/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
min søsters karrierevalg
Fra : shallowbay
Vist : 353 gange
100 point
Dato : 17-09-05 10:40

Håber det er det rigtige sted at skrive det.
Jeg sidder her stolt over min søster som tænker over at blive skuespiller. Det er jo selvfølgelig ikke "bare lige sådan" men problemet er at vi bor i en lille by og har ingen teaterskoler etc omkring os. Nogen råd? bøger o.0 ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-05 10:42

Har i ikke en ungdomsskole, hvor hun kan starte med at gå til "Drama"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-05 10:45

I hvilken landsdel bor din søster??. Hun kunne jo også se om der ikke er et amatørteater i jeres by, det kunne da være en begyndelse, ellers må hun jo flytte hen hvor teatret er

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-09-05 10:46

Du får nok en lang smøre fra en landsdsbytosse her på Kandu (AJ), som belærer dig om en masse du ikke har spurgt om, men kig på dette:

http://malut.dk/5.html

Kommentar
Fra : shallowbay

Dato : 17-09-05 11:52

Har tjekket, der er overhovedet ingen ting i vores lille by i gode gamle vestlylland >___<

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-09-05 12:38

Så må hun flytte på sig.. *SS*

Kommentar
Fra : shallowbay

Dato : 17-09-05 14:13

tja.. hun er kun 12 år så det kan hun ikk endnu..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-05 17:23

så må hun være med til at få et dramahold op at stå i ungdomsskolen