/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ISDN / Spørgsmål
10  dk 160
Fjernsyn fra nettet
Fra : mrm86
Vist : 1980 gange
220 point
Dato : 17-09-05 17:43

Jeg vil gerne kunne se live fjernsyn fra nettet..

Med den forbindelse jeg har nu hakker det når jeg ser det, men jeg ved at nogle af mine venner kan se det uden at det hakker og de har en forbindelse på 2.048/128 kbit/s

Men jeg vil gerne vide om det er nødtvendigt med så høj en forbindelse, jeg har selv en forbindelse på 384/128 kbit/s

Hvad skal man op på før det kører uden at hakke..???

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 17-09-05 17:57

HVOR er det du ser fjernsyn?

Kommentar
Fra : mrm86

Dato : 17-09-05 18:02

Ved ikke om man kan kalde det "fjernsyn", men hvergang man ser noget live fra nettet, hvor man ikke kan downloade det inden, der hakker det.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 17-09-05 18:21

Har du mange programmer der kører samtidig, tager det på kræfterne, se CTRL+ALT+DEL hvad der kører.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 17-09-05 18:25

Ellers prøv at hente Direct X 9, hos Microsoft

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 18-09-05 01:35

Realplayer er godt til sådan noget der: www.real.com

Mvh Simon

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 18-09-05 01:35

Realplayer er godt til sådan noget der: www.real.com

Mvh Simon

Kommentar
Fra : mrm86

Dato : 18-09-05 12:15

Nu spørger jeg ikke efter hvilke programmer man skal bruge til at afspille den, men hvor god forbindelsen skal være!

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 18-09-05 13:07

Nu spørger jeg ikke efter hvilke programmer man skal bruge til at afspille den, men hvor god forbindelsen skal være!<<<<<<
<<<1000 - 2.048/128 kbit/s
så hakker det ikke.
men det kommer an på udbyderen af tv.........

Kommentar
Fra : redlun

Dato : 27-11-06 15:17

Du kan se fjernsyn på nettet her. www.topcast.dk – din forbindelse skulle være hurtig nok, men det kommer også hvor høj en opløsning kanalen sendes med..