/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Hvem kan hjælpe mig!
Fra : hjr
Vist : 475 gange
500 point
Dato : 17-09-05 15:44

Jeg søger Frank Jeppesen.... bopæl sidst eller måske endnu omkring Viborg, har boet i Vadum uden for Ålborg.... sidste kendte arbejdsplads er Dan Drift men de vil ikke hjælpe.... har søgt på Krak, de gule sider, Eniro og alle dem i den retning... kender nogen Frank vil jeg være glad for hjælpen..... Point udløses kun ved at han bliver fundet....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-09-05 15:48
Kommentar
Fra : hjr

Dato : 17-09-05 15:53

det har jeg prøvet som jeg skrev.... smiler

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-05 16:00

Jeg ville mod betaling få oplysningen på folkeregisteret

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-05 16:01
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-09-05 16:09

På google findes der mange frank jeppesen.
Bl.a i trykkeribranchen i bælum syd for aalborg
og så videre.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-09-05 16:26
Kommentar
Fra : hjr

Dato : 17-09-05 16:26

det har jeg også prøvet... desværre uden held

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-05 16:57

Ved du om Frank Jeppesen er gift, og evt. navnet på hans kone?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-09-05 17:01

http://dgs.tdconline.dk/tdconline/dgs/yellowresult
Hvis han er i rengøringsbranchen kan de gule sider
måske hjælpe.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-09-05 17:02

Skriv rengøring i feltet søgeord og vælg ev område.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 17-09-05 19:32

"det har jeg også prøvet... desværre uden held"

Hvad er det du har prøvet ? Har du ringet til samtlige og spurgt om han er den Frank som du søger ?

Jeg kan også kun anbefale folkeregisteret som en anden skriver. Det koster måske 50-100 kroner og er temmelig meget mere sikkert end herinde. Du skal bare give dem alle de oplysninger som du har på manden, du behøver ikke cpr nummer osv hvis du ikke har det, men evt. tidligere adresser osv.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-05 19:59

hjr..... det koster ca. 55 kr. at få oplysningerne på folkeregisteret, det er det nemmeste for dig, at gå den vej pøj pøj

Kommentar
Fra : hjr

Dato : 19-09-05 21:41

Har hellere ikke adresse på ham det er jo det der er problemet desværre......

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 19-09-05 22:00

"....har boet i Vadum"

Så meget ved du da...og kan du feks. huske årstal for hvornår han har boet der, så kan folkeregistret faktisk mere end du tror.

Kommentar
Fra : hjr

Dato : 20-09-05 13:04

Dette vil jeg så prøve og vender tilbage