneste 25' - men UDEN der skete noget som helst - første gang med 200 P. nu til sidst med 50 P. INTET sker

Jeg har ikke ret mange points at give af, så nu håber jeg at I vil rykke mit spørgsmål op hvor det nu hører til - TAK

Venlig hilsen 'vil.du'

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-09-05 19:55

hiver og haler - hjælper ikke - og kandu er jo temmelig meget på sidelinjen - sååååååå -

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 60 point
Dato : 17-09-05 20:06

vil.du -> Der er noget da har taget fejl af. En pointøgning rykker ikke spørgsmålet op i toppen af Seneste 25. Det rykker den op i top 10 indenfor emnet. Gå ind under emnet og vælg alle spørgsmål, der står dit spørgsmål øverst. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-09-05 20:07

det rykker op i den kategori du har sat spørgsmålet - her altså under smalltalk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-09-05 20:07

hovsa kandu sov lige og jeg nåede ikke at skrive det i første omgang

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-09-05 20:08
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-09-05 20:08

dbl sending IGEN ?????? hmmmmmmmmmmm

Godkendelse af svar
Fra : vil.du

Dato : 17-09-05 20:22

Tak for svaret arne.jakobsen.