/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
USA Cowboy hat, men hvilken ?
Fra : Trine08
Vist : 1158 gange
200 point
Dato : 17-09-05 18:08

Hej, min bror står og skal 3 måneder til Arizona, og jeg vil selvfølgelig ha han skal tage en cowboy hat med til mig
Men hvilken ?
Kunne være fedt hvis der var en der havde en side hvor man kunne se de forkelige former for cowboy hatte, og hvad de forskelige design hed eks.
Hvad tror i de koster ? Jeg havde tænkt på at give ham 800 kr med. Tror i det er for lidt ?
Jeg vil jo gerne havde en vildt fed en.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 17-09-05 18:10

Stetson (eller sådan noget) er creme de la creme!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-05 18:12

Prøv at kikke på dette link, fra en linedancerforening

http://www.funnyboots-linedance.dk/forside.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-09-05 18:12
Accepteret svar
Fra : tokeren

Modtaget 210 point
Dato : 17-09-05 18:13
Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 17-09-05 18:14

glemte at nævne der også kan findes kowboyderhatte til damer... :D
Tokeren

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-09-05 18:16

lige et ps du måske ikke har tænkt over - husk at fået taget mål til hat - ellers får du ikke noget ud af en dyr hat - for eks som stettons eller resistol s (sidstnævnte er flot på en kvinde)!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-09-05 18:23

ABSOLUT Stetson, se selv: (upyoursmate har svaret stetson, her er et link)

http://stovlemanden.dk/Hatte.asp

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 17-09-05 18:29

Ja, nogle gode links i kkommer med
Stetson er fed, rigti cool enda.
Hvad er forskellen på Western Wool og Western Furfelt ? Nogle der ved det ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-09-05 19:48

forskellen er materialet trine (wool og furfelt - uld og fleecelign.) -

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 17-09-05 20:39

haha, tak miritdk
Men hvilket stof er fleecelign ?
Hvis det er som jeg tror, er en fleecelign hat lidt mere feminin end en wool hat ? kan det ikke passe ?
Altså, finer i stoffet... filten.. eller...ja

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-09-05 21:09

Mirit mener fleeceLIGNENDE, tror jeg
Du ved...de der trøjer/jakker man kan få i Fleece...du kender det godt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-09-05 22:53

Western Wool er uld, og Furfelt er filt.

Men der fås som sagt specielle modeller til damer, det er ikke materialet, men faconen på hatten.

Et eller andet sted har jeg et katalog hvor der måske er over 100 forskellige modeller i.
Prøver om jeg kan finde det, og se om der er en webadresse, for jeg kan ikke huske hvad butikken hedder.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-09-05 23:10

Nej, øv, det er en butik i Tyskland der hedder Sturgis Biker Store, men kan ikke finde en hjemmeside på dem.

Men der er også rigtig mange forskellige i det link tokeren har fundet.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-09-05 23:15
Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 17-09-05 23:28

nå pyt dova, men tak fordi du gad lede.
Nu er det jo ikke ligefrem blevet nemmer at vælge hat med alle de flotte der tilsydenladende er

Den du linker til af uld dova er hammer flot.
Men tror min favorit er denne her: http://www.stetson-europe.com/stetsonkatalog/stetson_06_western_furfelt.html
(den der hedder Sierra) jeg er meget lille og tynd, så tror måske et stort eller bred "hovedbånd" bliver for voldsomt.

Vil.du< Nååå hehe, ja, det kender jeg godt.

Fandt denne gennem Torkerens link: http://www.sheplers.com/item.cfm?DI=096178&TID=074525&Start=1&page=category&ITEMSTART=2
Og den er godt nok også for cool

Ve sgut, må lede lidt vidre........

Godkendelse af svar
Fra : Trine08

Dato : 17-09-05 23:33

Tak for svaret tokeren.
Er dog stadig i tvivl.
Men min bror tager afsted på tirsdag, såååå, skal til at bestemme mig.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-09-05 23:47

Ja, det er også et par rigtig flotte modeller.

Håber det lykkes for brormand at finde den du gerne vil ha'.

mvh dova

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 20-09-05 09:48

velbekomme.. synes også selv de var ret smarte... god tur til broderen.

mvh Tokeren