/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Photo Editor
Fra : SlowPols
Vist : 414 gange
50 point
Dato : 17-09-05 17:30

Hejsa!
Jeg har Windows xp, og med til det følger der et program der gør at man kan se billeder og sådan, men da jeg installerede Microsoft Office pakken kom der et program som hedder Photo Editor og nu har den overtaget det anden billedprograms job. Men jeg kan bedre lide den som følger med til XP og hvordan slår jeg Photo Editor fra?
Hjælp mig, please..

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 17-09-05 18:13

Hej
Gå ind på et tilfældig billede.
Højreklik, åben med, gennemse og find det program du plejer at bruge.
HUSK at sætte KRYDS, når der står om du vil bruge programmet til at åbne lignende filer.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 17-09-05 18:17

højreklik på hvad du vil se og vælg åbn med - sæt fluebenet til brug altid osv - så er du efter kort tid helt af med at photo editor overtager de forskellige formater den blander sig i

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 17-09-05 19:40

Du skal ikke åbne billedet først, men bare højreklikke på ikonet til billedet og gøre som de 2 andre forklarer. Du bør dog lige finde ud af hvor det program ligger på din pc, som du vil vælge at bruge, og det er vist ikke nok med genvejen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-09-05 19:52

Klojs - hvor skriver jeg at billedet skal åbnes måske ?

SlowPols - hvad er det du plejer at åbne med ????? Jeg kan forestille mig at det er eksempel eller billed og fax viser - det skal du så blot vælge.

Godkendelse af svar
Fra : SlowPols

Dato : 20-09-05 15:22

Tak alle sammen.. Men miritdk var nu den som først kom med det rigtige svar.. så derfor får han pointene..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 15:24

takker men.... med mindre jeg har skiftet køn over natten og ikke opdaget så er jeg ingen han

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 20-09-05 15:47

"Klojs - hvor skriver jeg at billedet skal åbnes måske "

Hmmmm mirit, hvor skriver jeg henne at du skriver sådan ??

Jeg kunne godt selv misforstå denne lidt fra smxxx
"Gå ind på et tilfældig billede....."
hvilket gjorde at jeg ville supplere, så kunne slowpols selv afgøre om han havde brug for det

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 20-09-05 15:48

ok så "hun" da.. hehe men tak alligevel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 15:51

ilm og god fornøjelse med dine billeder

Klojs - det var såmænd bare mig der var for hurtigt ude - "Du skal ikke åbne billedet først" var sætningen der gav den tanke